Mm, ševijs!
SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Astro laikam Oša auto?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Sveika tauta!
Auto ir pamodināts no ziemas miega, bet skatē izbrāķēja jo nebija izplūdes gāzes, tas laikam saistīts ar to, ka pirms braukšanas samainīju vakuuma trubiņas (to jau esmu nokārtojis #gāzesiekārta) un no stāvēšanas pusass arējās gumijas sasprēgājušas.
Kā arī, vēl meklēju diskus:
R16 4x108 ET25
R17 4x108 ET25
Auto ir pamodināts no ziemas miega, bet skatē izbrāķēja jo nebija izplūdes gāzes, tas laikam saistīts ar to, ka pirms braukšanas samainīju vakuuma trubiņas (to jau esmu nokārtojis #gāzesiekārta) un no stāvēšanas pusass arējās gumijas sasprēgājušas.
Kā arī, vēl meklēju diskus:
R16 4x108 ET25
R17 4x108 ET25
SAAB Griffin 2.3T '93 (200hp)
SAAB 9-5 Aero '06
SAAB 9-5 Aero '06
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Prieks redzēt atpakaļ ierindā!
Par diskiem runājot - es nespēju rast motivāciju savest kārtībā vienus no savējiem (Team Dynamics spieķotie un Brock B1), jo, lai cik sasodīti labi abi komplekti izskatās, komplektā ar H&R atsperēm & Koni ir faaak cik cieti.. Ja tiešām tik vien kā brīvdienās kādu līkumu pa gludām šosejām izmest, tad ok, bet ikdienā un vēl pa Rīgas superīgajām ielām braukt.. laikam vairs nē, esmu kļuvis vecs.
Uzskrūvēju savējam šos te savus ziemas diskus, lai uz skati aizbrauktu, un sāku domāt, ka varbūt pat iepirkšu vasaras riepas uz 16" un braukšu ar šiem..
Par diskiem runājot - es nespēju rast motivāciju savest kārtībā vienus no savējiem (Team Dynamics spieķotie un Brock B1), jo, lai cik sasodīti labi abi komplekti izskatās, komplektā ar H&R atsperēm & Koni ir faaak cik cieti.. Ja tiešām tik vien kā brīvdienās kādu līkumu pa gludām šosejām izmest, tad ok, bet ikdienā un vēl pa Rīgas superīgajām ielām braukt.. laikam vairs nē, esmu kļuvis vecs.
Uzskrūvēju savējam šos te savus ziemas diskus, lai uz skati aizbrauktu, un sāku domāt, ka varbūt pat iepirkšu vasaras riepas uz 16" un braukšu ar šiem..
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Šie diski izskatās pat ļoti labi, man patīk.
Ja nav noslēpums, kādam iznesumam Tu dod priekšroku?
Jo SAAB diskiem ir ET-33, taču prasītos nedaudz uz āru, tāpēc domāju, ka ET-25 būtu tieši laikā.
Ja nav noslēpums, kādam iznesumam Tu dod priekšroku?
Jo SAAB diskiem ir ET-33, taču prasītos nedaudz uz āru, tāpēc domāju, ka ET-25 būtu tieši laikā.
SAAB Griffin 2.3T '93 (200hp)
SAAB 9-5 Aero '06
SAAB 9-5 Aero '06
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Nevajadzētu aizmirst, ka ET jāskatās kopā ar platumu
Un OEM 16x6,5 ir ar ET27, uz 9000, laikam, nedaudz pa dziļu, uz 900og ideāli
900aero clubsport #8
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Paldies, to noteikti ņemšu vērā. Bet domāju, ka diska platums nav noteicošais jo riepu izmērs nemainīsies, attiecīgi, mainīsies tikai kā riepa sēž uz diska, oldskuulam smukāk būtu, ja disks ir nedaudz platāks par gumiju.Nauris_t16 wrote: ↑Thu Jun 28, 2018 9:20 amNevajadzētu aizmirst, ka ET jāskatās kopā ar platumu
Un OEM 16x6,5 ir ar ET27, uz 9000, laikam, nedaudz pa dziļu, uz 900og ideāli
Iepriekš biju izmēģinājis R17 ar ET15, pabraukt bija ļoti sarežģīti, pat uztaisīju ''camber stance'' priekšējiem ratiem, kā rezultātā, riepas bija mirušas mazāk kā mēneša laikā, bet aizmugurē uz katru bedrīt ritenis ķērās arkās (ja braucu viens). Vēlreiz šādu piedzīvojumu nevēlos.
Kā arī, eksperimenti vairs neuzrunā, vēlos ieķert ''perfektos'' diskus un vairs neko nemainīt.
Varbūt vēl nedaudz nosēdināt.
Tāpēc ļoti novērtētu citu pieredzi, lai varētu bez liekām ciešanām un eksperimentiem nonākt pie ideālā varianta.
SAAB Griffin 2.3T '93 (200hp)
SAAB 9-5 Aero '06
SAAB 9-5 Aero '06
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Nezinu, cik ET bildē redzamajiem 16" diskiem.. Ja nebūs slinkums, mājās paraušu nost un paskatīšos. Bet, ja atmiņa neviļ, tad aizmugurējie ir uz flančiem. T.i. - kad nopirku donoru ar šiem, tur bija flanči, tik tagad uz sitienu neatceros, vai nenoņēmu, kad skrūvēju virsū Black Jet'am šos.
Uzmetīšu aci arī Team Dynamics un Brock B1 - pirmie man ir uz 7.5", pakaļā prasītos bišku platāk.. Ar Brock'iem (laikam 8.5 platums) bija ideāli pēc skata, taču ķērās pakaļējās arkās pat ar 215/45 riepu.. Diezgan štruntīga braukšana. Ar piebildi - sēdināts uz Killen 40/40 atsperēm, priekšā vēl pusvijums noņemts.
Uzmetīšu aci arī Team Dynamics un Brock B1 - pirmie man ir uz 7.5", pakaļā prasītos bišku platāk.. Ar Brock'iem (laikam 8.5 platums) bija ideāli pēc skata, taču ķērās pakaļējās arkās pat ar 215/45 riepu.. Diezgan štruntīga braukšana. Ar piebildi - sēdināts uz Killen 40/40 atsperēm, priekšā vēl pusvijums noņemts.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Reku, šajās divās bildēs var labi salīdzināt atšķirību starp 7.5" Team Dynamics diskiem un 8.5" Brock'iem, tieši pakaļējās arkas aizpildījums. Ar Team Dynamics kaut kā... flančus prasās. Pirmajiem 225 riepa, otriem 215 uzmocīta.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
WOW, vnk bomba, tie kas ''Team Dynamics'' perfekti, bet, protams, līdz ideālai perfekcijai aizmugurē vajadzētu flančus.edijs wrote: ↑Thu Jun 28, 2018 1:35 pm Nezinu, cik ET bildē redzamajiem 16" diskiem.. Ja nebūs slinkums, mājās paraušu nost un paskatīšos. Bet, ja atmiņa neviļ, tad aizmugurējie ir uz flančiem. T.i. - kad nopirku donoru ar šiem, tur bija flanči, tik tagad uz sitienu neatceros, vai nenoņēmu, kad skrūvēju virsū Black Jet'am šos.
Uzmetīšu aci arī Team Dynamics un Brock B1 - pirmie man ir uz 7.5", pakaļā prasītos bišku platāk.. Ar Brock'iem (laikam 8.5 platums) bija ideāli pēc skata, taču ķērās pakaļējās arkās pat ar 215/45 riepu.. Diezgan štruntīga braukšana. Ar piebildi - sēdināts uz Killen 40/40 atsperēm, priekšā vēl pusvijums noņemts.
Ļoti labi izskatās.
SAAB Griffin 2.3T '93 (200hp)
SAAB 9-5 Aero '06
SAAB 9-5 Aero '06
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
manuprāt, Team Dynamics smukāki, bet jā, aizmugurējais ritenis izskatās uz iekšu.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
edijs wrote: ↑Thu Jun 28, 2018 1:41 pm
Uzmetīšu aci arī Team Dynamics un Brock B1 - pirmie man ir uz 7.5", pakaļā prasītos bišku platāk.. Ar Brock'iem (laikam 8.5 platums) bija ideāli pēc skata, taču ķērās pakaļējās arkās pat ar 215/45 riepu.. Diezgan štruntīga braukšana. Ar piebildi - sēdināts uz Killen 40/40 atsperēm, priekšā vēl pusvijums noņemts.
Interese nedaudz padoms kadi Tev flanci aizmugure stav? Jo pasam prasitos tada izskata masinu un 40/40 H&R atsperem purns nedaudz par augstu vai ari pakala nedaudz pa zemu, ir ideja ka izlabot tadu problemu?
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Par atsperēm - šis konkrētais eksemplārs stāv uz Killen 40/40 atsperēm, kam priekšā noņemts pusvijums. Otram auto ar H&R atsperēm fleksis vēl nav bāzts klāt, cerībā, ka kaut kad nedaudz iesēdīsies, taču rādās, ka būs vien jāgriež tur nedaudz nost ideālajam skatam.
Flanči - abās šajās bildēs ir bez flančiem, taču Brock diski ir 8.5" platuma, Team Dynamics 7.5", gan jau arī iznesums atšķiras (saņemšos aiziet līdz angāram palūrēt, ziņošu). Tāpēc arī Brock'i labāk aizpilda arku.
Aa, un par purna sēdinājumu - vienam no populārajiem ražotājiem bija arī 60/40 sets saprātīgā cenā. Lai arī šķiet, ka gluži 2 cm zemāk purni negribētos, kā tas ir ar 40/40, tomēr realitātē tas izskatās teju identiski kā par pusvijumu nofleksētas 40/40 atsperes.
Flanči - abās šajās bildēs ir bez flančiem, taču Brock diski ir 8.5" platuma, Team Dynamics 7.5", gan jau arī iznesums atšķiras (saņemšos aiziet līdz angāram palūrēt, ziņošu). Tāpēc arī Brock'i labāk aizpilda arku.
Aa, un par purna sēdinājumu - vienam no populārajiem ražotājiem bija arī 60/40 sets saprātīgā cenā. Lai arī šķiet, ka gluži 2 cm zemāk purni negribētos, kā tas ir ar 40/40, tomēr realitātē tas izskatās teju identiski kā par pusvijumu nofleksētas 40/40 atsperes.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 128
- Joined: Thu Feb 04, 2016 12:23 am
- Location: Salaspils-Ogre-Riga - Somija (Keuruu)
Re: SAAB 9000 2.3T Griffin '93
Nu skaidrs tad visticamak bus fleksis janem rokas jo prasas purnu zemak lai butu vienada augstuma viss autins manam ir orginalie pelmena taisnie diski ka radiju nekas tada zina nav mainijies un viniem prasas aizmugure likt flancus tikai cik biezus nez, domaju par 10mm bet vai nebus pa traku.edijs wrote: ↑Sat Aug 25, 2018 8:34 pm Par atsperēm - šis konkrētais eksemplārs stāv uz Killen 40/40 atsperēm, kam priekšā noņemts pusvijums. Otram auto ar H&R atsperēm fleksis vēl nav bāzts klāt, cerībā, ka kaut kad nedaudz iesēdīsies, taču rādās, ka būs vien jāgriež tur nedaudz nost ideālajam skatam.
Flanči - abās šajās bildēs ir bez flančiem, taču Brock diski ir 8.5" platuma, Team Dynamics 7.5", gan jau arī iznesums atšķiras (saņemšos aiziet līdz angāram palūrēt, ziņošu). Tāpēc arī Brock'i labāk aizpilda arku.
Aa, un par purna sēdinājumu - vienam no populārajiem ražotājiem bija arī 60/40 sets saprātīgā cenā. Lai arī šķiet, ka gluži 2 cm zemāk purni negribētos, kā tas ir ar 40/40, tomēr realitātē tas izskatās teju identiski kā par pusvijumu nofleksētas 40/40 atsperes.
Varu nakamnedel piebraukt tad varetu meginat ko izstukot
SAAB 9000 aero powered with E85 bioethanol + stg1 chip
SAAB 9-3 aero
SAAB 9-3 aero