235/45 arī būs augstāk par 225/45.
Kaut gan ziemai sev uzliku Airim 205 /60 R16, un man patīk kā braucās! Ir maķenīt augstāk un iet mīkstāk pāri bedrēm.
elmo wrote:235/45 arī būs augstāk par 225/45.
Kaut gan ziemai sev uzliku Airim 205 /60 R16, un man patīk kā braucās! Ir maķenīt augstāk un iet mīkstāk pāri bedrēm.
Jāpainteresējas būs pie pirkšanas. Šodien arī saslīpēju, sapulēju un savaskoju diskus. Bildi gan nevienu neuzņēmu.
Šis rīts neiepriecināja, pa nakti bija uzkāpis mīnuss un krāsoto disku lakā ir parādījušās miljoniem sīku iekšēju plaisiņu, kas kopā ir "vēēēēēēē"...
"Kāpņutelpa" ir vajadzīga, temperatūra ir svarīga!
Nu neko, kā ir tā vien būs jābrauc šosezon, varbūt siltākā laikā pārkrāsošu vēlreiz...vai arī nākamgad uzticēšu to cilvēkiem, kas zina ko dara
lawyer wrote:Zinošs cilvēks man teica, ka, ja telpā ir ap un zem +10 C, kaut ko labi uzkrāsot uz metāla esot bezcerīgi - vajagot vismaz +15-20 C
Krāsojot es izmantoju celtniecības fēnu, krāsa un disks tika uzsildīts līdz vismaz +25 C, viss klājās +- labi. Vienīgā problēma bija šonakt, kad iestājās mīnuss un lakas iekšējā kārta nebija vēl 100% sacietējusi un sasalstot izveidoja plaisiņas. Vismaz manā paurī tāda ir problēmas būtība ar plaisāšanu, bet nu jā... nākošreiz zināšu, ka obligāti VAJAG +15-20 C
vai esi domājis moldingus nokrāsot virsbūves krāsā? tā protams, ka ir gaumes lieta, bet manuprāt tā izskatītots baigi labi... nu tā kā Vilciņam priekšējais bamperis...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Vispār ir plānos virsbūves krāsā krāsot gan moldingus, gan durvju rokturus, gan nokrāsot aizmugurējā bampera apakšējo daļu, vai nomainīt pret Aero un pārtonēt tumšākus aizmugurējos logus.
Izmantoju silto laiku un sakopu mazliet arī ārpusi - claybar un vaskošana. Ap arkām un uz durvju lejām milzums visādu mēslu bija savācies.
Un some evening shots ar bēdīgu kameru