Klasiskie 900 (2.daļa)


User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by mrpinkeyes »

andrisem,

Apsveicu ar ieiešanu klasiskajā pulciņā :)

Auto izskatās ĻOTI labi un vēl T8, nekas labāks par to nevar būt :cheer:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

Liels paldies visiem sveicējiem :)
defektivais wrote: Apsveicu!
Kas tieši tur jādara? Vārds restaurācija izklausās pārāk nopietni. Cik atceros tu gribēju maksimāli orģinālu, tā kā šeit nekāds 300zs projekts tak nebūs?
'

Jā, auto saglabāšu oriģinālu cik vien iespējams.

Lielākie darbi būs pie virsbūves. Arkas jātaisa, durvis un bagažnieka vāks ir jāmaina visticamākais. Zem aero kita vēl neesmu saņēmis dūšu paskatīties. Doma ir pilnīgi noskrūvēt visu un pilnībā izņemt rūsu, pārmetināt un pārkrāsot. Negribētos, lai pēc dažiem gadiem atkal izlīstu laukā rūsa.
Sarkanais ādas salons ir labi saglabāts, nāksies tik sakopt. Griesti karājas un ir atsprausti ar adatiņām. Motors, turbīna, kārba un sajūgs, cik esmu paspējis pabraukt pa šo mēnesi, ir labā stāvoklī. Eļļas samainīju motoram un kārbai. Piekare jātīra ar sodas strūklu un ar pulverkrāsu jākrāso. Bremžu šļaukas (aizmugurē viena plīsa zviedrijā mājāsbraucot) ir pilnībā jaunas jāpārliek gan gumijas, gan metāla.
Radiators jāmaina, ventilatoram gultņi jāmaina. Zviedri pagalmos šķembas ber un visi lukturi ir sasprēgājuši un vējstiklā ir 2 punkti.

Tākā darīt būs ko daudz un dikti un noteikti griezīšos pie Jums pēc padoma :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

nu šis jau izskatās krietni labāk kā jebkurš no maniem SAABiem

tik, vai nebija jābūt vaļa astei?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

T8 Special ir aste, bet ne lielā

Mans SAAB pēc ~400km brauciena gaida prāmi pie viesnīcas:
http://www.trakie.lv/saab/saab900_at_stockholm_port.jpg

Bilde pustumsā ar telefonu bildēta tapēc tāda :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by elmo »

Šķiet, ka andrism nopeilēts Mūkusalas biznesa kvartālā, pie BTSC.
Krāsa sakrīt, salons sarkanais,bagažnieka vāks sarūsējis un tie paši sarkanie numuri, kas bildē!

Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by Arnijs »

elmo wrote:
Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:
Sen vairs nē!:laugh:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

elmo wrote:Šķiet, ka andrism nopeilēts Mūkusalas biznesa kvartālā, pie BTSC.
Krāsa sakrīt, salons sarkanais,bagažnieka vāks sarūsējis un tie paši sarkanie numuri, kas bildē!

Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:
Jā biju šodien ieskrējis pie klienta uz 5 minūtēm :)

Bagažnieka vāks ir izrūsējis ļoti, tapēc aiz kauna bieži parkojos atmuguriski :D
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
zudushais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 553
Joined: Tue Sep 23, 2008 2:00 pm
Location: pa ceïam

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by zudushais »

andrisem wrote:
elmo wrote:Šķiet, ka andrism nopeilēts Mūkusalas biznesa kvartālā, pie BTSC.
Krāsa sakrīt, salons sarkanais,bagažnieka vāks sarūsējis un tie paši sarkanie numuri, kas bildē!

Vai es varu teikt, ka esmu pirmais no šejieniešiem, kas auto redzējis dzīvajā!?:laugh:
Jā biju šodien ieskrējis pie klienta uz 5 minūtēm :)

Bagažnieka vāks ir izrūsējis ļoti, tapēc aiz kauna bieži parkojos atmuguriski :D
Man ir vāks, ja nu kas, kas nav tik ļoti izrūsējis. Bet protams, nav ideāls. Ja ir interese, PM!
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by Nils »

Andrim ir vāks, tikai viņš nez kāpēc nebrauc pakaļ.
Pie kam praktiski bez rūsas.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

Liels paldies Zudušajam par piedāvājumu.

Neesmu paspējis līdz Nilam tikt, kautgan esmu vairākkārt aicināts. Mēģināšu sakārtot savu laiku beidzot.

P.S. Nils ir tas, kas visvairāk zin par maniem 900 T8 Special meklējumiem ;)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

Šodien SAAB 900 T8 Special tika pārdzīts uz pagaidu boksiem, kur tiks izjaukts, lai meistariem vēlāk nogādātu pliku virsbūvi. Pa to laiku jāmēģina būs notīrīt, nokrāsot un savest kārtībā piekari un bremzes. Jaukšanas process arī nebūs īss - jāsaliek pa kastēm un maisiņiem, viss jāsabildē, lai vēlāk var atrast, kur jāliek atpakaļ :)

Dažas bildes pirms darbu sākšanas, kur redzamas arī taisāmās lietas, redzamas te:
http://www.trakie.lv/saab/gallery/1_pir ... _saksanas/

Ja kādam, kas veicis līdzīgas lietas, ir kādi padomi un ieteikumi, ar prieku uzklausīšu :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by mrpinkeyes »

Jā, ar to jārēķinās, ja pērk auto no Zviedrijas būs labi parūsējis... :(
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

Es domāju, ka šajā gadījumā nebūs pie vainas Zviedrija, bet tas, ka auto izskatās stāvējis kādu laiku. Bet pirms pirkšanas biju lietas kursā par rūsu - šis pagaidām ir bijis sakarīgākais T8 Special eksemplārs, ko esmu mēģinājis pirkt, kā arī vienīgais, kam bija Zviedrijas tehniskā apskate, jo citādi nedod tranzīta numurus.

Restauratori atzina virsbūvi par neko briesmīgu un taisāmu. Ganjau ikdienā sastopas ar briesmīgākiem gadījumiem :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Andrisem, taisijaunu topiku, ar savu projektu;) Un, man ir ko Tev piedāvāt:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Klasiskie 900 (2.daļa)

Post by edijs »

andrisem wrote:Jaukšanas process arī nebūs īss - jāsaliek pa kastēm un maisiņiem, viss jāsabildē, lai vēlāk var atrast, kur jāliek atpakaļ :)
Šī daļa man parasti rada problēmas. :D Jaucu kaut ko nelielu vaļā, visas skrūves un pričendāļus lieku vienā vietā. Ar domu - nu ko tad tur var neatcerēties. Tad atjaucu vēl kaut ko, salieku skrūves citā ķobītī. Tad tas viss stāv kādu laiku atravēts vaļā, beigās ķobīši apgāžās un viss saturs sajūk krustam šķērsām. Līdz skrūvēšanai kopā paiet vēl laiciņš.. un tad es tiešām neko vairs neatceros. Tāpēc ir forši, kad saimniecībā tiek ieviests donors - aizej, paskaties, kāda nu kur tur bija skrūve, paņem trūkstošo. Un šobrīd jau ir tuvu tam, ka manā 9k drīz nebūs neviena skrūve, kas kaut kad nebūtu skrūvēta ārā un tad atkal iekšā. Vietām tas darīts vairākas reizes. Attiecīgi - nu jau es biežāk jaucamās vietās diezgan precīzi zinu, kāda izmēra skrūves kur vajadzīgas. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply