Agneses SAAB 900OG T8 APC


User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by KoreFun »

Ko tad nolēmi darīt ar to otro "Rescue" kabri?:)

Edit: Kabri arī klubā redzēti:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
vidvuds
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3224
Joined: Mon Sep 01, 2008 8:09 am

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by vidvuds »

vot kad pārdošanā nonāks labā kārtībā cabris og :)

vai arī man jāsāk ar šādiem mājieniem vairāk vērsties Kalvānu mafijas virzienā ? :P
Agnese
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Wed May 25, 2011 6:39 pm

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by Agnese »

Edijs man pēc šodienas notikuma teica: pierodi, ar Saabiem tā notiek, bet vismaz interesanti.

Aha, protams, interesanti... kaut kā jau biju aizmirsusi to, ka mašīna var izdomāt un apklust... noslāpt. Piedzīvoju tādas lietas, tikai savā bērbnībā, kad braukājām ar visādām tantēm un viņu žiguļiem. :D

Bet šodien nācās piedzīvot. Saab rīstās, rīstās un noslāpst. Nav piedarbināms, protams, karstuma dēļ.. tā jau varētu domāt...

Bet saprotiet,sāpe jau cita, jums (večiem) nav nekādu problēmu - apklust auto, nu - ņem un nostumj malā. Protams, varētu jau cerēt, ka kāds baltrocītis izkāps no sava merša un pajautās, vai nevajag nostumt malā, ja jau stāv ielas vidū un "nelec". Mhm, dream on.
A man atliek vien sēdēt un "taisīt korķi". Lab, kaut kā izdevās lecot aizlekt...bet mājās gan neriskēju braukt.. Nodevu gādīgā vīrieša rokās, lai jau brauc. Lai viņam tiek - interesanti. :D

Sakiet, kā ir.. klasika maksā ne tikai naudu, un prasa darbu..un mīlestību.BET prasa arī NERVUS. Sārtiem vaigiem sēdēju ielas vidū. Nu nekad vairs. Nekad. Braukšu tikai brīvdienās un bez slima bērna blakus. Eh.
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by defektivais »

Cik novērots, tad lielākā palikšana uz ceļa ir tieši pirmājās nedēļās, spriežu pēc savas pieredzes :) Bet nu vairāk par vienu reizi ar mani tā nav atgadījies. Tā kā nevajag uzreiz mest plinti krūmos.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Agnese
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Wed May 25, 2011 6:39 pm

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by Agnese »

Protams, plinte jau arī nekur netiek mesta. :) Patīk man. Pat ļoti. Vajadzēja padalīties kreņķos, ne tikai priekos tak ar. :)
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by mrpinkeyes »

Manējam starp citu arī pēc 2 gadus klusēšanas elektrības rūķis brīvdienas pieteicās. 3 reizes auto noslāpa, tad bija jāgaida min 15 tad var braukt tālāk. Nepatīkami :huh: Laikam apvainojās, ka SAAB salidojuma vietā izvēlējos laivu braucienu :laugh:

p.s. cik zinu līdzīga vaina ir matildei un walcc ģimenes ex 900tajam. Tā arī neviens nezina, kas tur raustās? Varbūt kādam ir linki uz ārvalstu forumiem par līdzīgu kaiti?
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by KoreFun »

melns štekers, ar trim vadiem, uz sadalītāja ir kārtībā? Neiet uz īso ar metāla korpusu?

Aa un Agneses gadījumā varētu vēl mēģināt palaist autiņu un pataustīt vadu čupu uz fuel ramp`a, pie tam vērot arī spido, vai neraustās bultiņas. (no personīgās pieredzes)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by edijs »

Līdz mājām tiku, bet jā - raustās šis. Kamēr auksts, tikmēr viss bija ok. Uzkarsa un sāka niķoties. Mierīgi braucot arī plus mīnus ok, nekas neraustās, bet tiklīdz maķenīt virs 2k rpm straujāk uzspiež, tā periodiski noraustās. Tiekot uz šosejas un pie augstākiem apgriezieniem, protams, tas kļuva izteiktāk. Es tak no šiem aparātiem vēl neko nesaprotu.. nezinu, kurā virzienā primāri rakt. Ak jā - tukšgaitā apgriezieni kaut kā baigi zemi bija, tā ap 600-700, uz robežas ar slāpšanu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by KoreFun »

Nē, tad mani varianti neder.

MAF?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by lablaiks »

Domāju, ka jāsāk ar vienkāršāko, svečvadi, dalītāja vāciņš un tad varbūt komutātors, kādreiz ,ja nemaldos šādi niķojās Hola devējs, kamēr auksts viss ok , kā motors uzkarst tā mirst nost. Vienvārdsakot pirms pārjaucat auto, vajag elektriķi.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by Nauris_t16 »

Nu džeki, kamôn, pat topika nosaukumā ir rakstīts T8, kāds vēl MAF un fuel rail!

Lieku uz jauko mehānisko šprici un viņas miljons komponentiem.

http://www.google.lv/search?hl=lv&clien ... a=N&tab=iw
900aero clubsport #8
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by KoreFun »

aaaaaj, K-Jetronic:P :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
maris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 522
Joined: Wed Feb 13, 2008 6:56 am

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by maris »

Kā ta veicās ?
Mēs jau te visi gudri virtuālajā diagnostikā :) , bet , domāju , ka nekas traks tur nevar būt B) Es ieteiktu sākt ar daudzo vakuma šļauciņu pārbaudi , tad štekeri , gaisa ieplūdes caurules utt. Ja nelīdz , tad blakus donoru un pēc kārtas pārlikt visus aizdedzes un šprices komponentus .Nekā īpaši sarezģīta jau tajā auto nav :)
Tā kā tik uz priekšu :)
Māris
p.S. bet braucējai ieteiktu piedot a/m sīkos niķus un nemest plinti krūmos , jo , no pieredzes B) , daudz nepatīkamāk ir palikt uz ceļa jaunā a/m :angry:
p.S.S. ja kas , tad vēl var pamēģināt atslēgt APC sistēmu , jo a/m iet arī bez tās B)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by Nauris_t16 »

Kā jau Māris raksta, visticamāk, ka problēma ir salīdzinoši nenozīmīga. Jāpapēta vēl vai nesmird pēc degvielas motortelpa, itsevišķi tad, kad vairs piedarbināt.
Es ieteiktu nopirkt kontaktu tīrītājaerosolu un izpūst visus elektriskos kontaktus, kas ir motortelpā, noņem oksīdus ķīmiskā veidā, jo praktiski nepieviena ar vīlīti vai drāšu birstīti nepielīst, visi ir konektoros. Obligāti jānotīra masas (zem radiatora, pie ieplūdes kolektora?, klemmes uz AKB). Pēc tam tikai var sākt rakties dziļāk un sākt studēt k-jetronicu.

Ar k-jet ir bijušas problēmas, ja mašīna ir stāvējusi un iekšā ir vecs benzīns - var pamēģināt arī kādu degvielas tīrītāju bākā iegāzt profilakses pēc.

Varianti ir daudz un tas ir viens no iemesliem kāpēc es neesmu pārākais T8 fans :P
900aero clubsport #8
User avatar
ifka
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 469
Joined: Thu Aug 27, 2009 12:14 pm
Location: Ādaži

Re:Agneses SAAB 900OG T8 APC

Post by ifka »

Sveika Agnese,

Taadi vinji ir - mazliet diivaini un dikti piekjeeriigi, emocionaali un ar lielu kaiteeshanas speeju.

Izturies pret to ar cienju & labestiigi - ar laiku auto atmaigs un pamazaam kljuus Tev par krietnu draugu.

Bet tikaam tas ko raxta Ziedonis ir visticamaakais - jaatiira kontakti un jaaluuko, vai naf kaada vakumtruba saskaadeejusues.

Stiprinies garaa - taa sliktaa vieta parasti uzrodas visbeidzamaakaa. Bet par mekleeshanu Edijs tacju paruupeesies, vai ne? :)

Veel pie reizes var paluukot vai turbulis nav nopuutis/nopleesis nost gumijas cauruli uz iepluudes kolektora -atveres - viegli paarliecinaaties, bet reizeem gruuti pamaniit.

Lai veicas,
i
Post Reply