Kas jauns redzēts mūsu Republikā?


User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by mrpinkeyes »

Nu vot man bija 8v HOT oriģinālais bez jebkādiem šķūniņgiem. Ar APC un intercooler. Bija ļoti labs un dinamisks! Kaut kāda sāls tajos 8V motoros laikam ir....
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by lablaiks »

Nu par to dinamiku pie maziem apgriezieniem nepiekritīšu, personīgā pieredze nevis teorija.
Par kārbām....manam lpt kārba pateica čau pēc gada lietošanas.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by mrpinkeyes »

lablaik, ar tām kārbām ir tā ka es zinu vismaz 3 eiroauto pirktos 900 og, kuriem kārbas pēc kāda laika bija čau!

Manā gadījumā kārbas totāla restaurācija + pie reizes ķēdes maiņa sasniedza tādas izmaksas, kādas varbūt nav redzējis dažš labs 9-5 īpašnieks.

Tur ir tas jautājums tādiem, kā donalds dax - Vai Tu esi gatavs ieguldīt arī vecākā auto nozīmīgas investīcijas? 9-5 VAI 9-3 tas šķiet racionālāk vai ne?

Karbā ir faktiski bīstamākais mezgls, kas var nojukt. Turbina, ja nebūs nojāta turēs. stūres mehānisms 900tajiem zem 90.g. bija problemātisks, pats mainiju 10. gadus atpakaļ jau maksāja 300 Ls. Varbūt kaut kādi degvielas padeves devēji var gļukot,tie ir nepatīkami un dārgi ( ja atrod īsto vaininieku)
Bet tā lodbalsti, elektriskās ķibeles, buksītes, vizuālie sīkumi kā jau visiem SAABiem.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by KurBads »

Mr Pink Eyes wrote:Nu vot man bija 8v HOT oriģinālais bez jebkādiem šķūniņgiem. Ar APC un intercooler. Bija ļoti labs un dinamisks! Kaut kāda sāls tajos 8V motoros laikam ir....
manuprāt uz 8T tu vienkārši visizteiktāk izjuti turbīnas efektu, t.i., ka tā iegriezās un iespieda sēdeklī ..., jo "apakša" ar zemaas kompresijas 8v nevarēja būt nekāda iespaidīgā, bet, kad turbīna iepūta pie tiem 2300-2500 rpm uz pilnu klapi, tad arī aizgāja. Noteikti bija izteikta turbobedre.
LPT, ja nekļūdos, visi nāca ar MITSU turbīnā, kas ir mazākas un sāk griezties pie zemākiem apgriezieniem, attiecīgi, tubobedre mazāk jūtama, spiediens zemāks un liekas, ka "aiziet" ātrāk.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by lablaiks »

man šķiet ,ka vispār kārbas turbo 900 OG ir vājais punkts pie noteikta nobraukuma kad autiņš nonāk mūsu tirgū.Ļoti daudz esmu sastapies ar lietotiem OG ar nojātām vai daļēji nojātām kārbām.Kaut kur pie 200-300k tās arī pasaka čau.
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by lablaiks »

Un vēl par to eiroauto....mašīnas nāk no Šveices, kalnu ceļi ,lielāka slodze arī kārbai, un spidometru viņi kruķī vismaz par 100k , ta kā nobraukums padara savu.
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by mrpinkeyes »

protams ar kārbām ir tā, ka pēc kāda nobraukuma tā pateiks čau! Un diagnostika tur nav nekāda reālā, ja nu vienīgi ātrums lec laukā. Es pirku ar defektu, 1. ātrums leca laukā, līdz ar to auto dabūju relatīvi lētāk, bet nu investments pēcāk visu tāpat izlīdzināja.

Kurbad, varbūt tiešām tas rāviens kombinācijā ar turbobedri radija to lidmašīnas iespaidu. Piemēram braucot ar 900Aero (tiesa blakus) un tjūnētu 900 AeroS , tā braukšana stipri liekas izlīdzinātāka.

Cik esmu papētijis, tad Mitsu turbīnas nāca tikai 900 Aero (no 90.g.), pārējiem Garett.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by KurBads »

Mr Pink Eyes wrote:
Kurbad, varbūt tiešām tas rāviens kombinācijā ar turbobedri radija to lidmašīnas iespaidu. Piemēram braucot ar 900Aero (tiesa blakus) un tjūnētu 900 AeroS , tā braukšana stipri liekas izlīdzinātāka.

Cik esmu papētijis, tad Mitsu turbīnas nāca tikai 900 Aero (no 90.g.), pārējiem Garett.[/quote]

tieši tā. Garret turbīna sāk griezties krietni vēlāk nekā Mitsu. Attiecīgi, kamēr tu tiec šajos nepieciešamajos apgriezienos, motors nekur tevi nerauj. Bet tad pēkšņi turbo iegriežas un aizrauj mākoņos.

Mitsu (visiem LPT un pēdējo gadu TURBO) ir mazāka un sāk ņemt ātrāk, pie zemākiem apgriezieniem, turbo bedre ir mazāk jūtama.

Pie tam, atšķirība arī starp T8 un 16t vai T ir vārstos. 8v no starta būs kūtrāks nekā 16v.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by mrpinkeyes »

lpt nav Mitsu, bet Garett!!!!!!!!!!!!!

http://www.turbomotors.lv/?l=2&m=2&marka=142&ma=5
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by KurBads »

Mr Pink Eyes wrote:lpt nav Mitsu, bet Garett!!!!!!!!!!!!!

http://www.turbomotors.lv/?l=2&m=2&marka=142&ma=5
atvaino, bet tur LPT vispār nav izdalīts. 145hp - T8 motors; 160hp - T16 ar katalizatoru; 175hp - T16 bez katalizatora.

LPT nāca no 91.g. un ar Mitsu.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote: Un vispār - samērā ideāla kombo varētu būt 8v n-a motors, kam uzlikta turbīna, APC aizsardzība un tas viss noregulēts un drošiem speidieniem, lai neuzietu gaisā. Attiecīgi, labs zemo apgriezienu gals dēļ augstākas kompresijas un turbo atbalsts vēlāk pie 2000+ rpm. Pašam ir arī 8v n-a c900, kuram līmenī šāda kombinācija ir idejas līmenī. Īsti gan neesmu sapratis vai gribās "izbojāt" šī auto 8v i oriģinalitāti.
Vai nebūtu vienkāršāk esošā T8 motorā ielikt inžektornieka virzuļus lai dabūtu kompresiju? Tad atkristu, manuprāt, čakarēšanās ar elektroniku.

Vai tu savu lpt pārtaisīji uz standarta aero jaudu? Atceros, ka interesējies par 9k IC... :huh:
900aero clubsport #8
User avatar
Killers
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1131
Joined: Fri Jan 18, 2008 5:10 am

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by Killers »

Jā, Patricija joprojām meklē melnu - ar nosacījumu, ka viņam ne vien krāsa melna, bet arī sarūsējis mazāk par manējo... vai ir vērts viņiem par šito piezvanīt?
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by Luciferz »

Jaa, Kungi. Izlasam topika nosaukumu:blink: ....B)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:
KurBads wrote: Un vispār - samērā ideāla kombo varētu būt 8v n-a motors, kam uzlikta turbīna, APC aizsardzība un tas viss noregulēts un drošiem speidieniem, lai neuzietu gaisā. Attiecīgi, labs zemo apgriezienu gals dēļ augstākas kompresijas un turbo atbalsts vēlāk pie 2000+ rpm. Pašam ir arī 8v n-a c900, kuram līmenī šāda kombinācija ir idejas līmenī. Īsti gan neesmu sapratis vai gribās "izbojāt" šī auto 8v i oriģinalitāti.
Vai nebūtu vienkāršāk esošā T8 motorā ielikt inžektornieka virzuļus lai dabūtu kompresiju? Tad atkristu, manuprāt, čakarēšanās ar elektroniku.

Vai tu savu lpt pārtaisīji uz standarta aero jaudu? Atceros, ka interesējies par 9k IC... :huh:
manam auto jau bija standarta c900 interkuulers. Es tikai implanētju APC (knock sensoru; spiediena devēju; knock sensoru, APC solenoidu; APC smadzeni).
Nemot vērā, ka manam ir katalizators, tad pēc rūpnīcas parametriem vajadzētu būt 160hp.
Protams, iespējams "uzlabot" pašu APC smadzeni ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Kas jauns redzēts mūsu Republikā?

Post by mrpinkeyes »

Ja atgriežamies pie tēmas, tad vai es esmu redz;ejis eLeRā Lucifera auto? Pēc ikonas spriežot Aero?

p.s. Apskatīt vienmēr vērts, jo tas tak ir uz to pusi, ko Tu meklē? Cena arī ir ok, bet par tehnisko stāvokli gan jāpārliecinās uz vietas.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Post Reply