Motora pārsegs
Motora pārsegs
Sveiki. Motora pārsegs iestrēdzis, nenāk vaļā.
Pie motora pāsega no iekšpuses ir divas skrūves ar atsperēm, palaidu tās nedaudz uz leju, lai vairāk pievelk pārsegu pie paša auto (liela šķirba bija) Aiztaisīju un vairs nevar atvērt. Nevar saprats vai trose pārplīsa vai vienkārši iesprūdis. Nezinu ko darīt.
Man saab 9-5 vector 2006
Pie motora pāsega no iekšpuses ir divas skrūves ar atsperēm, palaidu tās nedaudz uz leju, lai vairāk pievelk pārsegu pie paša auto (liela šķirba bija) Aiztaisīju un vairs nevar atvērt. Nevar saprats vai trose pārplīsa vai vienkārši iesprūdis. Nezinu ko darīt.
Man saab 9-5 vector 2006
Re: Motora pārsegs
Plus steidzīgi eļļa jāmaina. Ir kāds normāls risinājums vai būs jāpērk jauns pārsegs?
Re: Motora pārsegs
Vienam jātur kloķis atvilkts un palīgam jāparausta pārsegs.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Motora pārsegs
Nelīdz, rauj, spied, stum..daru ko gribu itin nekas nelīdz.
Vabūt kāds zin kā to plastmasas režģi noņemt bez baigās plēšanas?
Re: Motora pārsegs
Bez plēšanas nesanāks. Aiz režğa neko arī neizdarīsi - bezjēdzīgi. Tā ir ,kad dara to ko nezin! Ja štokus skrūvēji pret pulksteni,tad vecīt - ir sūdi
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Motora pārsegs
Skrūvēju gan pret pulksteni, lai pievilktu pārsegu, kā teicu baigā šķirba bija.
Ehh, tad kādas ir alternatīvas? Jauns pārsegs? Fleksis?
Nevar saprast, via trose notrūka, kā to kostatēt?
Priecīgus svētkus.
Re: Motora pārsegs
Sprauga vismaz mazāka palika?
Manuprāt divi varianti:
1. Ar pilnībā nolocītu salona kloķi, otrs asi spiež uz kapota, nevis rauj vaļā. Teorētiski, ja trosei pietiek gājiens, lai atbrīvotu āķus, atsperēm vajadzētu palīdzēt izcelt viņus ārā, tas ir gadījumā, ja āķis tur ir kaut kā iestrēdzis.
2. Trosei nepietiek gājiena, lai atbrīvotu āķus.
Šeit var palīdzēt tikai plaķenes un vardarbība - demontējam salona kloķi, aptinam trosi ap plaķenēm, un tā štengri velkam vaļā. Būs grūti. Otrs tikmēr mēģina raustīt kapotu. Pirms darbības veikšanas, uzreiz iegādājam jaunu trosi, jo esošajai būs pizģets.
Jāatceras gan, ka tiem āķu caurumiem gājiens nav bezgalīgs, un otrs variants var nepalīdzēt. Saudzīgi te vairs nekā, visas darbības ir jāveic vardarbīgi.
Kā Hofmaks teica, režģu izņemšana neko nedos, un labāk tos atstāt dzīvus - sālīti.
Lukturus, tāpat kā bamperi, demontēt bez atvērta kapota nav iespējams.
Trosi noraut ir diezgan grūti, vismaz neesmu ne lasījis, ne dzīvē redzējis tādu lietu. Viņa ir labi noslēpta, mitrums un putekļi tur reti tiek, tāpēc arī nerūsē. Ja kloķis ļoti viegli staigā, tad viņa ir vai nu nosprostota atvērtā stāvoklī, vai arī āķi ir iedzīti stipri uz iekšu, un tās atlaižamās kājas neko nedod.
Tikt klāt tur ir nereāli, tieši zem āķa caurumiem viss ir ciet, vienīgais variants, kā pie viņiem, varbūt, tikt, ir no apakšas, gar izplūdi uz dullo, ar garu pagarinājumu un āmuru
Manuprāt divi varianti:
1. Ar pilnībā nolocītu salona kloķi, otrs asi spiež uz kapota, nevis rauj vaļā. Teorētiski, ja trosei pietiek gājiens, lai atbrīvotu āķus, atsperēm vajadzētu palīdzēt izcelt viņus ārā, tas ir gadījumā, ja āķis tur ir kaut kā iestrēdzis.
2. Trosei nepietiek gājiena, lai atbrīvotu āķus.
Šeit var palīdzēt tikai plaķenes un vardarbība - demontējam salona kloķi, aptinam trosi ap plaķenēm, un tā štengri velkam vaļā. Būs grūti. Otrs tikmēr mēģina raustīt kapotu. Pirms darbības veikšanas, uzreiz iegādājam jaunu trosi, jo esošajai būs pizģets.
Jāatceras gan, ka tiem āķu caurumiem gājiens nav bezgalīgs, un otrs variants var nepalīdzēt. Saudzīgi te vairs nekā, visas darbības ir jāveic vardarbīgi.
Kā Hofmaks teica, režģu izņemšana neko nedos, un labāk tos atstāt dzīvus - sālīti.
Lukturus, tāpat kā bamperi, demontēt bez atvērta kapota nav iespējams.
Trosi noraut ir diezgan grūti, vismaz neesmu ne lasījis, ne dzīvē redzējis tādu lietu. Viņa ir labi noslēpta, mitrums un putekļi tur reti tiek, tāpēc arī nerūsē. Ja kloķis ļoti viegli staigā, tad viņa ir vai nu nosprostota atvērtā stāvoklī, vai arī āķi ir iedzīti stipri uz iekšu, un tās atlaižamās kājas neko nedod.
Tikt klāt tur ir nereāli, tieši zem āķa caurumiem viss ir ciet, vienīgais variants, kā pie viņiem, varbūt, tikt, ir no apakšas, gar izplūdi uz dullo, ar garu pagarinājumu un āmuru
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Motora pārsegs
Vispār labi sanāk,no sākuma sačakarē kapotu un tad attopas,ka eļļa jāmaina!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Motora pārsegs
man liekas,ka drīz kāds meklēs jaunu motora pārsegu.
Re: Motora pārsegs
rzmzr wrote: ↑Mon Nov 18, 2019 3:46 pm Sprauga vismaz mazāka palika?
Manuprāt divi varianti:
1. Ar pilnībā nolocītu salona kloķi, otrs asi spiež uz kapota, nevis rauj vaļā. Teorētiski, ja trosei pietiek gājiens, lai atbrīvotu āķus, atsperēm vajadzētu palīdzēt izcelt viņus ārā, tas ir gadījumā, ja āķis tur ir kaut kā iestrēdzis.
2. Trosei nepietiek gājiena, lai atbrīvotu āķus.
Šeit var palīdzēt tikai plaķenes un vardarbība - demontējam salona kloķi, aptinam trosi ap plaķenēm, un tā štengri velkam vaļā. Būs grūti. Otrs tikmēr mēģina raustīt kapotu. Pirms darbības veikšanas, uzreiz iegādājam jaunu trosi, jo esošajai būs pizģets.
Jāatceras gan, ka tiem āķu caurumiem gājiens nav bezgalīgs, un otrs variants var nepalīdzēt. Saudzīgi te vairs nekā, visas darbības ir jāveic vardarbīgi.
Kā Hofmaks teica, režģu izņemšana neko nedos, un labāk tos atstāt dzīvus - sālīti.
Lukturus, tāpat kā bamperi, demontēt bez atvērta kapota nav iespējams.
Trosi noraut ir diezgan grūti, vismaz neesmu ne lasījis, ne dzīvē redzējis tādu lietu. Viņa ir labi noslēpta, mitrums un putekļi tur reti tiek, tāpēc arī nerūsē. Ja kloķis ļoti viegli staigā, tad viņa ir vai nu nosprostota atvērtā stāvoklī, vai arī āķi ir iedzīti stipri uz iekšu, un tās atlaižamās kājas neko nedod.
Tikt klāt tur ir nereāli, tieši zem āķa caurumiem viss ir ciet, vienīgais variants, kā pie viņiem, varbūt, tikt, ir no apakšas, gar izplūdi uz dullo, ar garu pagarinājumu un āmuru
Ok, super. Paldies pa info. Es arī iedomaajos par plaķenēm, bet tam tad morāli bija jānobriest.
Pavelkot sviru ir dzirdama skaņa vadītāja pusē, (kur apm.logu shkjidrumu lej) šķiet, ka tur varētu būt errors.
No apakšas nedaudz paskatījos, bet tur bez maz vai ar endoskopu jāskatās vai pie caurumiem var tikt.
Ja, un pievikla tā, ka vairs dabūt vaļā nevar
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Motora pārsegs
Aizved uz servisu , lai kāds eļļinieks pisās gar to kapotu.
Re: Motora pārsegs
Jā, un pēc tam “kādā” servisā palikšu gan bez kapota gan noplēsīs 10 ādas par “stundas darbu”, paldies!!! Tad jau labāk pašiem mēģināt, izdosies vai nē, tas beigās būs uz pašu sirdsapziņas.Night panel wrote: ↑Mon Nov 18, 2019 11:14 pm Aizved uz servisu , lai kāds eļļinieks pisās gar to kapotu.
Re: Motora pārsegs
Servisā būs zinošāki cilvēki,ko darīt un kā darīt + pieejami dažādi instrumenti un izdoma! Sačakarēt kapotu,trosi- rezultātā var sanākt pašam dārgāk!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis