Dažādi jautājumi par 9-3


Locked
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Dažādi jautājumi par 9-3

Post by donalds_dax »

šitāda topika vēl, man liekas, nebija. un - tēmas atklāšanai - šorīt mans 9-3 OG pašā brīvības ielas vidū ļoti pazemojošā veidā atteicās turpināt ceļu uz darbu. noslāpa un vairs nebija piedarbināms. peļķēs nebraucu, benzīns arī nav beidzies. varbūt ir kādas idejas, ko ta šis tā, bez iepriekšējas brīdināšanas?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by elmo »

DI kasete! :)
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by donalds_dax »

a man nav DI kasetes, he he. man ir tik senils 9-3 (98. gada), ka tas vēl ir bez DI kasetes.
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by zaz »

donalds dax wrote:šitāda topika vēl, man liekas, nebija. un - tēmas atklāšanai - šorīt mans 9-3 OG pašā brīvības ielas vidū ļoti pazemojošā veidā atteicās turpināt ceļu uz darbu. noslāpa un vairs nebija piedarbināms. peļķēs nebraucu, benzīns arī nav beidzies. varbūt ir kādas idejas, ko ta šis tā, bez iepriekšējas brīdināšanas?
Ja liekas, var sasisties :cheer:

http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=13
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by donalds_dax »

zaz wrote:

Ja liekas, var sasisties :cheer:

http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=13[/quote]

ups, atvainojos. netiks man pirmatklājēja gods.
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by zaz »

donalds dax wrote:zaz wrote:

Ja liekas, var sasisties :cheer:

http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=13
ups, atvainojos. netiks man pirmatklājēja gods.[/quote]

...nu vispār jau admins arī šo sadaļu varēja "pienaglot"
iRAFAR
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Thu May 22, 2008 8:58 am
Location: Âgenskalns

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by iRAFAR »

donalds dax wrote:a man nav DI kasetes, he he. man ir tik senils 9-3 (98. gada), ka tas vēl ir bez DI kasetes.
Vajadzētu tā kā būt gan...
Var jau būt, ka būs nospēruši, tad toč nav un uz priekšu nekustēs :D
Bet kā to izdarīt braucošam autiņam, lai šoferis nemanītu :dry:
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by Arnijs »

Bez(turbo)motori nāca bez DI
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
iRAFAR
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Thu May 22, 2008 8:58 am
Location: Âgenskalns

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by iRAFAR »

Arnijs wrote:Bez(turbo)motori nāca bez DI
Šito gan nezināju... :blush:
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by donalds_dax »

vainīgais atrasts - degvielas sūknis. par laimi, nav jāmaina. tā ka nemaz nevajag DI kaseti, lai paliktu uz ceļa.

bet par bezmotoriem gan es nekad neesmu sapratis, kā nieka 20 zs padara bezmotoru par motoru. tas tā, spamam.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by Arnijs »

donalds dax wrote:vainīgais atrasts - degvielas sūknis. par laimi, nav jāmaina. tā ka nemaz nevajag DI kaseti, lai paliktu uz ceļa.

bet par bezmotoriem gan es nekad neesmu sapratis, kā nieka 20 zs padara bezmotoru par motoru. tas tā, spamam.
Ar 2.3 vēl var iztikt, bet 2.0 - lai tiktu garām fūrei, vajag bezmaz vai kilometru! Un - pilnīgi vienalga, kurā ātrumā liec. Paātrinājums konstanti nekāds :( un tie +20zs - tur jau nav nieka 20, bet vismaz 25 attiecībā pret 2.3 un 45 pret 2.0 ar LPT. Ar 205 zs versiju salīdzinot, tā bilde krietni iespaidīgāka.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by donalds_dax »

Arnijs wrote:Ar 2.3 vēl var iztikt, bet 2.0 - lai tiktu garām fūrei, vajag bezmaz vai kilometru! Un - pilnīgi vienalga, kurā ātrumā liec. Paātrinājums konstanti nekāds :( un tie +20zs - tur jau nav nieka 20, bet vismaz 25 attiecībā pret 2.3 un 45 pret 2.0 ar LPT. Ar 205 zs versiju salīdzinot, tā bilde krietni iespaidīgāka.
es nestrīdos, ar turbīnu ir foršāk, bet man tie cipari nelīmējas. bezturbo 130 zs, lpt 150 zs, hot 205 zs, vēl laikam statos ir ar 185 zs un tad vēl viggen ar 230 zs. bet izplatītākie, man šķiet, vismaz LV ir taisni lpt 150 zs. un kur tur 45 zs starpība? 150 mīnus 130 ir 20!

apdzīt, starp citu, var gluži labi, jāieliek tikai 4 robā. nevar, protams, aizmirst, ka nav nekāds performance car, turklāt, vismaz līdz šodien, man likās, ka bezturbo motors ir ekspluatācijā uzticamāks un lētāks - nav tur nekādas turbīnas un DI, kas draud ar ieberzienu uz 4 ciparu skaitli.
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by Arnijs »

Bet, kad no 230 zs iesēdies 130 zs - tici vai nē, bet gribas kāpt ārā un sviest atslēgas grāvī! :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
donalds_dax
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 100
Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by donalds_dax »

Arnijs wrote:Bet, kad no 230 zs iesēdies 130 zs - tici vai nē, bet gribas kāpt ārā un sviest atslēgas grāvī! :D
zinu, mums ģimenē ir arī 9-5 aero, to gan ikdienā lieto sieva. toties otrādi izdarīt (no 130 iesēsties 250) - tīrā bauda.
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Post by zaz »

donalds dax wrote:
Arnijs wrote:Ar 2.3 vēl var iztikt, bet 2.0 - lai tiktu garām fūrei, vajag bezmaz vai kilometru! Un - pilnīgi vienalga, kurā ātrumā liec. Paātrinājums konstanti nekāds :( un tie +20zs - tur jau nav nieka 20, bet vismaz 25 attiecībā pret 2.3 un 45 pret 2.0 ar LPT. Ar 205 zs versiju salīdzinot, tā bilde krietni iespaidīgāka.
bezturbo 130 zs, lpt 150 zs, hot 205 zs, vēl laikam statos ir ar 185 zs un tad vēl viggen ar 230 zs.
Par Vigenu, vai viņam vienkārši iebāzts 2.3 HOT dzinējs no 9-5 Aero ar tādu pat smadzeni ka 9-5, vai ir kādas dziļākas nianses? :unsure:

Drošvien Arnijs varēs ko pateikt?
Locked