Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5


Post Reply
psygab
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 6
Joined: Thu Nov 30, 2017 1:51 pm

Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Post by psygab » Wed Apr 17, 2019 10:40 am

Sveiki ļoti godātie foruma biedri

Esmu melna, ņipra 9-5 2002.gada 3.0 Tdi īpašnieks jau otro gadu. Mašīna kalpoja godam , tik vasarā karsēja kājas un ziemā bija auksti, bet tas man netraucēja pēdējā brīdī no Rīgas izbraukt uz guns n roses koncertu pa tallinas šoseju spiest cik iekšā un neko nenokavēt vai ziemā aizbraukt uz laukiem ar komfortu kad nepieciešams. :violin:

Bet šī gada janvārī melnais bērītis sāka sliktāk lekt, un beigu beigās no 6 cilindriem iet tikai četri, bet skate ir līdz 31.10.19. SS.lv protams , ka netirgojas - šobrīd tas sludinājums pa 490. - hadene saglabājusies , turbīna ar vēl iet uz urā rūsa tik nedaudz uz vienas aizmugurējās arkas.

Respektīvi jautājums jums - Labot vai mest mieru?

Esmu dzirdējis ka risinājums ir ielikt jaunāku( 2006g?) 3.0 tdi no Opel Signum vai Reno Espace vai labot esošo.
Manā servisā sauc kosmosa ciparus un šausmas par labošanu.


Kādam varbūt pieredze - kāds rezultāts un cik izmaksāja? :ugeek:
Vai kādam ir kāds labs 3.0tdi motors lieks bez motora šādes? :wink:
Ja mainu motoru kas no detaļām papildus ir nepieciešams? :think:

Varbūt kādu servisu varat ieteikt, kur man 9 ādas nenoplēsis?

Bet ir ar draugam lauku sēta netālu no Rīgas, kur motori ir mainīti veiksmīgi gan BMW gan Volvo, bet tā runā ka tas saab 3.0 tdi ir tāds pagrūtāks.


Paldies jau iepriekš :)

User avatar
Brand
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 611
Joined: Wed May 07, 2014 10:37 pm
Location: Ogre/Rīga

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Post by Brand » Wed Apr 17, 2019 2:20 pm

MET SVĒTU MIERU TAM ISUZU 3.0 DĪZELIM
SellParts
+37128710049


9-5 '07 B235R
9-3 '08 Z19DTH

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 352
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Post by rzmzr » Wed Apr 17, 2019 4:35 pm

Kādu laiku atpakaļ arī mums pacēlās tēma, vai tas Isuzu tiešām ir tāds sūds. Kā izrādās, nē, viņš nav sūds.
Sūds viņš ir 9-5 šasijā.

Googlējot netika atrasti ne tik daudz bēdu stāsti par Signumiem u.c. aparātiem, kur Isuzu tika montēts iekšā.
Arī Signums ir būvēts uz Epsilon platformas, bet pagarinātās versijas.

Vienā vācu forumā bija diezgan garš 3. puses "pētījums" veikts par konkrēto motoru iekš 9-5, un visiem, kā vienam, problēmas sākās ar virzuļu grupu, kas atrodas tuvāk uguns sienai. Viss pārējais, kas ar to motoru notiek, ir tikai post-factum, kad bloks jau ir cietis.

Tik pat neizskaidrojams ir fakts, ka cits ar to motoru iekš Saab'a ir nogāzis 400k, un bez bēdas.


9-5 ar Isuzu ir bumba ar laika degli. Ja gribi to pašu motoru, meklē Signumu :mrgreen:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Procesā :twisted:

User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 418
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Post by intervall » Wed Apr 17, 2019 8:04 pm

Ir labs, pārbaudīts motors no Vectra-C. 450 EUR

psygab
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 6
Joined: Thu Nov 30, 2017 1:51 pm

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Post by psygab » Sun Apr 21, 2019 11:34 am

Kura gada motors, cik nobraukums, kur atrodas?

Vai tas sanāk Z30DT motors?

User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 418
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Zaudēt brāli vai labot - 3.0Tdi 9-5

Post by intervall » Sun Apr 21, 2019 6:35 pm

No vectra c feislifta, gads, hvz. Liekas, ka z30dth. Jēkabpils.

Post Reply