Dažādi jautājumi par 900


air_sahara
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:49 pm
Location: Rîga, Kuldîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by air_sahara »

cik maksātu ārējais kardānpārvada šarnīra putekļu sargs un tā nomaiņa?
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

air_sahara wrote:cik maksātu ārējais kardānpārvada šarnīra putekļu sargs un tā nomaiņa?
Viss kopā ap 15Ls
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

saule wrote:Pasldies, bišķi skaidrāks tapa.

Flanči ta sapas, vienīgā probza ir tur, ka uzliekot 0.38 čuguns spiežas pret dalītāja vāciņa atsperi. Baisu tuvu dalītājam sanāk un nav iespējams regulēt aizdedzi.
Tad tas neizskatās pēc 0.38, bet gan pēc kāda 0.63 :blink:
Vai tad tas 0.38 uz aci nav mazāks???
900aero clubsport #8
air_sahara
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 12
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:49 pm
Location: Rîga, Kuldîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by air_sahara »

Paldies, Arnij! Tu to vari paveikt? Kad?
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nīgrais »

ziedoniz wrote:
saule wrote:Pasldies, bišķi skaidrāks tapa.

Flanči ta sapas, vienīgā probza ir tur, ka uzliekot 0.38 čuguns spiežas pret dalītāja vāciņa atsperi. Baisu tuvu dalītājam sanāk un nav iespējams regulēt aizdedzi.
Tad tas neizskatās pēc 0.38, bet gan pēc kāda 0.63 :blink:
Vai tad tas 0.38 uz aci nav mazāks???
Turbīna ar attiecību A/R = 0.38 var būt arī visa SAAB lielumā un stāvēt uz motora, kas lielāks par trolejbusu. :P
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

air_sahara wrote:Paldies, Arnij! Tu to vari paveikt? Kad?
Kkad nākošnedēļ. Uzraksti uz PM sev vēlamos laikus.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by saule »

ziedoniz wrote:
saule wrote:Pasldies, bišķi skaidrāks tapa.

Flanči ta sapas, vienīgā probza ir tur, ka uzliekot 0.38 čuguns spiežas pret dalītāja vāciņa atsperi. Baisu tuvu dalītājam sanāk un nav iespējams regulēt aizdedzi.
Tad tas neizskatās pēc 0.38, bet gan pēc kāda 0.63 :blink:
Vai tad tas 0.38 uz aci nav mazāks???
Ņefiga, 0.38 ir lielāka. Un skatoties pēc linkā norādītās infas, tas cīpars 0.38 nenorāda turbīnas lielumu (fizisko izmēru). Pie 0.38 jamā var būt gan metra diametrā, gan piecus ceņķikus.
SAAB un SUBARU
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

saule wrote:
Ņefiga, 0.38 ir lielāka. Un skatoties pēc linkā norādītās infas, tas cīpars 0.38 nenorāda turbīnas lielumu (fizisko izmēru). Pie 0.38 jamā var būt gan metra diametrā, gan piecus ceņķikus.
Jā, mana kļūda, kuras iedvesmots es vēl bik palasīju savas apskaidrības labad :)

Nu vēl ir viens variants, ja tev vēljoprojām ir 900ng - to noskraepot un uzlikt uz kabri Trionic 5 vadības sistēmu - nekāda sadalītāja un daudz vietas mega turbīnai :D
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

B201 un B202 bloki ir vienādi? Vai ir iespējams, attiecīgi nomainot visus ķēdes komponentus, uzlikt 8v galvu 16v galvas vietā?
900aero clubsport #8
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

ziedoniz wrote:B201 un B202 bloki ir vienādi? Vai ir iespējams, attiecīgi nomainot visus ķēdes komponentus, uzlikt 8v galvu 16v galvas vietā?
Visvienkāršāk ir salīdzināt galvas blīves! Bet, šķiet, ka kkāda būtiska atšķirība bija gan! K- gan, nekādu būtisko atšķirību saskatīt nevar. Image
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by alnislacis »

EPC redzu vienu bloku un divas dažādas galvas- B201 un B202

tiesa, blokam divi numuri- priekš tubo un NA


tikai kas tā par modifikāciju? 16 V galvas vietā likt 8V?
domā iekš 99 uzmest citu galvu? kā ar klasiskajām modifikācijām uz 2.1 vai 2.3?
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by skirem »

Ir gan atšķirība, vismaz es saskatīju Image
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Arnijs »

Ērik... Tevis apvilktie caurumi nav būtiski, jo tie ir dzeses kanāli, kas vienalga "atmetas" galvas alumīnija virsmā (nav caurejoši). Svarīgākās vietas ir eļļas kanālu sapasēšana, blīves biezums un ārpusbloka daļu pārsedzes. (jo bloki, šķiet, ir vienādi)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3419
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by Nauris_t16 »

alnislacis wrote:EPC redzu vienu bloku un divas dažādas galvas- B201 un B202

tiesa, blokam divi numuri- priekš tubo un NA


tikai kas tā par modifikāciju? 16 V galvas vietā likt 8V?
domā iekš 99 uzmest citu galvu? kā ar klasiskajām modifikācijām uz 2.1 vai 2.3?

Paldies, viss skaidrs.

Nē, bija doma izmantot itkā labu un tev jau pazīstamu B202 apakšu, kur uzmest pa virsu savu atremontēto B201 galvu. Bet man no tā ir bail, jo zinu, ka vērtu viņu vaļā tā kā tā un nav teikts, ka beigās viņa būtu labāka par manu apakšu.

Un nē, man nav laika pārot provodkas, lai ieliktu atmosfērisko B202, kas būtu pa skaisto gan jaudas, gan patēriņa ziņā. Manuprāt, labākais, ko tādā mērenā 99 var ielikt ir vienkārši labu B212. Kādreiz ko tādu gribētos izveikt.
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7734
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900

Post by KoreFun »

Tam 99 ir H motors? Kura tad gada ir 99-tais?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Locked