Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem


Post Reply
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

eeKa wrote:9-5 1.9TiD Hirsch tomāts 189000km pēc autoDNA datiem vajadzētu jābūt +30000km, patiesībā xxxxxx...
2gadi ~40000km
Nomainīti:
Aizmugurējie amotriņi
Visi bremžu diski + kluči
Zobsiksna + ūdenssūknis
Iztīrīts ieplūdes kolektors, SWIRL, DPF, EGR izrvēti un atprogrammēti
Kārbai eļļa
Akumulators
Priekšējā stabilizatora atsaites
Aizmugurē divas lodbukses
Balstrāmim aizmugurējās bukses
Xenon spuldzītes
Gaisa filtrs 2x
Salona filtrs
Regulāras eļļas maiņas
+visādi nenozīmīgi sīkumi
Šobrīd ArTehā gaida saremontētas visas sprauslas :twisted:

kkā tā...

Labs setaps. Kolektora tīrīšana jau daudz ko nozīmē. Mapots ir ar Hirša failiem? :dance: Man sprauslas oriģinālās bija ''159'', (jaunākiem sākot ar aptuveni 2008 ir ''243''), biju taisijis testu uz obratku vasarā, padaudz bija devuši jau. Galvenais ka to izdarīt man izmaksāja vietējā aptiekā 1.37 eur :lol: Tad arī aizgāja tā doma ka varbūt ir iespējams kaut ko ņiprāku dabūt.. Žēl ka dīzeļu tūningā saprot ļoti maz cilvēku un reāli lai atrast gan informāciju, gan risinājumus ir reali japacenšas, jo cik pats nebiju jautājis daudziem, neko jau lāgu dziļi nezin gandrīz neviens. Tā arī biju sācis to darīt ar domu '' a ja nederēs un neiedarbināsi?'' :lol: Izņemot ''299'' no Z19DTR, der arī ''327'' no 2.0 cdti opeļa insignijas, bet tad ir jāģenerē jauni kalibrācijas kodi, jo tur ir edc17, a 1.9 motoram edc16 vadība, tam sprauslām ir vienāds iesmidzināšanas leņķis un vidēji degvielas iesmidzināšana lielāka uz 7-10% nekā ''243''. Pa lielam ja pareizi norediģēt mapus, un dabūt 1800 bar reikā (vairāk vienkārši jau nelasīs sensors un ir grūtības to izdarīt) tad ir iespējams dabūt ar 2260 turbīnu pie 280-290 hp. Tikai neprasiet kam tas ir vajadzīgs.. :D:lol:
eeKa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 289
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:16 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by eeKa »

Nopirku jau oficiāli Hirschotu, pārdevējs nemaz nezināja kas tā par uzlīmi tur zem kapota!
Aizrakstīju e-vēstuli pašam hirscham un saņēmu atbildi, ka tā nav vienkārši nakļene.

Sprauslas šobrīd remontējas jo TA problēmas ar dūmainību :(
Plāns nav apdzīt Aero, bet gan braukt bez problēmām :roll:
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 255
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by maa »

foxtrot_kilo wrote: tad ir iespējams dabūt ar 2260 turbīnu pie 280-290 hp.
Aizmirsi pieminēt ka visu apakšu vajadzēs citu...
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Nav jau baigās jēgas salīdzināt aero ar dīzeli, jo pat pie vienādas jaudas braukšana vienmēr būs savādāka. Viņus arī nevajag salīdzināt, jo viens ir kuģis a otrs zemūdene un katram ir pavisam savādāka jēga.
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

maa wrote:
foxtrot_kilo wrote: tad ir iespējams dabūt ar 2260 turbīnu pie 280-290 hp.
Aizmirsi pieminēt ka visu apakšu vajadzēs citu...
Es nebiju aizmirsis neko pieminēt, jo nebija domas taisīt datasheet.
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Starp citu kur pildam soļarku un vai kāds izmanto kādas piedevas?
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Vilcins »

Periodiski, bet ne pārāk bieži ieteiktu kautko labu sprauslam iegāzt baka, jo mūsu tagadējais ķīselis ar bioetanolu nav pārāk veselīgs.
Tiko vienam volvo ielejām, sprauslas klusākas palika, D5
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Pats izmantoju Stanadyne Performance Formula.
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Highlander »

foxtrot_kilo wrote:Starp citu kur pildam soļarku un vai kāds izmanto kādas piedevas?
Visu laiku pildijos statika. Sudiga zupa uz aukstumu izradijas. Tagad Neste pro dieseli shauju ieksha. No ritiem, ar jaunajam svecitem, lec ka suns pie kajas (kaut ari nav vel tie aukstumi) a ar statiku pie shitada aukstuma, jau bija grutak pielekt.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Nesen biju izdomājis noņemt bāku, jo bija aizdomas ka iekšā bija aizdirsts filtrējošais siets. Noņēmu bāku un sūkni kurš ir bākā, filtrejošais sietiņš bija tiešām aizdirsts ar visādiem sīkiem netīrumiem, un lielākā daļa bija tieši iekšā pašā sūkņa glāzē un uz sieta zem motoriņa. Pie reizes izpūtu cauri arī maģistrāles un samainiju filtru. Domājis jau biju par šo sen, bet uzņemos ar drosmi tikai pirms pāris nedēļām. :lol:
eeKa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 289
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:16 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by eeKa »

Man visu laiku sanāk Neste
ProDiesel vai parastais - viens pīpis, nekādas atšķirības
Ar lekšanu nekad nav bijušas problēmas
Piedevas man arī interesē, īpaši pēc sprauslu remonta
Iepriekš nekādas neesmu lietojis
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

Highlander wrote:
foxtrot_kilo wrote:Starp citu kur pildam soļarku un vai kāds izmanto kādas piedevas?
Visu laiku pildijos statika. Sudiga zupa uz aukstumu izradijas. Tagad Neste pro dieseli shauju ieksha. No ritiem, ar jaunajam svecitem, lec ka suns pie kajas (kaut ari nav vel tie aukstumi) a ar statiku pie shitada aukstuma, jau bija grutak pielekt.

Starp citu arī pildu tikai pro diesel Nestē jau no paša sākuma kad viņš vēl maksāja 99 centus tad pa litru pavasarī. Leitijā Pro Diesel agrāk par mums sāka piedāvāt. Cenas baigi pēdējā laikā uzrāpās.
User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 313
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by foxtrot_kilo »

eeKa wrote:Man visu laiku sanāk Neste
ProDiesel vai parastais - viens pīpis, nekādas atšķirības
Ar lekšanu nekad nav bijušas problēmas
Piedevas man arī interesē, īpaši pēc sprauslu remonta
Iepriekš nekādas neesmu lietojis
Labas piedevas paaugstina cetāna skaitli un mazina smidzinātāju iekoksēšanos. Kuras labākas, pats nevaru atbildēt, biju mēģinājis Red Line, bet pašam izvēle nonākusi uz Stanadyne. Ir tādas kuras var pieliet pie katras pilnas uzpildes un ir arī tās kuras tikai ik pa laikam vajag. Mož ka kāds vēl kaut kādas bija mēģinājis? Lukas, Power Service, Amsoil,Racor...?
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by Vilcins »

Protec , bet cik cilvēku tik viedoklu ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Viss par SAAB dīzeļiem un traktorveidīgiem agregātiem

Post by lawyer »

Nu jau vairākus gadus traktoru baroju tikai ar Nestes zupu, parasto gan, bet kopš es tā daru, nav bijis problēmas ar EGR vārstu 8)

Piedevas nekādas praktiski nekad neesmu lietojis šķiet :think:

Yukki, vecs dīzelis pa lēto = problēmas :geek: Ja vien nav zināms eksemplārs ar pārskatāmu servisa vēsturi. Uzjautā ARTEH, varbūt kāds tieši vēlas šķirties no sava traktora ;) Ja pāriesi uz dīzeli, būs jāpierod pie lielāka vai mazāka tarkšķa un daudz šaurāka izmantojamo apgriezienu diapazona - starp 2-4k rpm. Braucot šķita, ka 9-3ss/sc labāk slāpē vibrācijas un troksni nekā 9-5, kas varētu būt arī loģiski, jo 9-5 projektēšanas gaitā dīzelis tam nebija paredzēts :think: Ir vispār kāds variants ss.lv, kas kaut teorētiski Tevi uzrunā? :roll:

P.S. Vispār, yukki, pie tāda nobraukuma es uz dīzeli neskatītos, Jurģa minētie 40k km - pavisam cita lieta, tur degvielā starpība būtu vismaz kādi 1000 EUR gadā :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Post Reply