Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem


Post Reply
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Location: Riga

Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo » Thu Nov 03, 2016 8:44 am

Sveiks! Šo rubriku izdomāju izveidot priekš visiem kam ir dīzeļu SAAB. Jebkādi jautājumi, remonts, tūnings lai viss būtu vienā vietā. :dance:
9-3 SS 1.9 TiD 2006 MT
Locomotive
315HP 610NM
Z19 custom solutions
EDC16 C9/C39 Saab/Opel Remapping

User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Gac » Thu Nov 03, 2016 3:53 pm

1.9 dīzelim (vilkatis, 9-3NG) visiem taču ir DPF, vai ne?
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.

User avatar
Gripen
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 682
Joined: Tue Feb 24, 2009 2:42 am
Location: Riga, Latvia

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Gripen » Thu Nov 03, 2016 4:12 pm

Nost ar DPF :ugeek:
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition

User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 305
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo » Thu Nov 03, 2016 4:19 pm

Gac wrote:1.9 dīzelim (vilkatis, 9-3NG) visiem taču ir DPF, vai ne?
9-3 ss bija varianti bez DPF, par vilkati točno nezinu, bet vakarā varu WISā apskatīties. Man bija, izgriezu viņu ārā. Vieglāka dzīve bez viņa. Bet ja stipri aizdirsts, caur TECH2 var reģenerēt.
9-3 SS 1.9 TiD 2006 MT
Locomotive
315HP 610NM
Z19 custom solutions
EDC16 C9/C39 Saab/Opel Remapping

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8051
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by lawyer » Fri Nov 04, 2016 10:59 am

DPF obligāts kļuva šķiet ar 2008. vai 2009.gadu, pirms tam kā papildaprīkojums tikai bija :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

Gunča
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue Mar 01, 2016 3:26 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Gunča » Fri Nov 04, 2016 11:03 am

Kā ir ar 3 litrīgo dīzeli? Kā ar gāzēm dzesēšanas sistēmā? Tā tak esot izplatīta problēma. Kā remontējas?

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8051
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by lawyer » Fri Nov 04, 2016 11:07 am

Gunča wrote:Kā ir ar 3 litrīgo dīzeli? Kā ar gāzēm dzesēšanas sistēmā? Tā tak esot izplatīta problēma. Kā remontējas?
Bēdīgi vispār, bet dažiem ir paveicies - iet un iet, ja remontē, tad remontē ļoti vienkārši un nepiespiesti - tolmetē :mrgreen:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

Gunča
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue Mar 01, 2016 3:26 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Gunča » Fri Nov 04, 2016 12:05 pm

Nu tur tipa galvu slīpēšana, bloka slīpēšana utt? Pārāk dārgi? Pirkt citu dzinēju baigā lotoreja. Uz tolmetu vēl negribas. Ko darīt?

User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 455
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by intervall » Fri Nov 04, 2016 12:26 pm

Mainīt blīves un slīpēt virsmas izmaksās tikpat cik cits dzinējs.
Pašam jādomā.
Manuprāt, prātīgākais būtu meklēt no kāda angļa ar mazu noskrējienu.

Gunča
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 31
Joined: Tue Mar 01, 2016 3:26 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Gunča » Fri Nov 04, 2016 1:08 pm

Es domāju ja meklēt citu motoru, tad no sistas... kaut kā liekas drošāk, tomēr brauca līdz galam, ja nesista, tad varbūt tieši motora defekts ir iemesls nonākšanai šrotā...

Nav tā ka Opeļos tie motori ir izturīgāki?

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7107
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Arnijs » Fri Nov 04, 2016 1:18 pm

Gunča wrote:
Nav tā ka Opeļos tie motori ir izturīgāki?
Vismaz 2x :D
Ja ķīnas preci ieliksi Gucci maisiņā, diez vai viņa kļūs par Gucci
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 455
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by intervall » Fri Nov 04, 2016 1:21 pm

Par to mazo nobraukumu es biju domājis provizorisko motora resursu - ka jāmeklē tāds, kam zem 200k.
Tā kā tas dzinējs ir brāķis no rūpnīcas, te ir jāizvēlas mazākais no ļaunumiem.
Bet ja tavējam nav virs resursa(un par to ir pārliecība), tad gan labāk remontēt savējo.

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7107
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Arnijs » Fri Nov 04, 2016 1:23 pm

intervall wrote:Par to mazo nobraukumu es biju domājis provizorisko motora resursu - ka jāmeklē tāds, kam zem 200k.
Tā kā tas dzinējs ir brāķis no rūpnīcas, te ir jāizvēlas mazākais no ļaunumiem.
Bet ja tavējam nav virs resursa(un par to ir pārliecība), tad gan labāk remontēt savējo.
Tur kvalitatīvs remonts sākas no 2k un uz augšu. Ir vērts?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 455
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by intervall » Fri Nov 04, 2016 1:28 pm

Manā pusē(es gan remontējos salīdzinoši pa lēto), tāds prieks svērtu ap kādiem 300e.
Vienas virsmas slīpēšana 30e + blīves + viss pārējais darbs ap 100e.
Vai tur ir vēl kas cits jādara bez galvas blīvju maiņas?
Vai pat pie šīs problēmas ir vainojama bloka deformācija?

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7107
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Arnijs » Fri Nov 04, 2016 1:46 pm

intervall wrote:Manā pusē(es gan remontējos salīdzinoši pa lēto), tāds prieks svērtu ap kādiem 300e.
Vienas virsmas slīpēšana 30e + blīves + viss pārējais darbs ap 100e.
Vai tur ir vēl kas cits jādara bez galvas blīvju maiņas?
Vai pat pie šīs problēmas ir vainojama bloka deformācija?
Tieši šiem motoriem pa lēto var sadzīvot tikai problēmas pie nezinošiem skrūvētājiem. Tur ir jādara viss, sākot ar bloka taisnošanu un jau tas nemaksā lēti. Tad vēl blīves zem gilzām, kloķenes šāles (pēc krāsām ar simtdaļu nobīdi - remonts nav paredzēts), kas arī viena maksā tik, cik citam motoram viss komplekts. Tad vēl neskaitāmās V6 blīves un gredzentiņi. Un - ja vēl grib iedziļināties un ielīst galvās un virzuļu grupās... Koroč - veiksmi tam, kas to uzņemas :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

Post Reply