Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nīgrais »

KurBads wrote:iznāca negribot pārbaudīt uz ko spējīgs dzeses sistēmā esoš H20 pie mīnus grādiem.
Un pēc Mērfija - ledus saplēsa bloku, atstādams neskartus aizsardzības korķus. :laugh:
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

Nīgrais wrote:
KurBads wrote:iznāca negribot pārbaudīt uz ko spējīgs dzeses sistēmā esoš H20 pie mīnus grādiem.
Un pēc Mērfija - ledus saplēsa bloku, atstādams neskartus aizsardzības korķus. :laugh:
šķiet, ka tā. nu vismaz gar izplūsed kolektoru raugoties uz bloka sāna zibēja divas mazas tērcītes un izskatījās, ka tās veidojas tieši tur.

vai metināt ir variants?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nīgrais »

KurBads wrote: vai metināt ir variants?
Bet protams! Ja vien šamais nav paspējis arī deformēties.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Mētināt galvu?:woohoo:

Takš deformēsies, jebkura gadījumā..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

plaisas bloka sānā līdzās "korķiem".
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Nīgrais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1675
Joined: Tue Jan 15, 2008 4:53 am
Location: Rîga.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nīgrais »

KoreFun wrote:Mētināt galvu?:woohoo:

Takš deformēsies, jebkura gadījumā..
Runa iet par bloku.
Bet arī galvas metina. :P
User avatar
ivanusi
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 125
Joined: Mon Apr 14, 2008 12:51 pm
Location: Рига

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by ivanusi »

podskazite pozalusta koordinati horosevo svarscika, kotorij uze mozet bitj zanimalsja perevarkoj dverej na 900 OG, iskal ja dveri iskal no vidimo predetsja vse-taki perevarivatj.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

interesē jauns aķis priekš c900 2,0 T.

labprāt dzirdētu komentārus - kādu brandu un kur pirkt?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:interesē jauns aķis priekš c900 2,0 T.

labprāt dzirdētu komentārus - kādu brandu un kur pirkt?
Ņem lineālu rokā un staigā pa veikaliem - labākajā gadījumā kaut ko līdzīgu atradīsi. B201T un B202T motoriem akumulatori bija ļoti specifiski un pēdējā laikā tos ražoja tikai Varta. Ar uzsvaru uz ražoja.
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Vēl viens iemesls pārnest āķi bagāžnieka un uzlikt kārtīgu downpipe`u:blush:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by alnislacis »

KoreFun wrote:Vēl viens iemesls pārnest āķi bagāžnieka un uzlikt kārtīgu downpipe`u:blush:
Mandomāt, ka KoreFun, Tu ātrāk pats atgriezīsies pie c900 ar pardislocētu AKB un monterpipe, nekā to ieraudzīsi kādam citam. :)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Kāpēc šāda ideja nevienam vairs nepatīk?:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

KoreFun wrote:Kāpēc šāda ideja nevienam vairs nepatīk?:P
Es to ideju dievinu, bet man pagaidām ir citas prioritātes. Vispirms remonti, pēc tam tunings. Ja atceries, tad pagājušovasar, vēl pirms viss pabeidzās, man ļoti patika doma par DP.
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

un vispār, tas, ka mūsdienu standarta izmēru AKB neder iekš c900 paredzētās vietas, ir mīts.
175 mm aķis vēl atstāj nelielu vietu oriģinālajai kartuma barjerai.

jautājums bij par brandu un vietu, kur kaut ko izdevīgi nopirkt. Lai gan, pieņemu, ka visi tie aķi pa lielam ir līdzvērtīgi izpildījuma ziņā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Cik atceros, tad standarta āķis atstāja spraugu starp Downpipe`u un karstum aizsargu apm. 2-3mm, kas ir ļoti maz.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply