Saab 9-3 iegāde
Saab 9-3 iegāde
Jāsaka godīgi - nekāda pieredze ar Saab iepriekš nav bijusi, bet ir draugi kas savus Saabīšus slavēt slavē. Ta nu es ar esmu nobriedusi sev tādu iegādāt . Ir pat atrasts pretendents- Saab 9-3, ar 2. 0T 2001g.benzīna/gāzes dzinēju un 5 pakāpju mehānisko ātrumkārbu,ecopower. 162 000 noskrējiens. Kādas varētu būt lielākās problēmas ar šo autiņu? Kam pastiprināti jāpievērš uzmanība? Un kur varētu veikt pilnu diagnostiku pirms iegādes un cik tas varētu maksāt.
Re: Saab 9-3 iegāde
Ja viss kārtībā, nekādām problēmām nevajadzētu būt. Diagnostika Vestienas ielā 2 "ARTEH "
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Saab 9-3 iegāde
Cik varētu maksāt tā diagnostika?
Re: Saab 9-3 iegāde
Pirmās paaudzes 9-3 ir pietiekoši vienkāršs un uzticams auto, ja vien iepriekšējais saimnieks arī ir ielicis savu artavu auto uzturēšanā. Lielākās iespējamās problēmas parasti nosakām diagnostikā. Šeit (tikai minējums) tā varētu būt potenciālā ķēdes maiņa un....... ieliktā gāzes iekārta, no kuras izpildījuma lielā mērā atkarīgs, cik veiksmīgi izdodas nomērīt ķēdes izstiepumu (respektīvi - sagaidāmie papilddarbi un ne tikai pie ķēdes mērīšanas). Tāpēc teikšu, ka diagnostika būs no 20Eur
Last edited by Arnijs on Mon May 05, 2014 11:14 am, edited 1 time in total.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Saab 9-3 iegāde
Lietoju pirmās paaudzes 9-3 jau vairāk kā sešus gadus, dīzeli gan, bet dažas lietas tam ar benzīnnieku būs kopīgas:
- nejēdzīga rokas bremzes konstrukcija - regulāri ķīlējas nost Saab inženieri laikam bija uzprojektējuši visu auto un tikai pašās beigās atcerējās - hei, vēl taču rokas bremze kaut kur jāiemudrī
- priekšējās sviras (lodbalsti) - tie man personīgi ir metami reizi gadā - varbūt tādēļ, ka dīzelim purns smagāks, varbūt tādēļ, ka bieži braucu pa ļoti sliktu asfaltu un granteni
- rūsa aizmugurējās arkās - tā ir pirmā vieta, kur pēc 10 gadu vecuma ruslans iemetās un tikt no tā vaļā ir sarežģīti
Tīri par Saab benzīnniekiem runājot - var paveikties un var nepaveikties, bet naudiņa ķēdes maiņai ir jātur kabatā visu laiku, kā arī līdzi jāvadā lieka DI kasete
- nejēdzīga rokas bremzes konstrukcija - regulāri ķīlējas nost Saab inženieri laikam bija uzprojektējuši visu auto un tikai pašās beigās atcerējās - hei, vēl taču rokas bremze kaut kur jāiemudrī
- priekšējās sviras (lodbalsti) - tie man personīgi ir metami reizi gadā - varbūt tādēļ, ka dīzelim purns smagāks, varbūt tādēļ, ka bieži braucu pa ļoti sliktu asfaltu un granteni
- rūsa aizmugurējās arkās - tā ir pirmā vieta, kur pēc 10 gadu vecuma ruslans iemetās un tikt no tā vaļā ir sarežģīti
Tīri par Saab benzīnniekiem runājot - var paveikties un var nepaveikties, bet naudiņa ķēdes maiņai ir jātur kabatā visu laiku, kā arī līdzi jāvadā lieka DI kasete
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Saab 9-3 iegāde
Pilnīgas muļķības par ķēdi un DI. Ķēdes izstiepumu nosaka diagnostikā, tā ka tālāk lēmumu pieņemt vienkārši. Un par DI, kaut kā nav dzirdēts, ka baigi mirtu bez brīdinājumu, tad jau riepu pārsist ir reālāk, un tāpat palikt uz ceļa, jo vienkārši nav spēka atskrūvēt skrūves.
Re: Saab 9-3 iegāde
piekriitu par DI. lawyeram pašam tādas nav bet katrā otrajā postā par DI shausminasuculs wrote:Pilnīgas muļķības par ķēdi un DI. Ķēdes izstiepumu nosaka diagnostikā, tā ka tālāk lēmumu pieņemt vienkārši. Un par DI, kaut kā nav dzirdēts, ka baigi mirtu bez brīdinājumu, tad jau riepu pārsist ir reālāk, un tāpat palikt uz ceļa, jo vienkārši nav spēka atskrūvēt skrūves.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Saab 9-3 iegāde
Tiešām ir tik traki ar to DI ? Vai tad nav tā ,ka ja noklājās tad vienkārši nopērc jaunu un nomaini?
Re: Saab 9-3 iegāde
Protams, ka vienkārši - nopērc un nomaini! Tikai cena šķiet jau tām bija sasniegusi kādus EUR 400Spāre wrote:Tiešām ir tik traki ar to DI ? Vai tad nav tā ,ka ja noklājās tad vienkārši nopērc jaunu un nomaini?
P.S. Ucul, Ainār, statistika ir nepielūdzama un tas, ka jums tā vēl nav gadījies, nozīmē tikai to, ka viss vēl priekšā
P.P.S. Ja tas 9-3 ir ar T7, tad var gaidīt problēmas arī ar elektronisko droseli, tāpat gaisa masas mērītāji un kloķenes apgriezienu sensori mēdz nobeigties
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Saab 9-3 iegāde
Tukša runa, Lawyer. Jebkuram auto vis kaut kas mēdz nobeigties! Beidz biedēt cilvēku ar muļķībām un atturēt no laba auto (Saab) iegādes. Tas, ka vairs neesi kluba prezidents Tev tādas tiesības nedod. Tev, protams, ir tiesības uz savu viedokli (ja nu gadījumā gribēji man uzskaitīt kādu pantu par runas brīvību), bet ņemot vērā visu, ko Tu šeit stāsti, es vēl līdz šai baltai dienai neesmu sapratis (un aizvien mazāk saprotu), kādēļ Tu vispār brauc ar Saab.
Pēc tādām runām cilvēks aizklīdīs vēl uz kādu bembelātu forumu un tur arī paliks, jo tur viss būs skaisti, pūkaini un rozā!
Runājot par tēmu, piedzīvojumi ar kaseti, acīm redzot, arī man vēl tikai priekšā. Tas, ka viņa nobeidzas pēkšņi nekurienes vidū, protams, var gadīties, bet iespēja ir pārāk maza, lai par to celtu paniku. Diezgan droši, ka nav jāvadā līdzi bagažniekā. Vismaz es tā nedaru. Jau neskaitāmas reizes ir apspriests, ka regulāri veicot apkopes (mainot sveces!), iespēja, ka tā vienkārši nobeigsies, ir minimāla.
Pēc tādām runām cilvēks aizklīdīs vēl uz kādu bembelātu forumu un tur arī paliks, jo tur viss būs skaisti, pūkaini un rozā!
Runājot par tēmu, piedzīvojumi ar kaseti, acīm redzot, arī man vēl tikai priekšā. Tas, ka viņa nobeidzas pēkšņi nekurienes vidū, protams, var gadīties, bet iespēja ir pārāk maza, lai par to celtu paniku. Diezgan droši, ka nav jāvadā līdzi bagažniekā. Vismaz es tā nedaru. Jau neskaitāmas reizes ir apspriests, ka regulāri veicot apkopes (mainot sveces!), iespēja, ka tā vienkārši nobeigsies, ir minimāla.
Last edited by envoy on Mon May 05, 2014 9:31 pm, edited 1 time in total.
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Saab 9-3 iegāde
1. 3 gadu laikā (65 000 km apmēram) ir mainīti laikam 3 lodbalsti, 2 gultņi, 2 amortizatoru stiprinājumi, 1 stūres pirksts + bukses. Tas ir, ko atceros tīri ritošajai
2. Pie kaut kur 210-220k km nomira sūknis nekurienes vidū un treilis līdz Rīgai (kaut kur 600 km )
3. Pie 240 000km mainīta ķēde (vai 230 000), visi spilveni (motora, kārbas), kartera ventilācijas truba
4. Niķojās droseļvārsts. Iztīrīja un tagad 20 000 km laikā ir bijis jārestartē 2 reizes, kas prasa max 5 min
5. Apkopes ļoti ieteicams vismaz ik pēc 10 000 km (sveces arī)
6. Pēc pirkšanas obligāti kārbas eļļu nomaini
7. Ar DI nav bijušas problēmas. Vismaz manā vēsturē (190000-260000+ km)
2.0 HOT, 2002.g., kupeja
2. Pie kaut kur 210-220k km nomira sūknis nekurienes vidū un treilis līdz Rīgai (kaut kur 600 km )
3. Pie 240 000km mainīta ķēde (vai 230 000), visi spilveni (motora, kārbas), kartera ventilācijas truba
4. Niķojās droseļvārsts. Iztīrīja un tagad 20 000 km laikā ir bijis jārestartē 2 reizes, kas prasa max 5 min
5. Apkopes ļoti ieteicams vismaz ik pēc 10 000 km (sveces arī)
6. Pēc pirkšanas obligāti kārbas eļļu nomaini
7. Ar DI nav bijušas problēmas. Vismaz manā vēsturē (190000-260000+ km)
2.0 HOT, 2002.g., kupeja
Re: Saab 9-3 iegāde
Tad lawyer paradi man kaadu normalu 10+gadigu mashinu kas neluuzt? Par shkodaam, hundajiem un lidzigiem klozetpodiem sheit nerunasim. Brauc ar lietotu augstas klases auto, reekjinies ka remonteet naksies agri vai veelu leeti vai daargi.
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Saab 9-3 iegāde
Nu tak dirsējs esi un viss, ne tu zini, kas man gadījies, ne ar kādu mašīnu es braucu. Es savam esmu jau divas DI nomainījis, kas joprojām nemaina manas domas par šīs detaļas uzticamību, kāda nu tā ir.lawyer wrote:Spāre wrote:
P.S. Ucul, Ainār, statistika ir nepielūdzama un tas, ka jums tā vēl nav gadījies, nozīmē tikai to, ka viss vēl priekšā
:
Re: Saab 9-3 iegāde
Nu jau vairāk kā 15 gadus braucu ar SAABiem (divi 9000 un divi 9-5). Ne reizi man nav nosprāgusi DI kasete. Vai man būtu 15 gadus bez jēgas jāvadā līdzi lieka kasete?
Re: Saab 9-3 iegāde
Lawyer, vēl neesi bijis pie psihologa ārstēt savas histēriķa lēkmes? 7 gadu laikā, ikdienā pārvietojoties ar Saab esmu vienreiz palicis dēļ DI. Traki. Gandrīz nomiru.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]