Agneses SAAB 900OG T8 APC
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
Skatoties šodien uz šiem te diviem aparātiem, mani pārņēma nepārvarama vēlme Filipa priekšējo bamperi aprīkot ar lūpu. Bez tās lūpas kaut kā nedabīgi augstu sanāk bamperis no zemes, gluži kā 9k bez lūpas. Tātad, jautājums - kādi man varianti pie tādas tikt? :D Pieņemu, ka oriģinālu atrast nav viegli. Bet neviens nav mēģinājis šādu sūtīt pie ķekavniekiem un tamlīdzīgiem čaļiem? Pēc uzbūves izskatās krietni vienkāršāka, kā teiksim 9k lūpam, nevajadzētu tak būt traki sarežģīti labu kopiju izveidot. Ar "labu" es domāju tādu, kuru tuvplānā nepētot nevar atšķirt no oriģināla - t.i. kaut kādu nebūt paštaisītā šķūņinga paskatu es arī nevēlos.
Protams, ja kādam kā reiz aizķērusies lieka lūpa (kam es kaut kā neticu :D ), tad neslēpiet sveci zem pūra, sauciet ciparu! :)
Jā, vēl kas - izrādās, ka uz šosejas tas trīsrobu tomāts ir visnotaļ sprigans, ja ātrumu tur virs 110. :) Žvīk žvāk, uz pulksteņa viens seši un apdzemajamiem acis kubā. :D Un stabils, visu cieņu!
Protams, ja kādam kā reiz aizķērusies lieka lūpa (kam es kaut kā neticu :D ), tad neslēpiet sveci zem pūra, sauciet ciparu! :)
Jā, vēl kas - izrādās, ka uz šosejas tas trīsrobu tomāts ir visnotaļ sprigans, ja ātrumu tur virs 110. :) Žvīk žvāk, uz pulksteņa viens seši un apdzemajamiem acis kubā. :D Un stabils, visu cieņu!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
Man atkal tajā bildē skatoties rādās, ka beidzot jāsaņemās un jānokrāso gražā stāvošie "early turbo" diski. Starpcitu zilais rīt tiek nodots jaunā saimnieka rokās.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
Hmm, "early turbo" - tas ir kādi? Tā kā Filipam, vai? Tak tie tādi.. "nothing special" tā sacīt jāsaka.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
nu jā, tie paši, man viņi patīk, uz ziemu būs kā reiz laikā, visiem jau incas pakaļ nemet :)edijs wrote:Hmm, "early turbo" - tas ir kādi? Tā kā Filipam, vai? Tak tie tādi.. "nothing special" tā sacīt jāsaka.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
Nu jā, nav tas Incu piedāvājums tik liels, lai mestu pakaļ. :) Bet mierinājumam varu teikt, ka mans komplekts vismaz šobrīd nav tajā labākajā stāvoklī, ir roka jāpieliek. Tāpēc beigu galā nesanāks gluži tāda pakaļ mestā sviestmaize, kā, piemēram, Nilam. Bet nu, viņam mūždien visādas "haļavas" patrāpās, es par to vairs nebrīnos. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
Lūpu atrast nav grūti. To, ko izmantoju FF aero reinkarnēšanai ateradu 10 min braucienā no mājām un pa desmit latiem jau vedu mājās.
Ar prieku ļautu Tev pārņemt īpašumā FF aero kita priekšu un aizmuguri, lai uzveidotu šādu:
Sānu paneļus tad dos kādam atsevišķi.
Ar prieku ļautu Tev pārņemt īpašumā FF aero kita priekšu un aizmuguri, lai uzveidotu šādu:
Sānu paneļus tad dos kādam atsevišķi.
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
Filips iedzīts ziemas guļā blakus Hiršam. Tā arī netika ne pie skates, ne Incām, ne Aero kita - sanāca visādi bēdīgi pasākumi pa vidu, tagad gada beigās baigā skriešana pa darbiem, attiecīgi Filips gaidīs pavasari un ies TA pa trešam lāgam. :) Tikmēr garajos ziemas vakaros pacentīšos apstrādāt ar antikorozijas līdzekļiem visu, ko var un vajag, apsvēršu domu par spārnu krāsošanu, attiecīgi par to sagatavošanu krāsošanai.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
Galvenais, la trešjā reizē izietu, jo ceturto reizi pat nepiedāvā:huh:edijs wrote:Filips iedzīts ziemas guļā blakus Hiršam. Tā arī netika ne pie skates, ne Incām, ne Aero kita - sanāca visādi bēdīgi pasākumi pa vidu, tagad gada beigās baigā skriešana pa darbiem, attiecīgi Filips gaidīs pavasari un ies TA pa trešam lāgam. :) Tikmēr garajos ziemas vakaros pacentīšos apstrādāt ar antikorozijas līdzekļiem visu, ko var un vajag, apsvēršu domu par spārnu krāsošanu, attiecīgi par to sagatavošanu krāsošanai.
SAAB 9-5 2,3t '99 & VOLVO
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
Kur tu to lasīji? Sapratu, ka viena gada ietvaros var divas reizes iet par jaunu skati (neskaitot sekojošās atkārtotās). Trešo reizi vairs neļauj. Taču sākās jauns gads un atskaiti sāk no nulles. Tātad divas reizes šajā gadā bija, nākamgad atkal divas reizes iespēja. :) vai arī sanāk, ka neiziešanas gadījumā man aiznākamā gadā nav variantu citu, kā vest to auto uz Tolmetu?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
Vai runa ir par kalendaro gadu ?
TA parasti ir no datuma lidz datumam.
TA parasti ir no datuma lidz datumam.
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
sviests ... kāpēc es nevarētu mēģināt iet to skati tik reižu, cik gribu? Tas taču ir tikai vienkārši auto tehn.stāvokļa novērtēšanas pakalpojums.
varbūt runa ir par to, ka tikai divas reizes var izdot "slimības lapu" uz mēnesi, bet pēc trešās izgāšanās vienkārši netiek dotas tiesibas piedalītes ceļu satiksmē - stum mājās, liec uz treilera, remontē, velc atkal uz TA?
varbūt runa ir par to, ka tikai divas reizes var izdot "slimības lapu" uz mēnesi, bet pēc trešās izgāšanās vienkārši netiek dotas tiesibas piedalītes ceļu satiksmē - stum mājās, liec uz treilera, remontē, velc atkal uz TA?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
Tieši tā - divas reizes ir limits uz slimības lapu. Sekojošā mēneša ietvaros ej kaut katru dienu.
Bet katru mēnesi ņemt jaunu slimības lapu aizliedza tāpēc, lai gudrinieki neņemtu katru mēnesi slimības lapu, ja tā ir lētāk, nekā pārmetināt visu auto apakšu un iziet TA. Ok, visu gadu tā darīt nebūtu prātīgi, kopā normāls cipars savācās, bet, ja man ir kaudze mazsvarīgu divinieku, kuru novēršana prasa laiku un naudu, tad mierīgi varētu uz ziemas sezonu katru gadu nolocīt mēnesī tos nepilnos 20ls un tik gāzt. Tak ne viens vien tā darīja, tāpēc arī izdomāja ierobežojumus.
Bet katru mēnesi ņemt jaunu slimības lapu aizliedza tāpēc, lai gudrinieki neņemtu katru mēnesi slimības lapu, ja tā ir lētāk, nekā pārmetināt visu auto apakšu un iziet TA. Ok, visu gadu tā darīt nebūtu prātīgi, kopā normāls cipars savācās, bet, ja man ir kaudze mazsvarīgu divinieku, kuru novēršana prasa laiku un naudu, tad mierīgi varētu uz ziemas sezonu katru gadu nolocīt mēnesī tos nepilnos 20ls un tik gāzt. Tak ne viens vien tā darīja, tāpēc arī izdomāja ierobežojumus.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
KurBads wrote:sviests ... kāpēc es nevarētu mēģināt iet to skati tik reižu, cik gribu?
Tad humāno vērtējumu "2" nomainītu "3". Lai auto ar nopietniem bojājumiem neapdraudētu citus satiksmes dalībniekus.
;)
Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC
Nepienāca pat nākamie Ziemassvētki, kad pēc nedaudz ieilgušas ziemas guļas saņēmos aizbraukt uz tehnisko apskati. Un ticiet vai nē - gadu nostāvējis auto, kam, šķiet, visus trīs gadus nekas nav darīts (savām rokām esmu vien ģeneratoru mainījis), izgāja apskati ar pirmo piegājienu! :D Pagājušo gadu šis pasākums palika karājoties gaisā dēļ "nevienmērīgas bremžu sistēmas darbības", it kā caura izpūtēja un nedegošas atpakaļgaitas lampiņas. Jau biju nobriedis nopietniem bremžu sistēmas remontiem, nauda atlikta - bet še tev, atliek gadu pamarinēt (ar retiem izbraucieniem pa sētu vai līdz tuvējam mežam), lai bremzes atkal strādātu godam. :) Arī izpūtēja caurums pats no sevis ir pazudis, savukārt uz atpakaļgaitas lampiņu tika pievērtas acis. Paldies saprotošajam inspektoram!
Var jau būt, ka visa sāls ir jaunās numurzīmēs. :D Lai kā man patīk vecā tipa zīmes ar Latvijas karodziņu, priekšējā bija tik saņurcīta, ka prasījās tās nomaiņu. Un, tā kā šajā gadījumā tāpat būtu jātaisa jaunā tipa numurzīme gan priekšā, gan pakaļā, tad, lai samazinātu izmaksas, vienkārši pārliku numurzīmi no tikko iepirktā 9k donora un Filipa vecās numurzīmes utilizēju. Un cits skats ar svaigām numurzīmēm! :)
Ak jā - skaidrais saprāts ir ņēmis virsroku un doma par tāda monstra radīšanu, kāds redzams augstāk atrodamajā Reiņa publicētajā bildē ar sarkano auto, ir atmesta. Lai arī jāatzīst, ka savā ziņā man tas paskats itin labi patīk, bet tā tomēr būtu ņirgāšanās par šo auto. Tāpēc no Reiņa iepirktais kits ir nodots tālāk Nilam. Kurš, kā izskatās, uz sava 900'tā Turbo arī to tomēr neliks, attiecīgi kits droši vien ir iegādājams.
Var jau būt, ka visa sāls ir jaunās numurzīmēs. :D Lai kā man patīk vecā tipa zīmes ar Latvijas karodziņu, priekšējā bija tik saņurcīta, ka prasījās tās nomaiņu. Un, tā kā šajā gadījumā tāpat būtu jātaisa jaunā tipa numurzīme gan priekšā, gan pakaļā, tad, lai samazinātu izmaksas, vienkārši pārliku numurzīmi no tikko iepirktā 9k donora un Filipa vecās numurzīmes utilizēju. Un cits skats ar svaigām numurzīmēm! :)
Ak jā - skaidrais saprāts ir ņēmis virsroku un doma par tāda monstra radīšanu, kāds redzams augstāk atrodamajā Reiņa publicētajā bildē ar sarkano auto, ir atmesta. Lai arī jāatzīst, ka savā ziņā man tas paskats itin labi patīk, bet tā tomēr būtu ņirgāšanās par šo auto. Tāpēc no Reiņa iepirktais kits ir nodots tālāk Nilam. Kurš, kā izskatās, uz sava 900'tā Turbo arī to tomēr neliks, attiecīgi kits droši vien ir iegādājams.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Agneses SAAB 900OG T8 APC
Kas to būtu domājis, ka nebūs tik vienkārši atrast bremžu klučus. Nekur nav uz vietas, jāsūta. Autogrosā kaut ko it kā atbilstošu iešķieba priekš pakaļējās ass, bet izrādījās, ka tie tomēr nav īstie. Kaut kāds pārejas modelis šis esot (84.gads), pēc katalogiem grūti kaut ko esot atrast. Varbūt savu lomu spēlē arī tas, ka Filips ir vilkts no USA.
Lai nu kā, tika uzsūtīti BAP'ā, tagad gaidām pievedumu no Spānijas. Bremžu diski izskatās itin zolīdi. Jāsaliek jaunus klučus un tad jāskatās, vai tā arī bija visa problēma draņķīgajai bremzēšanai, var bēda būs lielāka.
Lai nu kā, tika uzsūtīti BAP'ā, tagad gaidām pievedumu no Spānijas. Bremžu diski izskatās itin zolīdi. Jāsaliek jaunus klučus un tad jāskatās, vai tā arī bija visa problēma draņķīgajai bremzēšanai, var bēda būs lielāka.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361