Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Iepriekšējam manam 900i (BEZturbo, mehaniskam inžektoram) benzobākas lūciņam no otras puses bija pielīmēts uzraksts: Min 97 Octane, vai kaut kas tamlīdzīgs.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Es atceros KoreFun sejas izteiksmi, kad pateicu, ka leju 95 :laugh: :laugh: :laugh: Ja jau detonācijas nav ar patreizējo turbīnas spiedienu, tad kur problēma? Par jaudas trūkumu arī sūdzēties nevar ar patreizējo setup'u :) Un leju tikai neste, vai lukoil - manā skatījumā labākie tanki, statoil, protams, ir izcils ar piedāvāto servisu, kas mani tomēr interesē mazāk, primārais ir degviela :)
900aero clubsport #8
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
:P :P :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Šodien ar pirmo reizi tiku pie jaunās uzlīmes, kas derīga visu gadu :)
Biju jau arī nedaudz gatavojies - tika nomainītas pāris bukses, par ko paldies Arnija komandai. Kā arī pastrādāju pie eļļas noplūdes "novēršanas" :)
Pa gadu nebija daudz noripojis ~13k km.
p.s. pašam pieņēmējam esot 9-5 saab, šis brīnijās kā tas ir ka man Kw vairāk nekā viņam :) Kā arī džeks, kas stāvēja aiz manis rindā, pienāca klāt un pateica "u tjibja klasnij aparat" :D
Biju jau arī nedaudz gatavojies - tika nomainītas pāris bukses, par ko paldies Arnija komandai. Kā arī pastrādāju pie eļļas noplūdes "novēršanas" :)
Pa gadu nebija daudz noripojis ~13k km.
p.s. pašam pieņēmējam esot 9-5 saab, šis brīnijās kā tas ir ka man Kw vairāk nekā viņam :) Kā arī džeks, kas stāvēja aiz manis rindā, pienāca klāt un pateica "u tjibja klasnij aparat" :D
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
es arī izgāju skati ar pirmo - gan c900 3-d Latvijā, gan c900 cabrim Beļģijā. Patīkami.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Es nevaru iestāties jūsu "klubiņā" :angry:KurBads wrote:es arī izgāju skati ar pirmo - gan c900 3-d Latvijā, gan c900 cabrim Beļģijā. Patīkami.
Man stūres pastiprinātājs pilēja un viena bukse beigta.
It kā viss sīkumi, bet uzlīme vienalga tikai uz mēnesi.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Man ar pil stūres pastiprinātājs, bet es vienkārši ņēmu un notīrīju to lieko eļļu. Pašu remontu pagaidām atlieku līdz nākamajai vai aiznākamajai algai :(zudushais wrote:Es nevaru iestāties jūsu "klubiņā" :angry:KurBads wrote:es arī izgāju skati ar pirmo - gan c900 3-d Latvijā, gan c900 cabrim Beļģijā. Patīkami.
Man stūres pastiprinātājs pilēja un viena bukse beigta.
It kā viss sīkumi, bet uzlīme vienalga tikai uz mēnesi.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Man pil jau kopš pirkšanas, bet taisīt neko pagaidām netaisos. Visu laiku uzleju tik bišku klāt eļļu un kārtībā. Ak jā, nopirku tiko vienu šķidrumu, kurš aizvelkot sūci. Ta redzēs, vai sanāks.defektivais wrote:Man ar pil stūres pastiprinātājs, bet es vienkārši ņēmu un notīrīju to lieko eļļu. Pašu remontu pagaidām atlieku līdz nākamajai vai aiznākamajai algai :(
Pirms skates visu noslaucīju, bet pa ceļam no Cēsīm līdz Valmierai izspieda pili, pie kuras piekasīties.
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
Šodien biju gudrāks un to eļļas pili noslaucīju pie Valmieras TA :laugh: Vispār gan nebija tur tās piles, bet drošībai palīdu zem auto un pārslaucīju visu vēlreiz. Rezultāts - TA līdz 06.10.2010 :) Aiz priekiem Valmiermuižā nopirku 3L (mazāk nedeva) alus.zudushais wrote:Man pil jau kopš pirkšanas, bet taisīt neko pagaidām netaisos. Visu laiku uzleju tik bišku klāt eļļu un kārtībā. Ak jā, nopirku tiko vienu šķidrumu, kurš aizvelkot sūci. Ta redzēs, vai sanāks.defektivais wrote:Man ar pil stūres pastiprinātājs, bet es vienkārši ņēmu un notīrīju to lieko eļļu. Pašu remontu pagaidām atlieku līdz nākamajai vai aiznākamajai algai :(
Pirms skates visu noslaucīju, bet pa ceļam no Cēsīm līdz Valmierai izspieda pili, pie kuras piekasīties.
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
20tajā jāiet skate... Varbūt kāds zin, cik tad tagad man jēnem naudiņas līdzi Nodoklis + TA procedūras. Slinkums CSDD meklēt. Man 91.g. 900tais, vecais nodoklis bija 45 Ls.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
ar karti tak var maksāt. ļaujies pārsteigumam :D
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
+1 :laugh:jastr wrote:ar karti tak var maksāt. ļaujies pārsteigumam :D
Bet ja nopietni, tad ceļa nodoklis ap 75 un pārējais ap 25. Pilnīgi pārliecināts, protams, neesmu.
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
+ sakrātās dzeltenās lapas :Dzudushais wrote:+1 :laugh:jastr wrote:ar karti tak var maksāt. ļaujies pārsteigumam :D
Bet ja nopietni, tad ceļa nodoklis ap 75 un pārējais ap 25. Pilnīgi pārliecināts, protams, neesmu.
Re:Tehniskās apskates 99, 90, 900OG
nodoklis ir 75 ls tikai tad, ja auto pilna masa pārsniedz 1800 kg. Un c900 gadījumā pēdējo gadu autiņiem ir 1830 (arī manam zaļajam airflowam), kamēr pāris gadu vecākiem ir 1740 kg laikam.
Tātad, skaties teh.pasē un ceri, ka ieraudzīsi zem 1800.
Tātad, skaties teh.pasē un ceri, ka ieraudzīsi zem 1800.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7