Kaut kā kārba neekonomiski pārslēdz robus


Post Reply
User avatar
Zoom
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 172
Joined: Sun Nov 09, 2008 11:16 am

Kaut kā kārba neekonomiski pārslēdz robus

Post by Zoom » Wed Nov 11, 2020 9:59 pm

Ir 9-5 2008 2.0t. Pēdējā nedēļā esmu pamanījis, ka tomātkārba jocīgi pārslēdz ātrumus. Principā visu laiku tur apgriezienus virs 2000. Intervāls 2000 - 2500.Trešajā ātrumā vispār paliek jau pie 3000. Tad ir nedaudz jāatlaiž gāze un atkal jāuzspiež pedālis, tad iekrīt nākamajās robā. Parasti jau D režīmā pārslēdzas sasniedzot ap 2000 un vidēji vienmēr turēja ap 1500 - 1700. Tagad ir tāds kā "gauss sporta režīms". Tas ir programmējams vai arī kārbai pienākušas vecumdienas?

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12828
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Kaut kā kārba neekonomiski pārslēdz robus

Post by elmo » Wed Nov 11, 2020 10:58 pm

Mašīnu nevienam neesi devis? Mož kārba adaptējusies Hakkinena braukšanas stilam! ;)

User avatar
Zoom
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 172
Joined: Sun Nov 09, 2008 11:16 am

Re: Kaut kā kārba neekonomiski pārslēdz robus

Post by Zoom » Thu Nov 12, 2020 6:55 pm

Ja tā ir adoptācija, tad Arnis ar Tech2 var dabūt atpakaļ normālos apgriezienos?

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12828
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Kaut kā kārba neekonomiski pārslēdz robus

Post by elmo » Fri Nov 13, 2020 7:06 pm

Zoom wrote:
Thu Nov 12, 2020 6:55 pm
Ja tā ir adoptācija, tad Arnis ar Tech2 var dabūt atpakaļ normālos apgriezienos?
Var jau arī pats atvienot akumulatoru, bet nezinu kā tur palika ar pulksteni SIDā pēc klemmes atvienošanas, vai tagad var iestatīt pareizu laiku vai nē. :lol: Kādu laiku vismaz te sūdzējās, ka nevar.

Post Reply