SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Visticamāk, ka turbīnas vadība ir sasprausta, pilnībā apejot APC vārstu (fiziski vai funkcionāli). Tādā veidā turbīna dod nekontrolētu spiedienu līdz maksimumam, kamēr degmaisījums kļūst nenormāli liess, sākas detonācija un "vissirslikti". Mašīna iet lopā, bet ne ilgi...
Iesaku pārbaudīt:
1) Vai visas vakuumcurules no APC vārsta aiziet tur, kur tām jāaiet (uz cauruļu burtiņiem C, W utt. labāk neskatīties, jo tos mēdz saspraust, kā pagadās). Diagrammas var atrast gūglē.
2) Kā Ārnijs saka - paraustīt veistgeitu, vai šis vispār kustas. Kustināt ar roku, jo tur iekšā ir tikai atspere un membrāna.
Ar šo situāciju jokot nevajag. Neliekas, ka tur vaina ir tik triviāla kā sveces vai benzīns.
P.S. Mans 9K ar Stg2/3 nedetonē arī ar 95. benzīnu.
Iesaku pārbaudīt:
1) Vai visas vakuumcurules no APC vārsta aiziet tur, kur tām jāaiet (uz cauruļu burtiņiem C, W utt. labāk neskatīties, jo tos mēdz saspraust, kā pagadās). Diagrammas var atrast gūglē.
2) Kā Ārnijs saka - paraustīt veistgeitu, vai šis vispār kustas. Kustināt ar roku, jo tur iekšā ir tikai atspere un membrāna.
Ar šo situāciju jokot nevajag. Neliekas, ka tur vaina ir tik triviāla kā sveces vai benzīns.
P.S. Mans 9K ar Stg2/3 nedetonē arī ar 95. benzīnu.
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Kā noprotu jābūt ir šādi:
Izklausās ka šeit arī varētu būt problēma, līdz vienam brīdim zvērā, un tad sajūta ka kautkā pietrūkst...
Vakarā apskatīšos kas ar trubām. Vestgeitam stienis ir vietā, bet cik nu mēginājis biju- viņš nekustās, vajadzēs papromēt tā spēcīgāk pakustināt.
Ja kāds var, pastāstat, kā būtu jābūt normāli, lai ir ar ko salīdzināt, kurā brīdī turbīnas spiediena būltai būtu jābūt uz max, vai tikai pie pilnīgi grīdā iespiesta pedāļa vai nē?
Uz LPG braucot ir nedaudz citādaka problēma, jo vairāk piespied gāzi, jo vairāk pūš turbīna, bet tiklīdz sāk vērties turbīna, zūd jauda, sajūa ka gaisu dzen, degmaisijuma pietrūkst, kad pamazām dot gāzē, nav problēmu, uz LPG nevar pat uz apdzīšanu aiziet, vienmēr uz benzīnu jāparslēdz. Ja reduktoram padot padevi lielāku vai spiedienu palielina, tad jā- iet zvērā, bet nenormāli pēc gāzes velk un izmaksu ziņā dārgāk par benzīnu sanāk. Ta kā iekārta ir pati vecākā, 1. paaudze, tad gāzes smaka nēesot īpaši reta parādība, personīgi man problēmas sagādā pieregulēšana. Uz doto brīdi esmu piegriezis spiedienu un padevi, tādējādi iegūstot kaut nedaudz ekonomiju, ziedojot halastos (atlaid gāzi- noslāpst), ja uzlieku ka halastie ir, tad ir vienalga vai uz gāzes vai benzīna, izmaksu ziņā nav atšķirības. Itkā jau varētu braukt ar piegrieztu padevi, bet tas uz gāzes tikai pa šoseju, pilsētā nevar pabraukt. Jā protams , būs jāliek 4. paaudze, bet mani izbrīna tas, ka aizvedot mašīnu uz servisu, noregulēja reduktoru pēc kompja, rezūtāts- iepildiju 15 eiro gāzi, nenobraucu pat 30 kilometrus, secinājums, pēc kompja pareizi, realitāē kautkas ne tā, nav jau 5 litru V8 lai būtu tāds patēriņš. Ieteikumi? Vienkārši 4 paaudze, vai iespējams arī šo glābt?
Izklausās ka šeit arī varētu būt problēma, līdz vienam brīdim zvērā, un tad sajūta ka kautkā pietrūkst...
Vakarā apskatīšos kas ar trubām. Vestgeitam stienis ir vietā, bet cik nu mēginājis biju- viņš nekustās, vajadzēs papromēt tā spēcīgāk pakustināt.
Ja kāds var, pastāstat, kā būtu jābūt normāli, lai ir ar ko salīdzināt, kurā brīdī turbīnas spiediena būltai būtu jābūt uz max, vai tikai pie pilnīgi grīdā iespiesta pedāļa vai nē?
Uz LPG braucot ir nedaudz citādaka problēma, jo vairāk piespied gāzi, jo vairāk pūš turbīna, bet tiklīdz sāk vērties turbīna, zūd jauda, sajūa ka gaisu dzen, degmaisijuma pietrūkst, kad pamazām dot gāzē, nav problēmu, uz LPG nevar pat uz apdzīšanu aiziet, vienmēr uz benzīnu jāparslēdz. Ja reduktoram padot padevi lielāku vai spiedienu palielina, tad jā- iet zvērā, bet nenormāli pēc gāzes velk un izmaksu ziņā dārgāk par benzīnu sanāk. Ta kā iekārta ir pati vecākā, 1. paaudze, tad gāzes smaka nēesot īpaši reta parādība, personīgi man problēmas sagādā pieregulēšana. Uz doto brīdi esmu piegriezis spiedienu un padevi, tādējādi iegūstot kaut nedaudz ekonomiju, ziedojot halastos (atlaid gāzi- noslāpst), ja uzlieku ka halastie ir, tad ir vienalga vai uz gāzes vai benzīna, izmaksu ziņā nav atšķirības. Itkā jau varētu braukt ar piegrieztu padevi, bet tas uz gāzes tikai pa šoseju, pilsētā nevar pabraukt. Jā protams , būs jāliek 4. paaudze, bet mani izbrīna tas, ka aizvedot mašīnu uz servisu, noregulēja reduktoru pēc kompja, rezūtāts- iepildiju 15 eiro gāzi, nenobraucu pat 30 kilometrus, secinājums, pēc kompja pareizi, realitāē kautkas ne tā, nav jau 5 litru V8 lai būtu tāds patēriņš. Ieteikumi? Vienkārši 4 paaudze, vai iespējams arī šo glābt?
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Bildē +/- visas vajadzīgās lietas ir parādītas.
Aizmirsu pieminēt, ka arī pats APC vārsts mēdz noklāties; tiesa gan, tad visbiežāk ir spiediena neesamība / lēkāšana.
Aizmirsu pieminēt, ka arī pats APC vārsts mēdz noklāties; tiesa gan, tad visbiežāk ir spiediena neesamība / lēkāšana.
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Nu man tieši pirms mēneša paradijās tevis nosauktā ,,spiediena lēkāšana" , iedot gāzē un acīmredzami būliņa lēkā, un mašīnai jauda +-+-+-+- un tā visu laiku, To vārstu var tīrīt pašrocīgi?johnc wrote:Bildē +/- visas vajadzīgās lietas ir parādītas.
Aizmirsu pieminēt, ka arī pats APC vārsts mēdz noklāties; tiesa gan, tad visbiežāk ir spiediena neesamība / lēkāšana.
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Tā īsti nevar saprast. Lēkāšana var būt arī pārāk liela spiediena sekas pēc aptuveni šāda scenārija:
1) piespiežam gāzi, turbīna nekontrolēti ceļ spiedienu, jo nav APC vadības;
2) spiediens par lielu, maisījums par liesu, sākas detonācija;
3) ECU maina maisījumu, griež atpakaļ aizdedzi, samazina turbo spiedienu - sākas raustīšanās un lēkāšana,
vai
3) īpaši bezcerīgos gadījumos tiek atslēgta degviela pavisam ("fuelcut").
APC var mēģināt mazgāt ar karburatora tīrītāju, bet parasti tas īpaši nepalīdz. Var pagūglēt aprakstus; tur norādīts, kuros caurumos un kā jāpapūš, lai saprastu, vai viss veras pareizi.
Visradikālākais remonts ir APC nomaiņa pret BPC no 9-5, bet tur vajadzīgas ECU izmaiņas; gan lodēšana, gan softs.
1) piespiežam gāzi, turbīna nekontrolēti ceļ spiedienu, jo nav APC vadības;
2) spiediens par lielu, maisījums par liesu, sākas detonācija;
3) ECU maina maisījumu, griež atpakaļ aizdedzi, samazina turbo spiedienu - sākas raustīšanās un lēkāšana,
vai
3) īpaši bezcerīgos gadījumos tiek atslēgta degviela pavisam ("fuelcut").
APC var mēģināt mazgāt ar karburatora tīrītāju, bet parasti tas īpaši nepalīdz. Var pagūglēt aprakstus; tur norādīts, kuros caurumos un kā jāpapūš, lai saprastu, vai viss veras pareizi.
Visradikālākais remonts ir APC nomaiņa pret BPC no 9-5, bet tur vajadzīgas ECU izmaiņas; gan lodēšana, gan softs.
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Definēju ,,lēkāšana" - spiediens uzkāpj līdz max, nokrīt līdz dzeltenajam, atkal līdz max, utt. brīdī kad spiediens uzkapj, sajūta ka kompis redz ka spiediens par lielu, nomet spiedienu, bet gāze ir piespiesta un vajadzīgs spiediens, kompis paceļ spiedienu, un atkal nomet,paceļ , nomet, vienas sekundes laikā aptuveni 1 reizi tiek nomests spiediens, pie mazākas slodzes nekādas lēkāšanas nav, tikai kad 3. robā (automātam) ir pie 4 tūkstošiem apgiezienu.johnc wrote:Tā īsti nevar saprast. Lēkāšana var būt arī pārāk liela spiediena sekas pēc aptuveni šāda scenārija:
1) piespiežam gāzi, turbīna nekontrolēti ceļ spiedienu, jo nav APC vadības;
2) spiediens par lielu, maisījums par liesu, sākas detonācija;
3) ECU maina maisījumu, griež atpakaļ aizdedzi, samazina turbo spiedienu - sākas raustīšanās un lēkāšana,
vai
3) īpaši bezcerīgos gadījumos tiek atslēgta degviela pavisam ("fuelcut").
APC var mēģināt mazgāt ar karburatora tīrītāju, bet parasti tas īpaši nepalīdz. Var pagūglēt aprakstus; tur norādīts, kuros caurumos un kā jāpapūš, lai saprastu, vai viss veras pareizi.
Visradikālākais remonts ir APC nomaiņa pret BPC no 9-5, bet tur vajadzīgas ECU izmaiņas; gan lodēšana, gan softs.
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Ja ar "max" ir domāts, ka bultiņa aiziet līdz pašam sarkanās zonas galam, tad tas viennozīmīgi ir vai nekontrolēts spiediens, vai kaut kas katastrofāli "iečipots" iekš ECU. Standarta 2.3T bultiņai būtu jāieiet tikai sarkanās zonas sākumā. Tas gan nav nekāds precīzais mērījums, bet aptuvenu nojausmu dod.
Iesaku sākumā ķerties pie caurulēm un APC, un tad tikai rakt dziļāk.
Iesaku sākumā ķerties pie caurulēm un APC, un tad tikai rakt dziļāk.
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Nu jā, visdrīzāk ka nekontrolēts spiediens, par to ka kautkas būtu čipots, parasti pie pārdošanas visi piemin, kā teikt, velviena extra komplektacijā. Nu cik novēroju, jau kops nopirkšanas būltiņa jau bija gājusi līdz redline beigām, un par jaudu arī nevarēju sūdzēties. Nu vakaram darbiņš atrasts, trubas un APC
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Laiks ārā nav diezko patīkams. Paraustiju vestgeitu, negribēja bīdīties, bet pakustinot ilgāk, kautkā iegājās. APC visas trubas kā vajag, paraustiju štekeri, izbraucu... un gļuks kautkā pazuda kad iemin grīdā uzceļ spiedienu līdz redline beigām un tad nokrītas līdz redline sākumam un stabīli turās Būs kautkas atmodies Detonāciju pagaidām arī nenovēroju , bet nu spriest varēšu rīt, kad pa šoseju, a tā pa tumsu bail spiest, vispār kapotu jau tāpat jāšpaktalē, bet nu negribās kautko vai kādu pavizināt rīts gudrāks par vakaru. Ar zinošo portāla gurū palīdzību, ķibele itkā atrisinājās, cerams ka uz ilgu laiku. Tagad tik jāatrod kurš no kaimiņiem zog stūres pastiprinātāja šķidrumu, šodien testējot, sāka gaudot pastiprinātajs, šķidrums zem līmeņa, pēkšņi, nekad nebij zudis un te pēkšņi Nu bet pa nakti nav aršana, jāgaida gaismiņa un ja dabas mātei būs labs garīgais, varēs līst apakšā. Vizuāli neredzēju ne peļķi no pastiprinātāja, bet nu kautkur pazuda.
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Ja vizuāli nekur neredzi šķidruma zudumu, vēl pastāv iespēja, ka tas ir satecējis reikas stūres stieņu aizsarggumijās. Papildināt gan vajadzētu ar oriģinālo vai aizvietotāju (tāds ir dabūjams FEBI un SWAG iepakojumā un ir dzeltenā krāsā). Nekādus sarkanos ATF, ko vēlīgi piedāvās visi benzīntanki.
Ja ar raustīšanos tiešām pie vainas bija ieķēries vestgeits, tad sviriņas tapas vietu turbīnā vajadzētu sapūst ar vara smēri vai tmldz. Vislabākais jau - atvienot sviru un kustinot pievadu vienlaicīgi ar kādu WD40 tipa aerosolu pamēģināt izmazgāt no tapas sēžas rūsu, kamēr kustas viegli un brīvi. Tāpat nekāda smēre ilgtermiņā tajā karstumā neturēsies. Lai veicas!
Ja ar raustīšanos tiešām pie vainas bija ieķēries vestgeits, tad sviriņas tapas vietu turbīnā vajadzētu sapūst ar vara smēri vai tmldz. Vislabākais jau - atvienot sviru un kustinot pievadu vienlaicīgi ar kādu WD40 tipa aerosolu pamēģināt izmazgāt no tapas sēžas rūsu, kamēr kustas viegli un brīvi. Tāpat nekāda smēre ilgtermiņā tajā karstumā neturēsies. Lai veicas!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Paldies par informāciju, bet vislielākā problēma jau tāda, ka iekšā jau stāv sarkanais vecais īpašnieks teica ka remontējis esot tikai viking motors, un pats nekad neesot neko papildinājis, manas aizdomas radija tikai tas, ka pēc bagāznieka revīzijas, pēc nopirkšanas, aiz milzīgā balona, aizlēptu atradu kārbas eļļu, tosola pudeli, un mazu pudelīti ar bremžu šķidrumu, tas man liek apšaubīt visu iepriekšējā īpašnieka teikto. Kādi ieteikumi? Liet tālāk zaļo, vai liet visu nost, skalot un liet dzelteno?Arnijs wrote:Ja vizuāli nekur neredzi šķidruma zudumu, vēl pastāv iespēja, ka tas ir satecējis reikas stūres stieņu aizsarggumijās. Papildināt gan vajadzētu ar oriģinālo vai aizvietotāju (tāds ir dabūjams FEBI un SWAG iepakojumā un ir dzeltenā krāsā). Nekādus sarkanos ATF, ko vēlīgi piedāvās visi benzīntanki.
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Ja kādam interesē daži attēli
Te ar jaunajiem diskiem
Te ar jaunajiem diskiem
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Oo, itin braucams vēl! Ne tā kā pēdējā laikā vidusmēra redzētais 9k uz ielas.. Un vēl gaišs salons + koks, elektriski beņķi, elkoņbalsts - nu pa skaisto!
Divas lietas. Saprotu, ka gaumes jautājums, bet tomēr - nu baiiiigi cērt acīs 1) oranžie pagriezieni; 2) hromētie moldingi (starpcitu, to hromēto daļu var uzmanīgi noravēt nost, apakšā melna plastmasa).
Arni - man arī interesē, ko darīt, ja no laika gala bijis sarkanais šķidrums. Nevienam pašam no visiem manās rokās pabijušajiem 9k nebija dzeltens, visiem sarkans. Cik draņķīgi tas ir ilgtermiņā? Negribas jau piesaukt ko nelabu, bet, tpfu tpfu tpfu, nevienam no braucamajiem neatminos problēmas ar reiku. Kā veikt nomaiņu uz dzelteno? Bačoku un trubas jau viegli iztīrīt, sūkni kaut citu paņemt, iztīrīt uz galda un tad nomainīt, bet kā ar reiku? Tur ķēpīgāk ar tikšanu klāt. Lai gan, ņemot vērā motoru cilāšanu iekšā/ārā ar apskaužamu regularitāti, var nākamreiz pievērsties arī reikai.
Divas lietas. Saprotu, ka gaumes jautājums, bet tomēr - nu baiiiigi cērt acīs 1) oranžie pagriezieni; 2) hromētie moldingi (starpcitu, to hromēto daļu var uzmanīgi noravēt nost, apakšā melna plastmasa).
Arni - man arī interesē, ko darīt, ja no laika gala bijis sarkanais šķidrums. Nevienam pašam no visiem manās rokās pabijušajiem 9k nebija dzeltens, visiem sarkans. Cik draņķīgi tas ir ilgtermiņā? Negribas jau piesaukt ko nelabu, bet, tpfu tpfu tpfu, nevienam no braucamajiem neatminos problēmas ar reiku. Kā veikt nomaiņu uz dzelteno? Bačoku un trubas jau viegli iztīrīt, sūkni kaut citu paņemt, iztīrīt uz galda un tad nomainīt, bet kā ar reiku? Tur ķēpīgāk ar tikšanu klāt. Lai gan, ņemot vērā motoru cilāšanu iekšā/ārā ar apskaužamu regularitāti, var nākamreiz pievērsties arī reikai.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Pats par sevi sarkanais šķidrums nekas draņķīgs nav, bet tā ir iepriekšējās paaudzes tehnoloģija (80 gadu mašīnas), kad visos hidromezglos pielietoja vienu universālo ATF. Attīstoties autobūvei, pilnveidojoties dažādiem hidrauliskajiem mezgliem un tajos izmantotajiem materiāliem, parādījās vajadzība pēc specifikas, jo ne visi materiāli vienlīdz labi sadzīvo ar ATF un izpilda specifikācijas prasības. Visādas tur oksidācijas, berzes izturības, saderība ar dažādām gumijas manžetēm un tamldz. Tā, ka - viennozīmīgi labāk būtu mainīt uz paredzēto, bet nekāda traģēdija nenotiks arī, ja brauksi ar veco. Vienkārši pastāv iespēja, ka kaut kas stūres iekārtā ar sarkano varētu ne tik veiksmīgi sadzīvot, kā ar tam paredzēto.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Par tiem pagriezieniem runājot, biju noskatijis divus donorus Līvānos, abiem, par brīnumu, baltie pagriezieni, piezvaniju, izrādijās ka abi noravēti jau. Ja kādam ir kādi uz pārdošanu, labprāt iegādātos.edijs wrote:Oo, itin braucams vēl! Ne tā kā pēdējā laikā vidusmēra redzētais 9k uz ielas.. Un vēl gaišs salons + koks, elektriski beņķi, elkoņbalsts - nu pa skaisto!
Divas lietas. Saprotu, ka gaumes jautājums, bet tomēr - nu baiiiigi cērt acīs 1) oranžie pagriezieni; 2) hromētie moldingi (starpcitu, to hromēto daļu var uzmanīgi noravēt nost, apakšā melna plastmasa).
Modulingus tūlīt pat došos apskatīties ieinteresēja
Robā iekšā, ieķērcas riepas priekšā,
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies
iespiež sēdeklī ciešāk, bet es neraustos,
jo man divsimt lopi priekšā
Cenas nedaudz pa kabatu spiež,
tomēr braukāt ar sābiņu ir tīrais prieks
Kamēr vien motors nestreikos un ies,
No šī spridzekļa mani neviens neatsies