Steel Gray 9-3 SS
Re: Jankas 9-3 SS
Vieglāk tad ir plauktā subi
Pastiprinātājs man jau stāv bagāžniekā malā, šobrīd tas dzen aizmugures elipses. 9-3 SS ir oriģinālie vadi aizmugurējam pastiprinātājam, tāpēc pastiprinātāju pieslēgt nav nekādu problēmu, jau ir pieslēgts. Tikai vajadzētu nomainīt uz 3 vai 4 kanālu, jo šobrīd ir tikai 2.
Pastiprinātājs man jau stāv bagāžniekā malā, šobrīd tas dzen aizmugures elipses. 9-3 SS ir oriģinālie vadi aizmugurējam pastiprinātājam, tāpēc pastiprinātāju pieslēgt nav nekādu problēmu, jau ir pieslēgts. Tikai vajadzētu nomainīt uz 3 vai 4 kanālu, jo šobrīd ir tikai 2.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Tad nu brīvdienās nomainīti priekšējo amartizatoru atbalsti un atbalsta gultņi. Beeeeeiiiiiidzot nepatīkamās random trinkšķošās skaņas ir pazudušas!!!
Paldies Arteh par detaļām un konsultācijām!
P.S. Ienācies kāds labumiņš, tomēr esmu dziļās pārdomās vai tas VISPĀR ir vajadzīgs!?
Paldies Arteh par detaļām un konsultācijām!
P.S. Ienācies kāds labumiņš, tomēr esmu dziļās pārdomās vai tas VISPĀR ir vajadzīgs!?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Ko vajag to vajag, tur nav ko domāt!
Cerams ka nav no čingčongijas!?
Cerams ka nav no čingčongijas!?
Re: Jankas 9-3 SS
Vēl jau vajag eļļas un tosola līnijas. Un jautājums aktuāls vai jāmaina inžektori!? Jebšu uz konservatīviem Stage1 250hp pietiktu ar B207L inžektoriem? Varbūt kāds no Arteh varētu pakomentēt?elmo wrote:Ko vajag to vajag, tur nav ko domāt!
Cerams ka nav no čingčongijas!?
Nav nav čingčongija
Vienīgi vai vajag, nav jau tā, ka tagad slikti skrien...piektdien tika pārbaudīts pret 204hp 3.0d e46, līdz 100 BMW ir manāmi ašāks, pilsētas režīmā tam bembim apakšas ir vienkārši fantastiska. Pēc 100 gan nedaudz mainās aina, tad ir ļoti ļoti līdzīgi, varbūt nedaudz nedaudz ātrāks ir e46. Mazliet ātrāk uzsākot manevru no 100+ līdz divsimt khm-khm trīsdesmitpieci pamazām ātrāvos visā paātrināšanās laikā. Jā, apakšas nav salīdzināmas, bet...varbūt ir gana...
Last edited by jankab on Tue May 26, 2015 1:59 pm, edited 1 time in total.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Inžektori, Downpipe un Intercooler būtu ekselenti! Tur jau uzreiz kāds stg3 sanāk.
Re: Jankas 9-3 SS
Šīs trīs lietas + eļļas/tosola līnijas + tūnis jau sastāda plus mīnus auto vērtībuelmo wrote:Inžektori, Downpipe un Intercooler būtu ekselenti! Tur jau uzreiz kāds stg3 sanāk.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Un ceļ tālākpārdošanas vērtību!
Bet vispār jau nav tik traki, šo to var salasīt arī lietotu.
Bet vispār jau nav tik traki, šo to var salasīt arī lietotu.
Re: Jankas 9-3 SS
Janka, a Tu to turbīnu pa blatu kkur dabūji? vai arī pasūtīji ar domu, ka vēlies lielāku jaudu, bet pēc saņemšanas sāc domāt, ka varbūt nemaz nav nepieciešams? a ko darīsi ar turbīnu, ja neuzliksi savējam virsū?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Jankas 9-3 SS
Nu ar domu par iespējamu jaudu + laba cena. Jā, sāku domāt, ka varbūt nevajag, jo:Henry wrote:Janka, a Tu to turbīnu pa blatu kkur dabūji? vai arī pasūtīji ar domu, ka vēlies lielāku jaudu, bet pēc saņemšanas sāc domāt, ka varbūt nemaz nav nepieciešams? a ko darīsi ar turbīnu, ja neuzliksi savējam virsū?
- Auto tūlīt būs 300 000k(cik reālais - vvz) nobraukums
- Papildus normālas izmaksas
- Nomainīt kārbu?
- Sakopt ārieni, jo izskatās auto puslīdz krimināli...
- Jūk un brūk ritošā, laikam tāds laiks pienācis
Pagaidām skaisti stāv kastē, ir arī doma par pārdošanu... Bet šī turbīna nedraudzēsies ar 9-5/9-3OG dzinējiem.
Jā, elmo, cels nedaudz auto vērtību, bet ne tuvu ne ieguldīto līdzekļu robežā....elmo wrote:Un ceļ tālākpārdošanas vērtību!
Bet vispār jau nav tik traki, šo to var salasīt arī lietotu.
Lietotu var mēģināt noķert kādu IC un inžektorus, tūni toč vajadzēs jaunu
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Kas tā ir par turbu?
Re: Jankas 9-3 SS
Mitsu TD04L-14T, B207R(9-3SS 2.0T Aero) turbīna.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Tāks, kumeļš galīgi jestrs palicis kā spēkbarību saēdies...
Izpaudās tas tā, ka pa Zemgala gatves tiltu apsteidzot fūru ieminu pedal-to-metal, pirmajā mirklī klusums, tad izšāva pamatīgi...bet tad tā iecirta beņķī, ka pie kādi 70 sāka stūri raut no rokām ārā, pēc mirkļa(kad pārgāja "tūlīt aptaisīšos" sajūta), pametu acis spidometrā, ka ir ~155. Tas bija momentāni, šitā kumeļš nav sprintojis...kas pa svētajām auzām barotas?
Izpaudās tas tā, ka pa Zemgala gatves tiltu apsteidzot fūru ieminu pedal-to-metal, pirmajā mirklī klusums, tad izšāva pamatīgi...bet tad tā iecirta beņķī, ka pie kādi 70 sāka stūri raut no rokām ārā, pēc mirkļa(kad pārgāja "tūlīt aptaisīšos" sajūta), pametu acis spidometrā, ka ir ~155. Tas bija momentāni, šitā kumeļš nav sprintojis...kas pa svētajām auzām barotas?
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Jankas 9-3 SS
Skaties ka virzuli neizkrit pa izputeju,ta pat ka manam ieprieks
Re: Jankas 9-3 SS
Es saprotu ka turbo ir virsū!?
Re: Jankas 9-3 SS
Turbo ir kastē uz skapja...
Vilciņ, par to man arī baile šobrīd. Bija vienkārši monstrīgs rāviens..
Vilciņ, par to man arī baile šobrīd. Bija vienkārši monstrīgs rāviens..
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"