Dīzelis


User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 300
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Location: Riga

Re: Dīzelis

Post by foxtrot_kilo » Thu May 14, 2020 1:14 pm

Vilcins wrote:
Thu May 14, 2020 8:19 am
Ainars wrote:
Wed May 13, 2020 10:38 pm
Jā¢ipo. Nav variantu.
Dpf, egr swirli off.. :violin:
Jā Ainār, un ļoti daudz problēmu atkrīt, gan tavam dīzelim ar pienāks diena kad tas būs jādara, jūsu autorizētajos servisos tikai jums pis prātu, iztīrīsi egr, izdedzinasim izpūtēju un huj tas auto tāpat nebrauc, un vēl viena brīdī swirli izet cauri dzinējam, jo neviens nav pabrīdinājis klientu kad šie ir jāņem ārā, respektīvi servisam ir izdevīgi pēc tam klientam uzremontēs dzinēju kur varēs nokāst kāpostu
Tieši tā! :handgestures-thumbupleft: tas 2.2 ir arhaisks un pilnīgi norakstams dzinējs kā tāds. Pat ja paskatoties uz pirmajiem 1.9 JTD no vecām alfām/fiatiem kāda 97-00 gada būs 10x labāki un izturīgāki. Tas 2.2 ir tāds pats mēsls kā 3.0 isuzu meistardarbs IMO FYI
9-3 SS 1.9 TiD 2006 MT
Locomotive
315HP 610NM
Z19 custom solutions
EDC16 C9/C39 Saab/Opel Remapping

User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3102
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dīzelis

Post by Ainars » Thu May 14, 2020 3:55 pm

Vilcins wrote:
Thu May 14, 2020 8:19 am
Ainars wrote:
Wed May 13, 2020 10:38 pm
Jā¢ipo. Nav variantu.
Dpf, egr swirli off.. :violin:
Jā Ainār, un ļoti daudz problēmu atkrīt, gan tavam dīzelim ar pienāks diena kad tas būs jādara, jūsu autorizētajos servisos tikai jums pis prātu, iztīrīsi egr, izdedzinasim izpūtēju un huj tas auto tāpat nebrauc, un vēl viena brīdī swirli izet cauri dzinējam, jo neviens nav pabrīdinājis klientu kad šie ir jāņem ārā, respektīvi servisam ir izdevīgi pēc tam klientam uzremontēs dzinēju kur varēs nokāst kāpostu

Nameiz, es nebraukšu tik ilgi.
SAAB 9-3 Aero 2.0t
SAAB 9-5 Troll 2.3t
SAAB 9-3 1.9 Tid
SAAB 9-3 2.0t Aero tolmet edišn

User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 452
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Dīzelis

Post by intervall » Thu May 14, 2020 6:13 pm

Kvēlsveču relejs toč nebūs, un līki saprogrammētais sildīšanas algoritms arī! Labam dzinējam apvienojumā ar labu sūkni šādā laikā jālec no pusagrieziena pat bez kvēlsvecēm.
Ļoti iespējams, ka kaut kur piesūc gaisu, jo šim 9-3 maģistrāle ir tik tizla kā opelim ar visu filtra korpusu, kurš mēdz būt nehermētisks, zem auto vēl entie "fiksie savienojumi".
9-3OG un 9-5 ir normāla maģistrāle.

User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1258
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dīzelis

Post by Highlander » Thu May 14, 2020 9:02 pm

intervall wrote:
Thu May 14, 2020 6:13 pm
Kvēlsveču relejs toč nebūs, un līki saprogrammētais sildīšanas algoritms arī! Labam dzinējam apvienojumā ar labu sūkni šādā laikā jālec no pusagrieziena pat bez kvēlsvecēm.
Ļoti iespējams, ka kaut kur piesūc gaisu, jo šim 9-3 maģistrāle ir tik tizla kā opelim ar visu filtra korpusu, kurš mēdz būt nehermētisks, zem auto vēl entie "fiksie savienojumi".
9-3OG un 9-5 ir normāla maģistrāle.
Te jau chali visu pateica-sudigs motors un viss :D
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7098
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dīzelis

Post by Arnijs » Fri May 15, 2020 12:10 am

Motors ( Y22DTH ) nav no tiem veiksmīgākajiem GM izstrādājumiem, bet - ja speciāli nemoka, kalpo itin labi. Ir vesela virkne problēmu, kā daudzās neblīvumu iespējas degvielas sistēmā, sacietē blīvgredzens starp sprauslu korpusu un galvu, VP44 vadības biežie defekti, kas gan pārsvarā saistīti ar uzbūves īpatnībām, kvēlsveču algoritms (labojas softiski - nav jāvelk papildus poga), jūtīgs uz ķēdes izstiepumu (labojas pārspriegojot pa jaunu), nu un vēl vesela virkne nianšu. Toties nav kaprīzs uz visādiem smalkumiem. Pienācīgi apkopts ir visai uzticams pārvietotājs ar samērā OK patēriņu. Mēnesi atpakaļ 9-5 ar šādu motoru izveicu praktiski pilnu profilaktisko remontu + elektroniskās daļas atdzīvināšanu . Rezultāts - skrīnā. Un tas nav brauciens nekādā eko režīmā, bet gan vidējais patēriņš pēc apm 500km nobraukuma dažādos režīmos. Pēc klienta atsauksmēm - esot palicis jūtami dzīvīgāks un ekonomiskāks.
Attachments
Paterins.jpg
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

Post Reply