900og kārba


Post Reply
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

900og kārba

Post by kakucis »

Sveiki.
Tākā tālāk par 9000šo jaukšanu vēl neesu ticis, 900og tikai pāvēris kapotu, tad ir jautājums. Cik nopietna ir problēma ar kārbu ja 5roba vairs nav un no citiem met ārā. Ir aplūkots viens eksemplārs ar šādu diagnozi, īpašumā jau ir viens donors, nerūcošs līdz ar to par kārbu grūti spriest. Cik vispār tā ir liela problēma, jaukšanas ziņā utt.

P.S cik vispār par tādu SAABu varētu dot 91g 900ep
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:900og kārba

Post by Arnijs »

Pietiekoši nopietna... Būs nepieciešamas palielas investīcijas, lai savestu kārtībā. Pie kam - ja tas auto ir 16V turbo, tad arī ko paskrūvēties tur ir pietiekoši. Katrā ziņā - kādas 3x vairāk, nekā, lai noņemtu kārbu 9k.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:900og kārba

Post by alnislacis »

Lēti nebūs.. Prasi Ziedoniz un Killers (gan paši pieteiksies)

To donorkārbu droši vien ir vērts apskatīt.

Kur to taisa- dzirdēts par Slokas servisu (Edijs zin, bet pameklē kontaktus forumā), Kalngales servisā (Hornet laikam saucas) noteikti var vēl kaut kur atrast. Vēl ir "dari pats ceļš"- priekš tā uz e-pastu varu aizmest manuālus.

Par to ko dotu no 0 līdz 8000 Eur ir cipari, kas redzēti par 900ep. Tie cenu griesti laikam ir tad, kad viss ir bumbās ar kārbu, turbo, virsbūvi, salonu un elektroniku.

Parā bildes tam auto. Un tad padomās.. :)
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:900og kārba

Post by kakucis »

alnislacis wrote:Lēti nebūs.. Prasi Ziedoniz un Killers (gan paši pieteiksies)

To donorkārbu droši vien ir vērts apskatīt.

Kur to taisa- dzirdēts par Slokas servisu (Edijs zin, bet pameklē kontaktus forumā), Kalngales servisā (Hornet laikam saucas) noteikti var vēl kaut kur atrast. Vēl ir "dari pats ceļš"- priekš tā uz e-pastu varu aizmest manuālus.

Par to ko dotu no 0 līdz 8000 Eur ir cipari, kas redzēti par 900ep. Tie cenu griesti laikam ir tad, kad viss ir bumbās ar kārbu, turbo, virsbūvi, salonu un elektroniku.

Parā bildes tam auto. Un tad padomās.. :)
Nu bilžu nav, bet tas ir melns 5 durvju turbo, stāvoklis labs tik tā kārba un 5 durvis:laugh: nu kā jau katrai mašīnai kaut ko var atrast. ko tu teiktu ja tādu varētu pa 500ls dabūt?
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:900og kārba

Post by kakucis »

Arnijs wrote:Pietiekoši nopietna... Būs nepieciešamas palielas investīcijas, lai savestu kārtībā. Pie kam - ja tas auto ir 16V turbo, tad arī ko paskrūvēties tur ir pietiekoši. Katrā ziņā - kādas 3x vairāk, nekā, lai noņemtu kārbu 9k.
jaukšanās nebaida, vairāk baida tas ko tur var atrast iekša, un tad viss tas kur to dabūt vai salāpīt....
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:900og kārba

Post by alnislacis »

Es teiktu, ka cipars ir apdomāšanas vērts, tikai es nebūšu tas, kas to apdomās. :)

Novēlu atrisināt kārbas lietu un braukt pašam. Veiksmi.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:900og kārba

Post by KurBads »

melns, turbo, 5-d kupeja - kas tur ko domāt par 500 Ls. Kārbu salabosi vai ieliksi citu.
Uz priekšu!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:900og kārba

Post by zinitis »

alnislacis wrote:Lēti nebūs.. Prasi Ziedoniz un Killers (gan paši pieteiksies)

To donorkārbu droši vien ir vērts apskatīt.

Kur to taisa- dzirdēts par Slokas servisu (Edijs zin, bet pameklē kontaktus forumā), Kalngales servisā (Hornet laikam saucas) noteikti var vēl kaut kur atrast. Vēl ir "dari pats ceļš"- priekš tā uz e-pastu varu aizmest manuālus.

Par to ko dotu no 0 līdz 8000 Eur ir cipari, kas redzēti par 900ep. Tie cenu griesti laikam ir tad, kad viss ir bumbās ar kārbu, turbo, virsbūvi, salonu un elektroniku.

Parā bildes tam auto. Un tad padomās.. :)
Baidos,ka par kalngali Tu kludies,tur ar sadam lietam nepalidzes...
Virsbuves darbi tur ir ok,bet par parejo paklusesu...
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:900og kārba

Post by mrpinkeyes »

Man kārbas remonts izmaksāja ~ 1200 Ls. Domāju tagad var arī ap 1k ierakstīties.
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:900og kārba

Post by kakucis »

Mr Pink Eyes wrote:Man kārbas remonts izmaksāja ~ 1200 Ls. Domāju tagad var arī ap 1k ierakstīties.
Tu mani neiepriecini:( Bet labā ziņa ir tā ka donora kārba slēdzas visos robos tik 5 nevar saprast, lai gan ko daudz izsecināsi ja motors nerūc. Varbūt no 2 kas sanāks....
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:900og kārba

Post by alnislacis »

melns, turbo, 5-d kupeja - kas tur ko domāt par 500 Ls. Kārbu salabosi vai ieliksi citu.
Uz priekšu!
Ne jau es meklēju 900og tādā lielumā, lai ģimeni satilpinātu. :) Tā kā pats teici- Uz priekšu!
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:900og kārba

Post by mixeris »

Tās cenas ko te visi sauc ir tik palielas, jo izceļot un izjaucot kārbu nav jēga nomainīt tikai 5 ātruma bojātās daļas, bet gan nomainīt visu kas ir nolietots.

Par to, ka sit laukā no robiem pie vainas visticamāk ir viena lodīte un atsperīte, kuras caurums ir zem vāka no pasažiera puses.

A par to kādēļ neslēdzas 5 robā ir vairāki varianti. Protams ir viena labā ziņa :) 5 robs ir atsevišķi no pārējiem un ja atmiņa neviļ, tad ir pats pirmais kurš nāk nost. Līdz ar to, ja gribi saremontēt tikai to, tad visa kārba nav jājauc :)
Post Reply