Dažādi jautājumi par 900
-
- Jauniņais
- Posts: 12
- Joined: Fri Jan 18, 2008 2:49 pm
- Location: Rîga, Kuldîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 900
cik maksātu ārējais kardānpārvada šarnīra putekļu sargs un tā nomaiņa?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Viss kopā ap 15Lsair_sahara wrote:cik maksātu ārējais kardānpārvada šarnīra putekļu sargs un tā nomaiņa?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tad tas neizskatās pēc 0.38, bet gan pēc kāda 0.63 :blink:saule wrote:Pasldies, bišķi skaidrāks tapa.
Flanči ta sapas, vienīgā probza ir tur, ka uzliekot 0.38 čuguns spiežas pret dalītāja vāciņa atsperi. Baisu tuvu dalītājam sanāk un nav iespējams regulēt aizdedzi.
Vai tad tas 0.38 uz aci nav mazāks???
900aero clubsport #8
-
- Jauniņais
- Posts: 12
- Joined: Fri Jan 18, 2008 2:49 pm
- Location: Rîga, Kuldîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Paldies, Arnij! Tu to vari paveikt? Kad?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Turbīna ar attiecību A/R = 0.38 var būt arī visa SAAB lielumā un stāvēt uz motora, kas lielāks par trolejbusu. :Pziedoniz wrote:Tad tas neizskatās pēc 0.38, bet gan pēc kāda 0.63 :blink:saule wrote:Pasldies, bišķi skaidrāks tapa.
Flanči ta sapas, vienīgā probza ir tur, ka uzliekot 0.38 čuguns spiežas pret dalītāja vāciņa atsperi. Baisu tuvu dalītājam sanāk un nav iespējams regulēt aizdedzi.
Vai tad tas 0.38 uz aci nav mazāks???
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kkad nākošnedēļ. Uzraksti uz PM sev vēlamos laikus.air_sahara wrote:Paldies, Arnij! Tu to vari paveikt? Kad?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ņefiga, 0.38 ir lielāka. Un skatoties pēc linkā norādītās infas, tas cīpars 0.38 nenorāda turbīnas lielumu (fizisko izmēru). Pie 0.38 jamā var būt gan metra diametrā, gan piecus ceņķikus.ziedoniz wrote:Tad tas neizskatās pēc 0.38, bet gan pēc kāda 0.63 :blink:saule wrote:Pasldies, bišķi skaidrāks tapa.
Flanči ta sapas, vienīgā probza ir tur, ka uzliekot 0.38 čuguns spiežas pret dalītāja vāciņa atsperi. Baisu tuvu dalītājam sanāk un nav iespējams regulēt aizdedzi.
Vai tad tas 0.38 uz aci nav mazāks???
SAAB un SUBARU
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Jā, mana kļūda, kuras iedvesmots es vēl bik palasīju savas apskaidrības labad :)saule wrote:
Ņefiga, 0.38 ir lielāka. Un skatoties pēc linkā norādītās infas, tas cīpars 0.38 nenorāda turbīnas lielumu (fizisko izmēru). Pie 0.38 jamā var būt gan metra diametrā, gan piecus ceņķikus.
Nu vēl ir viens variants, ja tev vēljoprojām ir 900ng - to noskraepot un uzlikt uz kabri Trionic 5 vadības sistēmu - nekāda sadalītāja un daudz vietas mega turbīnai :D
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
B201 un B202 bloki ir vienādi? Vai ir iespējams, attiecīgi nomainot visus ķēdes komponentus, uzlikt 8v galvu 16v galvas vietā?
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Visvienkāršāk ir salīdzināt galvas blīves! Bet, šķiet, ka kkāda būtiska atšķirība bija gan! K- gan, nekādu būtisko atšķirību saskatīt nevar.ziedoniz wrote:B201 un B202 bloki ir vienādi? Vai ir iespējams, attiecīgi nomainot visus ķēdes komponentus, uzlikt 8v galvu 16v galvas vietā?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900
EPC redzu vienu bloku un divas dažādas galvas- B201 un B202
tiesa, blokam divi numuri- priekš tubo un NA
tikai kas tā par modifikāciju? 16 V galvas vietā likt 8V?
domā iekš 99 uzmest citu galvu? kā ar klasiskajām modifikācijām uz 2.1 vai 2.3?
tiesa, blokam divi numuri- priekš tubo un NA
tikai kas tā par modifikāciju? 16 V galvas vietā likt 8V?
domā iekš 99 uzmest citu galvu? kā ar klasiskajām modifikācijām uz 2.1 vai 2.3?
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ir gan atšķirība, vismaz es saskatīju
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ērik... Tevis apvilktie caurumi nav būtiski, jo tie ir dzeses kanāli, kas vienalga "atmetas" galvas alumīnija virsmā (nav caurejoši). Svarīgākās vietas ir eļļas kanālu sapasēšana, blīves biezums un ārpusbloka daļu pārsedzes. (jo bloki, šķiet, ir vienādi)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
alnislacis wrote:EPC redzu vienu bloku un divas dažādas galvas- B201 un B202
tiesa, blokam divi numuri- priekš tubo un NA
tikai kas tā par modifikāciju? 16 V galvas vietā likt 8V?
domā iekš 99 uzmest citu galvu? kā ar klasiskajām modifikācijām uz 2.1 vai 2.3?
Paldies, viss skaidrs.
Nē, bija doma izmantot itkā labu un tev jau pazīstamu B202 apakšu, kur uzmest pa virsu savu atremontēto B201 galvu. Bet man no tā ir bail, jo zinu, ka vērtu viņu vaļā tā kā tā un nav teikts, ka beigās viņa būtu labāka par manu apakšu.
Un nē, man nav laika pārot provodkas, lai ieliktu atmosfērisko B202, kas būtu pa skaisto gan jaudas, gan patēriņa ziņā. Manuprāt, labākais, ko tādā mērenā 99 var ielikt ir vienkārši labu B212. Kādreiz ko tādu gribētos izveikt.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tam 99 ir H motors? Kura tad gada ir 99-tais?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible