Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Interesants jautājums par ši brīža aktuālo tēmu - 99 8v H-tipa motors, pastāvot kādas pāris stundas mīnus padsmit grādos (nevaru komentēt par mazajiem mīnusiem, neturēju tajā laikā mašīnu ārā) starteris vairs negriežas. Pagriežot atslēgu, tas tikai noklikšķ un vairs neizrāda dzīvības pazīmes. Ar striķi ievelkot mašīna iedarbojas un arī pusotru stundu pēc motora izslēgšanas pēc braukšanas iedarbināt var. Reāli, kā pastāv (nakti vai pēcpusdienu) starteris atsakās darboties. Starteris novietots zem izplūdes kolektora.
Idejas par virzienu kurā skatīties? Jo pieļauju, ka var būt diezgan vienkāršs risinājums un man nav jāpārsteidzas ar startera nost ņemšanu un restaurēšanu...
Paldies jau iepriekš!
P.S. Bet kā tā jaunais motors strādā perfekti klusi un ļoti ātri uzsilst, respektīvi, kad strādā - strādā kā puķe :silly: Jau biju piemirsis, cik lielisks šis 99 ir :side:
Idejas par virzienu kurā skatīties? Jo pieļauju, ka var būt diezgan vienkāršs risinājums un man nav jāpārsteidzas ar startera nost ņemšanu un restaurēšanu...
Paldies jau iepriekš!
P.S. Bet kā tā jaunais motors strādā perfekti klusi un ļoti ātri uzsilst, respektīvi, kad strādā - strādā kā puķe :silly: Jau biju piemirsis, cik lielisks šis 99 ir :side:
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Es tomēr ieteiktu sākt ar kontaktiem - starterim pienākošie vadi , akumulatora klemmes , dzinēja masa ... Ir bijuši līdzīgi gadījumi B)
Var arī pamēģināt tajā brīdī kad negriež pielikt starterim pa taisno + no akumulatora un paskatīties kas notiek B)
Var arī pamēģināt tajā brīdī kad negriež pielikt starterim pa taisno + no akumulatora un paskatīties kas notiek B)
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
daargie draugi, kuraa virzienaa mekleet prieksheejo veejstiklu?
OG 900 '87 gads, kupeja(ja tas ko maina)
?
OG 900 '87 gads, kupeja(ja tas ko maina)
?
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Pamēģini tripleks.lv tur savulaik man cenu sauca un pieejamību arī.
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
manam reiz bija nolūzusi masas klemme uz motoru, attiecīgi, starteris negriez, vien vāji klikšķēja ievilcējsmaris wrote:Es tomēr ieteiktu sākt ar kontaktiem - starterim pienākošie vadi , akumulatora klemmes , dzinēja masa ... Ir bijuši līdzīgi gadījumi B)
Var arī pamēģināt tajā brīdī kad negriež pielikt starterim pa taisno + no akumulatora un paskatīties kas notiek B)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
liels paldies!:)mixeris wrote:Pamēģini tripleks.lv tur savulaik man cenu sauca un pieejamību arī.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Šorīt tiku galā ar visiem pienākošajiem kontaktiem, notīrīju tos, kas vēl nebija un uzpūtu elktrokontaktu tīrītāju. Arī motora masa ir un pedantiski notīrīju abas klemmes. Iespējams, ka šovakar sanāks notestēt, jo nav reāli bijis laika to pārbaudīt - nav laika paļauties uz to, ka neleks :D Palēnām gan briestu uz to, ka nāksies sestdien ņemt to starteri nost un restaurēt...
Luciferz - ja nevajag jaunu, bet labu lietotu, uzsit PM iERIM, iespējams, varēsiet kaut ko sarunāt ;) Stikls bija labs, pats nopētīju :)
Luciferz - ja nevajag jaunu, bet labu lietotu, uzsit PM iERIM, iespējams, varēsiet kaut ko sarunāt ;) Stikls bija labs, pats nopētīju :)
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kas vel bija labs?ziedoniz wrote: Luciferz - ja nevajag jaunu, bet labu lietotu, uzsit PM iERIM, iespējams, varēsiet kaut ko sarunāt ;) Stikls bija labs, pats nopētīju :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja, uzlejot porciju no tējkannas karstu ūdeni (tad, kad neiet), viņš aiziet, tad ir mitrums pašā ievilcējā.ziedoniz wrote: Idejas par virzienu kurā skatīties? Jo pieļauju, ka var būt diezgan vienkāršs risinājums un man nav jāpārsteidzas ar startera nost ņemšanu un restaurēšanu...
Paldies jau iepriekš!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
kas vēl bija labs? ko viņam iznīcināja - priekšu vai pakaļu?ziedoniz wrote:
Luciferz - ja nevajag jaunu, bet labu lietotu, uzsit PM iERIM, iespējams, varēsiet kaut ko sarunāt ;) Stikls bija labs, pats nopētīju :)
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Izskatās, ka varētu būt, ka aizies pēc kontaktu tīrīšanas - pēc stāvēšanas no 20-24 starteris grieza. Jāskatās, kas būs no rīta...
iERA auto tagad ir kompakts nevis kupeja :D Tur gan vēl jāskatās tās mašīnas liktenis, bet, manuprāt, visādi izddevīgāk būtu pašam viņu izkomplektēt. Laikam 89.gada (jaunās bremzes), 3 durvis, sudraba krāsa, sarkanais ādas salons, 2.0i16 motors. Pat aizmugurējais stikls nav izbiris par spīti tam, ka bagāžnieka vāks čutj ne palocīts zem viņa :)
iERA auto tagad ir kompakts nevis kupeja :D Tur gan vēl jāskatās tās mašīnas liktenis, bet, manuprāt, visādi izddevīgāk būtu pašam viņu izkomplektēt. Laikam 89.gada (jaunās bremzes), 3 durvis, sudraba krāsa, sarkanais ādas salons, 2.0i16 motors. Pat aizmugurējais stikls nav izbiris par spīti tam, ka bagāžnieka vāks čutj ne palocīts zem viņa :)
900aero clubsport #8
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Starterepopeja turpinās, rīt jaucu laukā. Šorīt neaizgāja arī pēc klemju izkustināšanas.
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja apdrošinātāju nesavāks manu auto, tad varēšu piedāvātLuciferz wrote:daargie draugi, kuraa virzienaa mekleet prieksheejo veejstiklu?
OG 900 '87 gads, kupeja(ja tas ko maina)
?
SAAB 99 Rally Blue '76
SAAB 96L Topaz Yellow '76
SAAB 9-3 Convertible Blue '02 Maptun stage 1
Volvo XC60 AWD R-Design Black '15 Polestar chip
ex. SAAB 9000 CS Black '95 Hirsch stage 1
ex. SAAB 900i OG Silver '89
ex. SAAB 900i OG Black '89 Aero moldings
SAAB 96L Topaz Yellow '76
SAAB 9-3 Convertible Blue '02 Maptun stage 1
Volvo XC60 AWD R-Design Black '15 Polestar chip
ex. SAAB 9000 CS Black '95 Hirsch stage 1
ex. SAAB 900i OG Silver '89
ex. SAAB 900i OG Black '89 Aero moldings
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Lai pārbaudītu manu versiju, vajadzīgs vnk karsts ūdens!ziedoniz wrote:Starterepopeja turpinās, rīt jaucu laukā. Šorīt neaizgāja arī pēc klemju izkustināšanas.
Klemmes (nekontakti) parasti uz āra t svārstībām ipaši nereaģē.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629