Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)


User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Zilas ribas varbūt nebūs, ir nedaudz tauciņi pa virsu, kas amortizē šo procedūru. :D Ok, mēģināšu no otras puses. Šobrīd es no augšas mēģināju ar noņemtu trottle body.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Nu vispār jau tur ir maza specatslēdziņa uz 90 grādiem uz garā kāta un piekļūšana no kārbas puses, bet pieņemu, ka Tev tādas nav :unsure:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by edijs »

Nopirku atslēdziņu ar apaļo galu un mazu izliekumu galā un viss kedā, gana labi var noskrūvēt arī no augšas. Pirms tam mocījos ar apaļo atslēgu, kura bija pilnīgi taisna. Ribas arī dzīvas. Un vecajam starterim riktīga lufte, sen jau būtu vajadzējis nomainīt.

Heh, jautrība - tagad, ieslēdzot aizdedzi, no kaut kāda releja nāk ritmiski tikšķi. :D Un es tikko ieskrūvēju virs drošinātājiem esošos relejus un bardačoku atpakaļ, visas skrūves kārtīgi saliktu pa vietām. Grr. Un starteris pēc griešanas galā izdod kaut kādu neriktīgu skaņu. Var jau būt, ka vienkārši nostāvējies un pēc tam aizies. Sliktākā gadījumā ir vēl pāris rezerves starteri.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Nils wrote:
KoreFun wrote:A 93-šā jau ir?
Cik zinu, jā, bet tikai 2.3 turbo motoriem. Bet drošāk izvilkt un apskatīt vadības bloku. :)
Pag, pag, Tu gribi teikt, ka DI esamība vēl nenosaka T5 esmību?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Nils »

KoreFun wrote:
Nils wrote:
KoreFun wrote:A 93-šā jau ir?
Cik zinu, jā, bet tikai 2.3 turbo motoriem. Bet drošāk izvilkt un apskatīt vadības bloku. :)
Pag, pag, Tu gribi teikt, ka DI esamība vēl nenosaka T5 esmību?
Tieši tā. Ja mans info ir precīzs, tad trionic ir visiem 2.3 turbo motoriem no 93.gada sākuma (skatoties pēc vin, nevis reg.apliecības), bet no 93.gada beigām ar trionic nāca arī 2.0t, gan lpt, gan hot. Par neturbo nezinu tik smalki, nav bijusi vajadzība un neesmu pētījis, bet zinu, ka 95.gadā arī neturbo ir trionics.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Bet T5 taču jebkurā gadījumā nāk ar DI un otrādi, vai ne?

Edit: Ir domāts par sarkano DI.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by gustavs »

Es tikai sekoju diskusijai,bet kkā nelikeas,ka ir tā,ka Nils saka.
Kkur jau bija šitāda diskusija,kur Zinītis visu apskaidroja(moš kļudos:huh: ).
Tā kā es, gaidu Zinīti, bet jūs variet uzturēt tirdziņu :P !
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Bet T5 taču jebkurā gadījumā nāk ar DI un otrādi, vai ne?
Otrādi - nē. SAABiem DI nāca jau 88-tajā
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

hmm, tad kādā gadījumā ir DI un nav T5? Kura tad vadība ir?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:hmm, tad kādā gadījumā ir DI un nav T5? Kura tad vadība ir?
LH
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Kopā ar tām jocīgām DI bez detonācijas?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

Par šo tēmu tiešām jau tika runāts.
Bet 2os vārdos,ja runa iet par 9K.
Ja pēc gaisa filtra ir MAF,tad tā ir LH sistēma.
Ja pie ieplūdes kolektora ar trubiņu pievienots MAP,tad T5.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by Arnijs »

KoreFun wrote:Kopā ar tām jocīgām DI bez detonācijas?
:dry:
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by zinitis »

KoreFun wrote:Kopā ar tām jocīgām DI bez detonācijas?
Viņiem vēlāk tika liktas jaunās DI,bet detonācijas signālu no kasetes DI-APC sistēma neizmantoja,tam bij paredzēts atsevišķs detonācijas sensors,kas bij pieskrūvēts pie motora bloka.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Post by KoreFun »

cik smalki viss mainījās..:dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply