nekad nebiju iedomajies ka amortam ir tik liela pretestiba:laugh:KoreFun wrote::laugh:
Viss ir normāli. Atver haubi līdz galam un liec iekšā.
Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
A Tu noņem abus amortiņus un pamēģini paturēt haubi vaļā aiz to vietu, kur stipriunās amortiņš:laugh: :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
amorts stradaa.uzliku gaisa,pirms tam biju uzlicis jaunu eljas amortizatoru,kurs iztureja 2 men.:)KoreFun wrote:A Tu noņem abus amortiņus un pamēģini paturēt haubi vaļā aiz to vietu, kur stipriunās amortiņš:laugh: :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ir iegadats subvufers un pastiprinatajs.pastiprinatajam vajag plusa vadu vilkt no akja.vajag dabut vadu iekshaa salonaa,zem gridas apshuvuma ,zem slieksna plastmasas un uz bagaznieku prom.shodien nonjemu akvarija vaku un neredzu nevienu vietu,kur vadu ielaist salonaa.vai ir kada smuka vieta 9k ng,kur vadu smuki un izdevigi ielaist salonaa vai ir javeido akvarijtelpaa jauns specials caurumtinsh.padalieties ar padomu.paldies!:)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Akvārijā normālu caurumu nav.vasils wrote:Ir iegadats subvufers un pastiprinatajs.pastiprinatajam vajag plusa vadu vilkt no akja.vajag dabut vadu iekshaa salonaa,zem gridas apshuvuma ,zem slieksna plastmasas un uz bagaznieku prom.shodien nonjemu akvarija vaku un neredzu nevienu vietu,kur vadu ielaist salonaa.vai ir kada smuka vieta 9k ng,kur vadu smuki un izdevigi ielaist salonaa vai ir javeido akvarijtelpaa jauns specials caurumtinsh.padalieties ar padomu.paldies!:)
Reālākais ceļš vadam ir gar bremžu pastiprinātāju uz leju.Ja auto ir ar tomātkārbu,tad jābūt brīviem caurumiem,ja nē,tad var atrast kādu eju caur ugunssienu...
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Akvārijā apakšā ir liels gumijas korķis; tajā var smuki izcirst caurumu, un pat ūdens iekšā netecēs ;)
Manējam tieši caur turieni uz aizmuguri izvilkts pamatīgs barošanas kabelis, kurš neko gan nebaro.
Manējam tieši caur turieni uz aizmuguri izvilkts pamatīgs barošanas kabelis, kurš neko gan nebaro.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Pasaki ludzu,kuraa rajonaa iznak vads salonaa.?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Sanāk aptuveni virs vadītāja kājām. No akvārija puses skatoties, tas ir zem ECU virzienā uz leju, mazliet uz centra līnijas pusi.
Ļoti grūti vārdos paskaidrot; būtu siltāks, varētu nofotografēt :(
Ļoti grūti vārdos paskaidrot; būtu siltāks, varētu nofotografēt :(
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Par kura gada 9k modeļiem iet runa,arī viņiem bij modifikācijas.johnc wrote:Sanāk aptuveni virs vadītāja kājām. No akvārija puses skatoties, tas ir zem ECU virzienā uz leju, mazliet uz centra līnijas pusi.
Ļoti grūti vārdos paskaidrot; būtu siltāks, varētu nofotografēt :(
Nešaubos,ka 89.g automātam ir korķis akvārijā,bet jau no 90.g,tas tur vairāk nebūs...Un šādas nianses ir ļoti daudz...
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ja nav caurums,- būs caurums:
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Runa ir par 97.gada manuāli.Nešaubos,ka 89.g automātam ir korķis akvārijā,bet jau no 90.g,tas tur vairāk nebūs...Un šādas nianses ir ļoti daudz...
Protams, modifikācijas ir iespējamas; es tikai informēju par man zināmu variantu.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Jautājums speciem, cik veselīgi ir likt lietotu turbinu uz auto, kura ir stāvējusi vairāk kā gadu plauktā?
Vēlams ar pamatojumu. :)
Vēlams ar pamatojumu. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tikpat veselīgi, cik sākt braukt ar gadu stāvējušu mašīnu.Nils wrote:Jautājums speciem, cik veselīgi ir likt lietotu turbinu uz auto, kura ir stāvējusi vairāk kā gadu plauktā?
Vēlams ar pamatojumu. :)
Pamatojums? Vajadzība! :)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu jā, bet turba ir maķenīt vienkāršāka uzbūvē, nekā viss auto ar ntajām sastāvdaļām, kas no stāvēšanās ieķerās, saplaisā, aprūsē, utt.
Man šis arī ir aktuāls jautājums, jo stāv viena T25 turba it kā lieka, nebraukta tagad vairāk kā pusgadu. Nils gribēja no manis savākt šamo, bet atteicu - ar domu, lai stāv vien rezervē, ja nu mans mitsu vienu dienu sāk izskatīties bēdīgs un jāremontē. Bet, ja turbai tik tiešām ar ilgāku stāvēšanu krietni palielinās iespējamība pēc tam nosprāgt pie darbības atsākšanas, tad varbūt nav jēga taupīt.
Man šis arī ir aktuāls jautājums, jo stāv viena T25 turba it kā lieka, nebraukta tagad vairāk kā pusgadu. Nils gribēja no manis savākt šamo, bet atteicu - ar domu, lai stāv vien rezervē, ja nu mans mitsu vienu dienu sāk izskatīties bēdīgs un jāremontē. Bet, ja turbai tik tiešām ar ilgāku stāvēšanu krietni palielinās iespējamība pēc tam nosprāgt pie darbības atsākšanas, tad varbūt nav jēga taupīt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361