Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Mēģinot saprast, kāpēc 1) iekš V70 ir izteikti čābīgāk otrā rindā salikt trīs bērnus kā 9k (par S60 pat nerunājot..) un 2) kāpēc Volvo pagrieziena rādiuss ir tik dramatiski liels, iegooglēju bildes ar izmēriem. Un interesantas atskārsmes:
- 9k starp aizmugurējām durvīm 1460 mm, V70 1419 mm - it kā nieka 4 cm starpība, tomēr pietiekama, lai, noliekot pa vidu mazāko bērnu, malās sēdošajiem lielākajiem būtu grūti piesprādzēties pašu spēkiem. Iekš S60 tas vispār šobrīd šķiet nereāli, tur vēl par centimetru šaurāk. Skatos, iekš 9-3OG visār tik 1335 mm.. atminējos Aināra rakstīto, ka arī tur var satilpināt trīs bērnus. Nē, nu varēt jau var.. bet. Cita starpā - 9-5 it kā esot 1435 mm, tātad tik tiešām maķenīt šaurāk kā 9k - kā arī pēc sajūtām vienmēr ir šķitis (cik nu sēdēts 9-5);
- riteņu bāze - 9k ir 2672 mm, S60 ir 2715 mm, veseli 4 cm klāt. Tas un droši vien arī mazāks riteņu maksimālais sagriešanas leņķis (kāds būtu pareizais termins šim?) rezultējas tajā, ka teju 20 cm īsāks auto griežas ar jūtami lielāku rādiusu. Šķita, ka pieradīšu.. bet nu ilgi būs jāpierod. Ar V70 nav sanācis ilgāk pavizināties, taču skaitļi rāda, ka tam riteņu bāze ir vēl par 4 cm garāka, tātad +8 cm, salīdzinot ar 9k. Huh! Ar S80 12 cm atšķirība - tas laikam vispār kā buss jāgriež stāvvietā.
- biju pārliecināts, ka V70 ir kripatu garāks par 9k. Bet nē, ir otrādi, par 4 cm īsāks.
- 9k starp aizmugurējām durvīm 1460 mm, V70 1419 mm - it kā nieka 4 cm starpība, tomēr pietiekama, lai, noliekot pa vidu mazāko bērnu, malās sēdošajiem lielākajiem būtu grūti piesprādzēties pašu spēkiem. Iekš S60 tas vispār šobrīd šķiet nereāli, tur vēl par centimetru šaurāk. Skatos, iekš 9-3OG visār tik 1335 mm.. atminējos Aināra rakstīto, ka arī tur var satilpināt trīs bērnus. Nē, nu varēt jau var.. bet. Cita starpā - 9-5 it kā esot 1435 mm, tātad tik tiešām maķenīt šaurāk kā 9k - kā arī pēc sajūtām vienmēr ir šķitis (cik nu sēdēts 9-5);
- riteņu bāze - 9k ir 2672 mm, S60 ir 2715 mm, veseli 4 cm klāt. Tas un droši vien arī mazāks riteņu maksimālais sagriešanas leņķis (kāds būtu pareizais termins šim?) rezultējas tajā, ka teju 20 cm īsāks auto griežas ar jūtami lielāku rādiusu. Šķita, ka pieradīšu.. bet nu ilgi būs jāpierod. Ar V70 nav sanācis ilgāk pavizināties, taču skaitļi rāda, ka tam riteņu bāze ir vēl par 4 cm garāka, tātad +8 cm, salīdzinot ar 9k. Huh! Ar S80 12 cm atšķirība - tas laikam vispār kā buss jāgriež stāvvietā.
- biju pārliecināts, ka V70 ir kripatu garāks par 9k. Bet nē, ir otrādi, par 4 cm īsāks.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Edij nodod lūžņos tos 9k,nu nevar visu mērīt pēc viena auto, nebūs pēc ka noņemt mērus.
Ja trūkst vietas ņem Suburban.
Ja trūkst vietas ņem Suburban.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Srx škadiljaks vēl ir diezgan paliels, vajag ņemt 4x4,jo ir arī pakaļ piedziņas
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Piekrītu, ka nevar visu mērīt pēc viena auto.. tomēr skarbā realitāte ir tāda, ka pēdējos gadus desmit pārsvarā tik ar dažādiem 9k ir braukts. Savā ziņā - nožēlojami, jā. Vienlaikus - cik pamēģināti citi, kabatai kaut necik atbilstoši, bijusi tieši nulle vēlmes pārkāpt tik dēļ tā, ka it kā svaigāks. Pie domas kaut ko pamainīt savā autoparkā (pareizāk sakot - ieviest kādu "ikdienas" braucamo) esmu nonācis jau vairākkārt, parasti atgriežoties sākumpunktā ar secinājumu, ka 9k ir gana ērts, tā beņķos garākā gabalā jūtos labāk kā citos, kas braukti tālāku ceļu, salīdzinoši ekonomisks attiecībā pret jaudu (pat ar benzīnu, par gāzi pat nerunājot), ietilpīgs (neatpaliek no daža laba universāļa, taču neizskatās pēc tāda) un, ja tā paskatās ilgtermiņā, īstenībā arī visnotaļ uzticams, uz ceļa nav bieži nācies palikt pa šiem gadiem, lai arī visādas sīkas nebūšanas, protams, ir bijušas.
Taču gadi iet un tās vecās mizkastes jaunākas nepaliek, tas nu ir fakts.. Un braukt ar labu 9k sāk palikt ekskluzīvi. Atliek jautājums, ko likt vietā, lai būtu glīti, ērti, jaudīgi, kaifīgi, nebūtu žēl reizi pa reizei nodot pa mežu un granti, un visādi citādi "dļa duši", vienlaikus saglabājot kaut kripatu racionalitātes.
Par daudzbērnu ģimenes transporta līdzekli vairāk vai mazāk jau viss izkristalizējies, par šo tēmu arī jebkādi citu marku/modeļu auto salīdzinājumi ar 9k lieki - buss, kāds chevrolet express vai voyagers. Par tādu Suburban kā auto, ar ko sieviete ikdienā ved bērnus uz nodarbībām, esmu nedaudz skeptisks (šāds variants gan skatīts, tāpat arī Ford Expedition, utml.), jo šķiet, ka tas kuģa izmērs nav atbilstošs praktiskumam. Kopējos brīvdienu izbraucienos gan labprāt tādu stūrētu. Atliek atrast servisu, kas labprāt ar šiem krāmējas, lai nav tā kā šobrīd ar manu slāpstošo Chevrolet, ko ne kurš katrs elektriķis gatavs apskatīt.
Taču gadi iet un tās vecās mizkastes jaunākas nepaliek, tas nu ir fakts.. Un braukt ar labu 9k sāk palikt ekskluzīvi. Atliek jautājums, ko likt vietā, lai būtu glīti, ērti, jaudīgi, kaifīgi, nebūtu žēl reizi pa reizei nodot pa mežu un granti, un visādi citādi "dļa duši", vienlaikus saglabājot kaut kripatu racionalitātes.
Par daudzbērnu ģimenes transporta līdzekli vairāk vai mazāk jau viss izkristalizējies, par šo tēmu arī jebkādi citu marku/modeļu auto salīdzinājumi ar 9k lieki - buss, kāds chevrolet express vai voyagers. Par tādu Suburban kā auto, ar ko sieviete ikdienā ved bērnus uz nodarbībām, esmu nedaudz skeptisks (šāds variants gan skatīts, tāpat arī Ford Expedition, utml.), jo šķiet, ka tas kuģa izmērs nav atbilstošs praktiskumam. Kopējos brīvdienu izbraucienos gan labprāt tādu stūrētu. Atliek atrast servisu, kas labprāt ar šiem krāmējas, lai nav tā kā šobrīd ar manu slāpstošo Chevrolet, ko ne kurš katrs elektriķis gatavs apskatīt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Auto "dļa duši" un auto 4 bērnu ērtai pārvadāšanai īsti nav manuprāt savienojami mērķi
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tie Edija spriedelejumi... reaali tukshu salmu kulshana...
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Edij, a Tev miniveni neder? varbūt nebūs tik liels kaifs braukt kā ar 9k, taču funkciju pildīs un otrā rinda būs platāka par visādiem sedaniem, unīšiem, džipiem utml.
Cik Tev lopus vajag zem pārsega, lai būtu kaifs braukt ikdienā? vai arī ne tur tā sāls aprakta?
Volvo mašīnās es riktīgi ablomījos, kad iesēdos gan S60 gan S80.
S80 likās kudiš šaurāks par 9-5. v70 jau šķita kaut cik ērts/plats salonā, bet tad atkal iesēdos iekš sava 9-5 un noķēru kaifu plašuma ziņā. varbūt, tad 9-5 unīti?
Cik Tev lopus vajag zem pārsega, lai būtu kaifs braukt ikdienā? vai arī ne tur tā sāls aprakta?
Volvo mašīnās es riktīgi ablomījos, kad iesēdos gan S60 gan S80.
S80 likās kudiš šaurāks par 9-5. v70 jau šķita kaut cik ērts/plats salonā, bet tad atkal iesēdos iekš sava 9-5 un noķēru kaifu plašuma ziņā. varbūt, tad 9-5 unīti?
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nevar jau tā zirgos izmērīt, cik vajadzīgs, lai būtu kaifs braukt.. Sēžot augstāk un ērtāk, ir retāka luste kaut kur skriet. Skaidra lieta, ka no minivena/busa netiek sagaidīts tāds spriganums, kā no dva tri ļurbo, tomēr ir kaut kāda sajūtās balstīta robeža, kad šķiet nedaudz par īsu pat priekš ikdienišķas pārvietošanās. Čipots S60 D5 ir uz robežas, ikdienai pietiek, uz šosejas nekādu sajūsmu neizraisa (lai gan apdzīšanai pietiek).
Kā jau rakstīju, par ģimenes auto skaidrība rasta. Miniveni der - ar to saprotot minivenus, nevis kompaktvenus. Un der arī busi. Šobrīd manā īpašumā ir Chevrolet Trans Sport, iegrābts nosacīti pa lēto testa nolūkos, lai saprastu, vai bērnu transportēšanai šāds formāts der. Un reāli der, arī motors dzīvelīgs ar saviem 186 zirgiem un it kā pieticīgajiem 270nm@4000rpm (jūtami spriganāks par Voyager 3.3). Tik vien bēda ar tiem amīšu izstrādājumiem, ka ar pārlieku plati atplestām rokām kurā katrā servisā šos negaida.. un detaļas - it kā dabūnamas, bet vai nu pa dārgo, vai arī par saprātīgu cenu sūtot pašam no štatiem un gaidot mēnesi. Tagad arī - skate tikko izieta, sametināts, kārba nomainīta, varētu vasaru noripināt, pirms izmest.. pļurkt, kaut kas ar elektrību, slāpst. Zvans vienam elektriķim, otram.. ne katrs gatavs uzņemties.
Kā jau rakstīju, par ģimenes auto skaidrība rasta. Miniveni der - ar to saprotot minivenus, nevis kompaktvenus. Un der arī busi. Šobrīd manā īpašumā ir Chevrolet Trans Sport, iegrābts nosacīti pa lēto testa nolūkos, lai saprastu, vai bērnu transportēšanai šāds formāts der. Un reāli der, arī motors dzīvelīgs ar saviem 186 zirgiem un it kā pieticīgajiem 270nm@4000rpm (jūtami spriganāks par Voyager 3.3). Tik vien bēda ar tiem amīšu izstrādājumiem, ka ar pārlieku plati atplestām rokām kurā katrā servisā šos negaida.. un detaļas - it kā dabūnamas, bet vai nu pa dārgo, vai arī par saprātīgu cenu sūtot pašam no štatiem un gaidot mēnesi. Tagad arī - skate tikko izieta, sametināts, kārba nomainīta, varētu vasaru noripināt, pirms izmest.. pļurkt, kaut kas ar elektrību, slāpst. Zvans vienam elektriķim, otram.. ne katrs gatavs uzņemties.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nu baigi jokainais kosmosa kuģis, uz stūres kalkulators! Taču, ņemot vērā cienījamo vecumu - tam laikam gaužām moderns.
Starpcitu, atgriežoties pie topika tēmas - vai zinājāt, ka bijis arī 9000 MPV prototips? https://www.saabplanet.com/saab-9000-mp ... le-family/ Te nu gan vairāk sliecos teikt "labi, ka šo nepalaida ražošanā...".
Starpcitu, atgriežoties pie topika tēmas - vai zinājāt, ka bijis arī 9000 MPV prototips? https://www.saabplanet.com/saab-9000-mp ... le-family/ Te nu gan vairāk sliecos teikt "labi, ka šo nepalaida ražošanā...".
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Visa Saab Banda satilptu četros Saab busiņos
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ta viņš ir, saab banda vairāk biedru nekā saabclub.lv
Bet riktigs daily car
Bet riktigs daily car
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
1992 gads. 2,3, atm.dz. Ūdensūknim "vecā tipa" konstrukcija. Proti, apsildes(?) caurule kkā iesprausta sūknī.
Jautājums - kā gudrāk to nomontēt nesalaužot (kā dabūt nost sukni ar visu cauruli, vai bez tās.) Manuāļos un citviet forumos runā par sūkņiem kam šāda caurule vairs nav.
Paldies.
Jautājums - kā gudrāk to nomontēt nesalaužot (kā dabūt nost sukni ar visu cauruli, vai bez tās.) Manuāļos un citviet forumos runā par sūkņiem kam šāda caurule vairs nav.
Paldies.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Caurule stiprinās ar skrūvi (M6) Atskrūvē skrūvi un uzmanīgi kustinot izvelk cauruli no sūkņa. (Turās uz gumijas blīvgredzena) Otrs variants - skrūvē nost sūkni un mēģina atvienot pretēji.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Oki, paldies! Redz, man šī operācija jāveic uz donora, kas patālu no Rīgas & dzīvo tumšā šķūnī. Citādi neprātotu un vestu tur kur zināšanas un instrumenti
Mērķobjektam nav ne aksiālas, ne radiālas spēles, tomēr tas "ļogas" uz "sānu" par ca. 3-4 mm. Kkā nepatīk.
Tad jau kādbrīd došu par sevi ziņu
Vēlreiz paldies!
Mērķobjektam nav ne aksiālas, ne radiālas spēles, tomēr tas "ļogas" uz "sānu" par ca. 3-4 mm. Kkā nepatīk.
Tad jau kādbrīd došu par sevi ziņu
Vēlreiz paldies!