Avarijas, avarijas
Re: Avarijas, avarijas
Vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairākus sastrēgumā stāvošus vai kolonnā braucošus auto apdzīšana pa pretējā virziena joslu ir uzskatāma par agresīvu braukšanu LAPK izpratnē, sods liels un punktu daudz.
Kaut gan no otras puses, kurš gan 3 fūres apdzen pa vienai? Kā min, tā visām trim garām!
Kaut gan no otras puses, kurš gan 3 fūres apdzen pa vienai? Kā min, tā visām trim garām!
Re: Avarijas, avarijas
Ar cilvēku, kas atnāk forumā, atklāti pasaka, ka ar moci braucot pārkāpj ātrumu, lavierē starp joslām un apdzen/apsteidz, kur un kā pagadās un visiem viņš ir jāpamana, pilnīgi noteikti nav vērts diskutēt.eeKa wrote:+10000000edijs wrote: ir diezgan bezjēdzīgi par šādām lietām spriedelēt ar cilvēkiem, kas ar moci nav braukuši.
āmen...
Edij (tā rindkopa nebija par Tevi), skaidrs, ka brauc priekšā arī tad, ja Tu neko neko nepārkāp, bet paskaties taču to video, dēļ kura visa diskusija panesās - nav taču jāsēž uz moča, lai tā notiktu... Bet moci, kā jau Elmo teica, ir objektīvi grūtāk pamanīt, un te var tirst vai netirst par to, kā te visi brauc un, ka jāskatās taču ibio spoguļos! Kāds skatās, kāds neskatās. Kāds vienmēr skatās un vienreiz nepaskatīsies.. tikai motobraucējam jāatceras, ka sekas būs bēdīgākas viņam, nevis tam, kas sēž auto.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re: Avarijas, avarijas
Kurš ta kaut ko tādu teica? Nejauc topikus! Runa ir par ikdienišķām situācijām uz ceļa braucot plūsmā. Ar mašīnu braucot ļoti reti kāds vēlas izspiest tevi no joslas, bet pārvietojoties ar motociklu tā ir ikdiena Pa valdemāreni, mocis vai mašīna, nav nekādas atšķirības, jo korķī stāv abi. Ir varianti to visu apbraukt pa garāku, bet drošu bez stresainu maršrutu!envoy wrote: Ar cilvēku, kas atnāk forumā, atklāti pasaka, ka ar moci braucot pārkāpj ātrumu, lavierē starp joslām un apdzen/apsteidz, kur un kā pagadās un visiem viņš ir jāpamana, pilnīgi noteikti nav vērts diskutēt.
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re: Avarijas, avarijas
kurš CSN punkts liek skatīties spoguļos?
Re: Avarijas, avarijas
CSN nemāca lietot transporta līdzekli!
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re: Avarijas, avarijas
Ui, ka tu kļūdies! It īpaši par to kolonnas apdzīšanu.elmo wrote:Vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairākus sastrēgumā stāvošus vai kolonnā braucošus auto apdzīšana pa pretējā virziena joslu ir uzskatāma par agresīvu braukšanu LAPK izpratnē, sods liels un punktu daudz.
Kaut gan no otras puses, kurš gan 3 fūres apdzen pa vienai? Kā min, tā visām trim garām!
p.s. Apdzīšana ir iespējama tikai un vienīgi pa pretējā virziena joslu.
Ņem ka nu rokās CSN grāmatu. Pie reizes iesaku pastudēt arī agresīvas braukšanas jēdzienu LAPK izpratnē.
Re: Avarijas, avarijas
Lūdzu :Kudinsky wrote:Ui, ka tu kļūdies! It īpaši par to kolonnas apdzīšanu.elmo wrote:Vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairākus sastrēgumā stāvošus vai kolonnā braucošus auto apdzīšana pa pretējā virziena joslu ir uzskatāma par agresīvu braukšanu LAPK izpratnē, sods liels un punktu daudz.
Kaut gan no otras puses, kurš gan 3 fūres apdzen pa vienai? Kā min, tā visām trim garām!
p.s. Apdzīšana ir iespējama tikai un vienīgi pa pretējā virziena joslu.
Ņem ka nu rokās CSN grāmatu. Pie reizes iesaku pastudēt arī agresīvas braukšanas jēdzienu LAPK izpratnē.
"Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses (vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairāku sastrēgumā esošu vai kolonnā braucošu transportlīdzekļu apdzīšana pa pretējā virziena joslu vai apbraukšana pa sabiedriskā transporta joslu, ceļa nomali, ietvi, gājēju ceļu, velosipēdu ceļu vai citām vietām, kas nav paredzētas transportlīdzekļu braukšanai, u.tml.), —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no septiņdesmit līdz divsimt astoņdesmit euro.
Viss ir tieši tā, kā biju iepriekš citējis! Ja tu ar savu pļeredaku slalomē no vienas joslas otrā apsteidzot mašīnas, vai apdzen sastrēgumā stāvošos (pāri dubultajai līnijai, vai pa vidu abām strīpām), vai kolonnā braucošos pa pretējo braukšanas joslu, tu esi agresīvs braucējs!
Un Kudinsky, iebaksti man lūdzu ar pirkstu CSN, kur ir rakstīts par to spoguļos skatīšanos!Un arī lūdzu konkrētu CSN punktu, kas ļauj apsteigt mašīnu pa labo malu krustojumā, ja mašīna rāda labo pagriezienu!
Re: Avarijas, avarijas
Nu tak vēlreiz izlasi kas ir agresīva braukšana. Bet šoreiz izlasi visu!elmo wrote:Lūdzu :Kudinsky wrote:Ui, ka tu kļūdies! It īpaši par to kolonnas apdzīšanu.elmo wrote:Vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairākus sastrēgumā stāvošus vai kolonnā braucošus auto apdzīšana pa pretējā virziena joslu ir uzskatāma par agresīvu braukšanu LAPK izpratnē, sods liels un punktu daudz.
Kaut gan no otras puses, kurš gan 3 fūres apdzen pa vienai? Kā min, tā visām trim garām!
p.s. Apdzīšana ir iespējama tikai un vienīgi pa pretējā virziena joslu.
Ņem ka nu rokās CSN grāmatu. Pie reizes iesaku pastudēt arī agresīvas braukšanas jēdzienu LAPK izpratnē.
"Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses (vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairāku sastrēgumā esošu vai kolonnā braucošu transportlīdzekļu apdzīšana pa pretējā virziena joslu vai apbraukšana pa sabiedriskā transporta joslu, ceļa nomali, ietvi, gājēju ceļu, velosipēdu ceļu vai citām vietām, kas nav paredzētas transportlīdzekļu braukšanai, u.tml.), —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no septiņdesmit līdz divsimt astoņdesmit euro.
Viss ir tieši tā, kā biju iepriekš citējis! Ja tu ar savu pļeredaku slalomē no vienas joslas otrā apsteidzot mašīnas, vai apdzen sastrēgumā stāvošos (pāri dubultajai līnijai, vai pa vidu abām strīpām), vai kolonnā braucošos pa pretējo braukšanas joslu, tu esi agresīvs braucējs!
Un Kudinsky, iebaksti man lūdzu ar pirkstu CSN, kur ir rakstīts par to spoguļos skatīšanos!Un arī lūdzu konkrētu CSN punktu, kas ļauj apsteigt mašīnu pa labo malu krustojumā, ja mašīna rāda labo pagriezienu!
Tad izlasi šo un iegaumē, lai nebūtu jautājumu par apsteigšanu pa labo pusi, kad ir ieslēgts pagrieziena rādītājs! CSN 83.PUNKTS: Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz bezsliežu transportlīdzekļiem paredzētās brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, kad jānogriežas, lai iebrauktu krustojumā, kurā jābrauc pa loku (409.ceļa zīme).
Re: Avarijas, avarijas
vienīgi te nav norādīts cik liels attālums no brauktuves malas ir malējais stāvoklis. vai tas ir tik tuvu, ka diskus skrāpē pret trotuāra apmali vai tie ir 5 cm, vai 10 cm, vai 50 cm? interpretācijai ir spēks.Kudinsky wrote: ...laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Avarijas, avarijas
Cienījamais motociklista kungs jauc malējo stāvokli ar velosipēdista pienākumu braukt pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai. Automašīnām iespējami tuvāk labajai malai ir jāturas tikai ārpus apdzīvotām vietām. Malējais stāvoklis var būt arī tā paša virziena tramvaja sliežu klātne, kas atrodas vienā līmenī ar brauktuvi, ja griežam pa kreisi. No tā secinām, ka ar malējo stāvokli tiek saprasts kas vairāk par izkārtojumu vienā braukšanas joslā! Tā pat atkāpes ir arī lielgabarīta transportlīdzekļiem, kas nevar nogriezties no malējā stāvokļa. Ar malējo stāvokli saprot arī braukšanas joslu kā tādu, proti uz jūrmalenes griežam pa labi no malējās joslas, nevis no iekšējās. Tāpat uz jūrmalenes aizliegts apsteigt pa labo joslu .
Ja runājam par apsteigšanu, tad apdzīvotā vietā apsteigt pa labo pusi var. Ja runa ir par šoseju, tad tur iet konkrēti runa par braukšanu vairākās joslās, bet pilsētā netiek pieminētas joslas. To arī izmanto kā galveno argumentu apsteigšanai vienā braukšanas joslā pa labo pusi.
Ja runājam par apsteigšanu, tad apdzīvotā vietā apsteigt pa labo pusi var. Ja runa ir par šoseju, tad tur iet konkrēti runa par braukšanu vairākās joslās, bet pilsētā netiek pieminētas joslas. To arī izmanto kā galveno argumentu apsteigšanai vienā braukšanas joslā pa labo pusi.
Re: Avarijas, avarijas
Interpretācija ir baigā štelle. Bet ja starp auto, kurš grasās veikt labo pagriezienu un apmali ir vieta, lai tur iebrauktu motocikls, tad var secināt, ka vadītājam līdz malējam stāvoklim ir tālu. Izņēmums ir kravas auto, autobusi utt.Henry wrote:vienīgi te nav norādīts cik liels attālums no brauktuves malas ir malējais stāvoklis. vai tas ir tik tuvu, ka diskus skrāpē pret trotuāra apmali vai tie ir 5 cm, vai 10 cm, vai 50 cm? interpretācijai ir spēks.Kudinsky wrote: ...laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā...
Līst garām pa labo pusi ir slikts ieradums, pats tā nedaru un citiem neiesaku. Ātrumu pilsētā pārsniedzu tik daudz, lai CP nebūtu intereses mani stādināt. Pa joslām slalomēju, korķos nesēžu!
Tā ka nav vietas cepienam, it īpaši tiem, kas dzīvē uz moča nav sēdējuši!
Re: Avarijas, avarijas
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re: Avarijas, avarijas
Pēc kādiem dažiem mēnešiem parādīsies LV kā "tikko no Vācijas"Grippen wrote:Nav gerai.
http://m.delfi.lv/auto/article.php?id=47760483
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Avarijas, avarijas
Ka tur ar to droshibu SAABos? Palika vel tik pat drosi ka vecajos laikos? Jo ja palika, tad izskatas ka bija labs sitiens un ja butu kautkas cits NEskandinavisks, tad vareja ari kads cietusais but. Bralukasi gan jau safrankenshteines vinu un tiesham ka tikko no Vacijas pardos
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Avarijas, avarijas
izskatās ka pasažiere ar galvu ielidoja vējstiklā.Grippen wrote:Nav gerai.
http://m.delfi.lv/auto/article.php?id=47760483