Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils »

KoreFun wrote::laugh:
Viss ir normāli. Atver haubi līdz galam un liec iekšā.
nekad nebiju iedomajies ka amortam ir tik liela pretestiba:laugh:
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

A Tu noņem abus amortiņus un pamēģini paturēt haubi vaļā aiz to vietu, kur stipriunās amortiņš:laugh: :laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils »

KoreFun wrote:A Tu noņem abus amortiņus un pamēģini paturēt haubi vaļā aiz to vietu, kur stipriunās amortiņš:laugh: :laugh:
amorts stradaa.uzliku gaisa,pirms tam biju uzlicis jaunu eljas amortizatoru,kurs iztureja 2 men.:)
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils »

Ir iegadats subvufers un pastiprinatajs.pastiprinatajam vajag plusa vadu vilkt no akja.vajag dabut vadu iekshaa salonaa,zem gridas apshuvuma ,zem slieksna plastmasas un uz bagaznieku prom.shodien nonjemu akvarija vaku un neredzu nevienu vietu,kur vadu ielaist salonaa.vai ir kada smuka vieta 9k ng,kur vadu smuki un izdevigi ielaist salonaa vai ir javeido akvarijtelpaa jauns specials caurumtinsh.padalieties ar padomu.paldies!:)
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

vasils wrote:Ir iegadats subvufers un pastiprinatajs.pastiprinatajam vajag plusa vadu vilkt no akja.vajag dabut vadu iekshaa salonaa,zem gridas apshuvuma ,zem slieksna plastmasas un uz bagaznieku prom.shodien nonjemu akvarija vaku un neredzu nevienu vietu,kur vadu ielaist salonaa.vai ir kada smuka vieta 9k ng,kur vadu smuki un izdevigi ielaist salonaa vai ir javeido akvarijtelpaa jauns specials caurumtinsh.padalieties ar padomu.paldies!:)
Akvārijā normālu caurumu nav.
Reālākais ceļš vadam ir gar bremžu pastiprinātāju uz leju.Ja auto ir ar tomātkārbu,tad jābūt brīviem caurumiem,ja nē,tad var atrast kādu eju caur ugunssienu...
johnc
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 104
Joined: Mon Aug 16, 2010 2:08 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by johnc »

Akvārijā apakšā ir liels gumijas korķis; tajā var smuki izcirst caurumu, un pat ūdens iekšā netecēs ;)
Manējam tieši caur turieni uz aizmuguri izvilkts pamatīgs barošanas kabelis, kurš neko gan nebaro.
vasils
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 307
Joined: Tue Mar 04, 2008 4:46 am
Location: Bauska

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by vasils »

Pasaki ludzu,kuraa rajonaa iznak vads salonaa.?
johnc
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 104
Joined: Mon Aug 16, 2010 2:08 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by johnc »

Sanāk aptuveni virs vadītāja kājām. No akvārija puses skatoties, tas ir zem ECU virzienā uz leju, mazliet uz centra līnijas pusi.
Ļoti grūti vārdos paskaidrot; būtu siltāks, varētu nofotografēt :(
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

johnc wrote:Sanāk aptuveni virs vadītāja kājām. No akvārija puses skatoties, tas ir zem ECU virzienā uz leju, mazliet uz centra līnijas pusi.
Ļoti grūti vārdos paskaidrot; būtu siltāks, varētu nofotografēt :(
Par kura gada 9k modeļiem iet runa,arī viņiem bij modifikācijas.
Nešaubos,ka 89.g automātam ir korķis akvārijā,bet jau no 90.g,tas tur vairāk nebūs...Un šādas nianses ir ļoti daudz...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by elmo »

Ja nav caurums,- būs caurums:

Image
johnc
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 104
Joined: Mon Aug 16, 2010 2:08 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by johnc »

Nešaubos,ka 89.g automātam ir korķis akvārijā,bet jau no 90.g,tas tur vairāk nebūs...Un šādas nianses ir ļoti daudz...
Runa ir par 97.gada manuāli.
Protams, modifikācijas ir iespējamas; es tikai informēju par man zināmu variantu.
User avatar
chippy
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4018
Joined: Mon Apr 28, 2008 2:51 pm
Location: Âgenskalns

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by chippy »

Image
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

Jautājums speciem, cik veselīgi ir likt lietotu turbinu uz auto, kura ir stāvējusi vairāk kā gadu plauktā?
Vēlams ar pamatojumu. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Nils wrote:Jautājums speciem, cik veselīgi ir likt lietotu turbinu uz auto, kura ir stāvējusi vairāk kā gadu plauktā?
Vēlams ar pamatojumu. :)
Tikpat veselīgi, cik sākt braukt ar gadu stāvējušu mašīnu.
Pamatojums? Vajadzība! :)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Nu jā, bet turba ir maķenīt vienkāršāka uzbūvē, nekā viss auto ar ntajām sastāvdaļām, kas no stāvēšanās ieķerās, saplaisā, aprūsē, utt.

Man šis arī ir aktuāls jautājums, jo stāv viena T25 turba it kā lieka, nebraukta tagad vairāk kā pusgadu. Nils gribēja no manis savākt šamo, bet atteicu - ar domu, lai stāv vien rezervē, ja nu mans mitsu vienu dienu sāk izskatīties bēdīgs un jāremontē. Bet, ja turbai tik tiešām ar ilgāku stāvēšanu krietni palielinās iespējamība pēc tam nosprāgt pie darbības atsākšanas, tad varbūt nav jēga taupīt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Post Reply