Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Interesants jautājums par ši brīža aktuālo tēmu - 99 8v H-tipa motors, pastāvot kādas pāris stundas mīnus padsmit grādos (nevaru komentēt par mazajiem mīnusiem, neturēju tajā laikā mašīnu ārā) starteris vairs negriežas. Pagriežot atslēgu, tas tikai noklikšķ un vairs neizrāda dzīvības pazīmes. Ar striķi ievelkot mašīna iedarbojas un arī pusotru stundu pēc motora izslēgšanas pēc braukšanas iedarbināt var. Reāli, kā pastāv (nakti vai pēcpusdienu) starteris atsakās darboties. Starteris novietots zem izplūdes kolektora.
Idejas par virzienu kurā skatīties? Jo pieļauju, ka var būt diezgan vienkāršs risinājums un man nav jāpārsteidzas ar startera nost ņemšanu un restaurēšanu...
Paldies jau iepriekš!


P.S. Bet kā tā jaunais motors strādā perfekti klusi un ļoti ātri uzsilst, respektīvi, kad strādā - strādā kā puķe :silly: Jau biju piemirsis, cik lielisks šis 99 ir :side:
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by maris »

Es tomēr ieteiktu sākt ar kontaktiem - starterim pienākošie vadi , akumulatora klemmes , dzinēja masa ... Ir bijuši līdzīgi gadījumi B)
Var arī pamēģināt tajā brīdī kad negriež pielikt starterim pa taisno + no akumulatora un paskatīties kas notiek B)
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Luciferz »

daargie draugi, kuraa virzienaa mekleet prieksheejo veejstiklu?
OG 900 '87 gads, kupeja(ja tas ko maina)

?
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by mixeris »

Pamēģini tripleks.lv tur savulaik man cenu sauca un pieejamību arī.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

maris wrote:Es tomēr ieteiktu sākt ar kontaktiem - starterim pienākošie vadi , akumulatora klemmes , dzinēja masa ... Ir bijuši līdzīgi gadījumi B)
Var arī pamēģināt tajā brīdī kad negriež pielikt starterim pa taisno + no akumulatora un paskatīties kas notiek B)
manam reiz bija nolūzusi masas klemme uz motoru, attiecīgi, starteris negriez, vien vāji klikšķēja ievilcējs
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Luciferz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 109
Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
Location: Saulkrasti/Adazi/Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Luciferz »

mixeris wrote:Pamēģini tripleks.lv tur savulaik man cenu sauca un pieejamību arī.
liels paldies!:)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Šorīt tiku galā ar visiem pienākošajiem kontaktiem, notīrīju tos, kas vēl nebija un uzpūtu elktrokontaktu tīrītāju. Arī motora masa ir un pedantiski notīrīju abas klemmes. Iespējams, ka šovakar sanāks notestēt, jo nav reāli bijis laika to pārbaudīt - nav laika paļauties uz to, ka neleks :D Palēnām gan briestu uz to, ka nāksies sestdien ņemt to starteri nost un restaurēt...


Luciferz - ja nevajag jaunu, bet labu lietotu, uzsit PM iERIM, iespējams, varēsiet kaut ko sarunāt ;) Stikls bija labs, pats nopētīju :)
900aero clubsport #8
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

ziedoniz wrote: Luciferz - ja nevajag jaunu, bet labu lietotu, uzsit PM iERIM, iespējams, varēsiet kaut ko sarunāt ;) Stikls bija labs, pats nopētīju :)
Kas vel bija labs?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Arnijs »

ziedoniz wrote: Idejas par virzienu kurā skatīties? Jo pieļauju, ka var būt diezgan vienkāršs risinājums un man nav jāpārsteidzas ar startera nost ņemšanu un restaurēšanu...
Paldies jau iepriekš!

Ja, uzlejot porciju no tējkannas karstu ūdeni (tad, kad neiet), viņš aiziet, tad ir mitrums pašā ievilcējā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

ziedoniz wrote:

Luciferz - ja nevajag jaunu, bet labu lietotu, uzsit PM iERIM, iespējams, varēsiet kaut ko sarunāt ;) Stikls bija labs, pats nopētīju :)
kas vēl bija labs? ko viņam iznīcināja - priekšu vai pakaļu?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Izskatās, ka varētu būt, ka aizies pēc kontaktu tīrīšanas - pēc stāvēšanas no 20-24 starteris grieza. Jāskatās, kas būs no rīta...

iERA auto tagad ir kompakts nevis kupeja :D Tur gan vēl jāskatās tās mašīnas liktenis, bet, manuprāt, visādi izddevīgāk būtu pašam viņu izkomplektēt. Laikam 89.gada (jaunās bremzes), 3 durvis, sudraba krāsa, sarkanais ādas salons, 2.0i16 motors. Pat aizmugurējais stikls nav izbiris par spīti tam, ka bagāžnieka vāks čutj ne palocīts zem viņa :)
900aero clubsport #8
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Starterepopeja turpinās, rīt jaucu laukā. Šorīt neaizgāja arī pēc klemju izkustināšanas.
900aero clubsport #8
User avatar
iERiS
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 364
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:05 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by iERiS »

Luciferz wrote:daargie draugi, kuraa virzienaa mekleet prieksheejo veejstiklu?
OG 900 '87 gads, kupeja(ja tas ko maina)

?
Ja apdrošinātāju nesavāks manu auto, tad varēšu piedāvāt
SAAB 99 Rally Blue '76
SAAB 96L Topaz Yellow '76
SAAB 9-3 Convertible Blue '02 Maptun stage 1
Volvo XC60 AWD R-Design Black '15 Polestar chip
ex. SAAB 9000 CS Black '95 Hirsch stage 1
ex. SAAB 900i OG Silver '89
ex. SAAB 900i OG Black '89 Aero moldings
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Arnijs »

ziedoniz wrote:Starterepopeja turpinās, rīt jaucu laukā. Šorīt neaizgāja arī pēc klemju izkustināšanas.
Lai pārbaudītu manu versiju, vajadzīgs vnk karsts ūdens!
Klemmes (nekontakti) parasti uz āra t svārstībām ipaši nereaģē.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Post Reply