Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
- Martins_kirsis
- Kaut ko sāk saprast
- Posts: 26
- Joined: Mon Nov 21, 2016 2:19 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Sveiki SAAB entuziasti/speciālisti.
Man manam YS3E problēmas ar tomātkārbu. Ieliekot atpajaļgaitā nekust no vietas. Jaudu var dot cik grib, bet slīd tik un tā turp, kur kalniņš vedīs. Uz priekšu viss ok.
Kādam ir bijusi līdzīga problēma?
Man manam YS3E problēmas ar tomātkārbu. Ieliekot atpajaļgaitā nekust no vietas. Jaudu var dot cik grib, bet slīd tik un tā turp, kur kalniņš vedīs. Uz priekšu viss ok.
Kādam ir bijusi līdzīga problēma?
Saab 9-5 1999g Griffin AT 3,0L
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Šoreiz nebūs tā vaina, Šorīt pieleca no pusapgrieziena, bet pēc darba atkal bija jāpazāģē kādas 4 sekundes.eriks1531 wrote:Par to nelekšanuŠī arī ir tā problēma, 98. benzīns 1/2 gadu šļankājoties pa bāku pārvēršas par 76...Es nekad neizbraucu benzīnu tā, ka paliek mazāk par 1/4 bākas....
1) izbrauc veco benzīnu nafig un ielej jaunu, 98-to.
2) Ja iespējams, turi bākā mazāk benzīna (uz lampiņas robežas)
Empīriska pieredze braucot 5 gadus ar gāzi.
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Es kopš pirmā auto nu jau 15 gadus pildos tikai NESTĒ, nekad nav bijušas nekādas problēmas.Henry wrote:es savam 9-5 esmu novērojis, ka tiklīdz kādu reizi ieleju NESTE degvielu tā starteris griež kādas 4 sek., taču pildot statoil šķiļās momentāli. nepatīk viņam tā neste. Būs jāpamēģina vēl tā shell raķešu degviela
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Man ir ventilējamie beņķi. Ja vēl neesmu paspējis sasvīst, tad citreiz karstā vasarā ieslēdzu beņķa ventilāciju uz 1 vai 2 ātrumu. Ja jūtu, ka mugura slapja, tad neslēdzu, tā pat jau šad tad sāp (mugura). Ja man būtu Tava dilemma, es droši vien iztiktu bez ventilējamiem beņķiem.kristians_s wrote:Sveiki.
Ir radusies iespēja tikt pie ventilējamiem beņķiem un vēdināt sēžamvietu, bet uzreiz rodas jautājums - vai tas ir tā vērts un cik tehniski realizējama ir iespēja tos ievietot auto, kurā tādi vēl nav bijuši? Barošanas vadi ir jāvelk pašam vai arī tik vien kā ielikt pareizo štekeri?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kāda nozīme ir šai šļūtenītei?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Savienot, lai sistēmā uzturētu hermētiskumu.Zoom wrote:Kāda nozīme ir šai šļūtenītei?
šļūtenīte.PNG
(nevar savādāk nodefinēt atsevišķas šļūtenītes funkciju, ja viņa ir ietverta sistēmā)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Ja tā caurulīte bija nomukusi, tad kā tas ietekmēja auto darbību?
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Kungi, varbūt kāds zin vai arī zināms kur meklēt 9-5 aero 3 collu downpipe flanča izmērus ?
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Nesakrita reģistrētā un faktiskā gaisa vērtības, jo bija noplūde. Kompis ir adaptīvs un spēj veikt attiecīgas korekcijas, attiecīgi pieskaņojot degvielas padevi. Bet šādas caurulītes gadījumā tie ir vien daži procenti.Zoom wrote:Ja tā caurulīte bija nomukusi, tad kā tas ietekmēja auto darbību?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Īsti nav saprotams jautājums. Kurā vietā flancis?bugaboo wrote:Kungi, varbūt kāds zin vai arī zināms kur meklēt 9-5 aero 3 collu downpipe flanča izmērus ?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Flancis kas savieno turbīnu ar downpipeArnijs wrote:Īsti nav saprotams jautājums. Kurā vietā flancis?bugaboo wrote:Kungi, varbūt kāds zin vai arī zināms kur meklēt 9-5 aero 3 collu downpipe flanča izmērus ?
http://www.bildites.lv/images/m8nramjk/ ... mbnail.jpg
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Tad jautājums - kas tiks darīts ar turbīnu. Ja nekas, tad var izmantot to pašu standarta flanci, jo tur nekas nemainās. Un uzreiz aiz flanča liek konusa pāreju uz 3`.bugaboo wrote:
Flancis kas savieno turbīnu ar downpipe
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Jā ja ir lieks, orģinālo vajag un taisot jaunu downpipe gatavos jaunu flanci kura izmērus vajag lai izgrieztu.Arnijs wrote:Tad jautājums - kas tiks darīts ar turbīnu. Ja nekas, tad var izmantot to pašu standarta flanci, jo tur nekas nemainās. Un uzreiz aiz flanča liek konusa pāreju uz 3`.bugaboo wrote:
Flancis kas savieno turbīnu ar downpipe
Negribu ņemt nost savam dp un noņemt izmērus izgatavošanai, tādēļ iedomājos varbūt kāds ir jau to darījis.
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
man ir 1 lieks flancis, kas pie turbīnas stiprinās. ja kādam vajag, tad dodiet ziņu.bugaboo wrote:Jā ja ir lieks, orģinālo vajag un taisot jaunu downpipe gatavos jaunu flanci kura izmērus vajag lai izgrieztu.Arnijs wrote:Tad jautājums - kas tiks darīts ar turbīnu. Ja nekas, tad var izmantot to pašu standarta flanci, jo tur nekas nemainās. Un uzreiz aiz flanča liek konusa pāreju uz 3`.bugaboo wrote:
Flancis kas savieno turbīnu ar downpipe
Negribu ņemt nost savam dp un noņemt izmērus izgatavošanai, tādēļ iedomājos varbūt kāds ir jau to darījis.
EDIT: bugaboo, tu tieshaam domaa ka vajag jaunu flanci taisiit? tak liela šķirba nebūs, ja liksi veco flanci un pāreju no viņa uz 3"
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
nē... vnk nav laika braukt un meklēt, tādēļ bij variants ka cilvēks uzcep jaunu un viss bumbās.Henry wrote:man ir 1 lieks flancis, kas pie turbīnas stiprinās. ja kādam vajag, tad dodiet ziņu.bugaboo wrote:Jā ja ir lieks, orģinālo vajag un taisot jaunu downpipe gatavos jaunu flanci kura izmērus vajag lai izgrieztu.Arnijs wrote:
Tad jautājums - kas tiks darīts ar turbīnu. Ja nekas, tad var izmantot to pašu standarta flanci, jo tur nekas nemainās. Un uzreiz aiz flanča liek konusa pāreju uz 3`.
Negribu ņemt nost savam dp un noņemt izmērus izgatavošanai, tādēļ iedomājos varbūt kāds ir jau to darījis.
EDIT: bugaboo, tu tieshaam domaa ka vajag jaunu flanci taisiit? tak liela šķirba nebūs, ja liksi veco flanci un pāreju no viņa uz 3"
'06 SAAB 9-5 Aero stg3 powered by Jānis