Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
janis.ziedins
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 29
Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by janis.ziedins »

Sveiki!
Interesē viss par un ap iekš 9-3ss automāta 1.8t/2.0t kārbas 2002. Gads
Jautājumi sekojoši:
1)eļļas maiņas izmaksas (iekļauts darbs utt.)
2)cik reāli dabūt labā stāvoklī un kādā naudā citu kārbu?
Interesē izmaksas abiem, lai saprastu vai vispār jēga mainīt to eļļu būtu, jo sitieni pēdējā laikā ir parādījušies biežāk!
Paldies jau iepriekš!
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo »

janis.ziedins wrote:Sveiki!
Interesē viss par un ap iekš 9-3ss automāta 1.8t/2.0t kārbas 2002. Gads
Jautājumi sekojoši:
1)eļļas maiņas izmaksas (iekļauts darbs utt.)
2)cik reāli dabūt labā stāvoklī un kādā naudā citu kārbu?
Interesē izmaksas abiem, lai saprastu vai vispār jēga mainīt to eļļu būtu, jo sitieni pēdējā laikā ir parādījušies biežāk!
Paldies jau iepriekš!
A kārbas spilvenus pārbaudīji? :whistle:
User avatar
janis.ziedins
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 29
Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by janis.ziedins »

elmo wrote:
janis.ziedins wrote:Sveiki!
Interesē viss par un ap iekš 9-3ss automāta 1.8t/2.0t kārbas 2002. Gads
Jautājumi sekojoši:
1)eļļas maiņas izmaksas (iekļauts darbs utt.)
2)cik reāli dabūt labā stāvoklī un kādā naudā citu kārbu?
Interesē izmaksas abiem, lai saprastu vai vispār jēga mainīt to eļļu būtu, jo sitieni pēdējā laikā ir parādījušies biežāk!
Paldies jau iepriekš!
A kārbas spilvenus pārbaudīji? :whistle:

Paldies par iesaistīšanos manas problēmas risināšanā!
Neesmu par to domājis, kā uz "bedres" to var pārbaudīt - kaut kādu dilumu tur var mēģināt saskatīt?
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by intervall »

Ieliec atpakaļgaitā un skaties vai ir sitiens straujāk uzsākot braukt.
User avatar
jankab
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 679
Joined: Sat Apr 27, 2013 11:59 pm
Location: Rīga, Mežaparks

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by jankab »

janis.ziedins wrote:Sveiki!
Interesē viss par un ap iekš 9-3ss automāta 1.8t/2.0t kārbas 2002. Gads
Jautājumi sekojoši:
1)eļļas maiņas izmaksas (iekļauts darbs utt.)
2)cik reāli dabūt labā stāvoklī un kādā naudā citu kārbu?
Interesē izmaksas abiem, lai saprastu vai vispār jēga mainīt to eļļu būtu, jo sitieni pēdējā laikā ir parādījušies biežāk!
Paldies jau iepriekš!
1. ~100eur
2. Lietota kārba būs aptuveni 200-400eur robežās.

Vispār vispirms der noskaidrot, vai kārbā nav ticis tosols, to Arteh, ātri un par samērā sakarīgām naudiņā, izdarīs. Ja ir tosols, tad ir jāmaina dzeses gredzens un jāskalo kārba. Nomainot citu kārbu bez šī gredzena, problēma atgriezīsies. Varbūt vēl nekas slikts nav noticis, bet NEVELC garumā.

Ja tosols nav, tad var mēģināt nomest adaptācijas un mainīt eļļu.

9-3SS B207 AT 2003-2004. tosola iekļūšana kārbā nav retums.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
User avatar
janis.ziedins
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 29
Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by janis.ziedins »

jankab wrote:
janis.ziedins wrote:Sveiki!
Interesē viss par un ap iekš 9-3ss automāta 1.8t/2.0t kārbas 2002. Gads
Jautājumi sekojoši:
1)eļļas maiņas izmaksas (iekļauts darbs utt.)
2)cik reāli dabūt labā stāvoklī un kādā naudā citu kārbu?
Interesē izmaksas abiem, lai saprastu vai vispār jēga mainīt to eļļu būtu, jo sitieni pēdējā laikā ir parādījušies biežāk!
Paldies jau iepriekš!
1. ~100eur
2. Lietota kārba būs aptuveni 200-400eur robežās.

Vispār vispirms der noskaidrot, vai kārbā nav ticis tosols, to Arteh, ātri un par samērā sakarīgām naudiņā, izdarīs. Ja ir tosols, tad ir jāmaina dzeses gredzens un jāskalo kārba. Nomainot citu kārbu bez šī gredzena, problēma atgriezīsies. Varbūt vēl nekas slikts nav noticis, bet NEVELC garumā.

Ja tosols nav, tad var mēģināt nomest adaptācijas un mainīt eļļu.

9-3SS B207 AT 2003-2004. tosola iekļūšana kārbā nav retums.
Pateicos Jums ļoti!
Dažkārt mirklis jāgaida līdz pāriet reversā. Būs vien jādzen uz servisu, citādāk pats atstāšu daudz nervu tur.:D
User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 476
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by intervall »

Ir kāds licis 9-3 OG licis aftermarket magnetolu? Vai iebūvēto tumbu vadi nav samētāti vietām kā standartā?
Jautāju, jo iepirku pāreju no saab uz iso, a tur atnāk vnk pagarinātājs :mrgreen:
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by OSC »

Vai uz manējā uzlīdis 18" diski ar ET35?
Ja stock 17 ir ET41?

Vai tas parametrs mainīsies, ja es likšu priekšā 314mm suportus?
Jo pētot, piem 2.8 V6, tad viņam ir niknās bremzes un var uzlikt 19 collas ar ET35!

Image
Jautājums steidzams, paldies
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Ainars »

Protams.. jo mazaks et cipars, jo vairak liidiis aaraa
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 627
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by OSC »

Ainars wrote:Protams.. jo mazaks et cipars, jo vairak liidiis aaraa
Paldies, tā starpība reāli kautko dos, uz bedrēm vai pampakiem var atsisties pret spārna malu?
CSDD uz to skatās?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Krists »

CSDD galvenais lai nelien no arkām ārā.
User avatar
tranquillo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 657
Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
Location: Riga, Aloja
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by tranquillo »

CSDD nekad īsti nav piekasījies par līšanu ārā no arkām.
SUViem/pickupiem ar dubļiniecēm vienmēr ir līdis ārā.
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
User avatar
Krists
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 397
Joined: Sat Aug 16, 2008 12:18 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Krists »

Varbūt kas mainījies un nezinu kā ar apvidniekiem, bet ja tev vieglajam uzlikti diski kuri nāk āra no auto gabarītiem tad TA var neiziet.
Bet nu ar ET35 es domāju nekādu problēmu nebūs ja jau viņi nāk orģināli 9-3 aero!
User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 725
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab21 »

OSC wrote:Vai uz manējā uzlīdis 18" diski ar ET35?
Ja stock 17 ir ET41?

Vai tas parametrs mainīsies, ja es likšu priekšā 314mm suportus?
Jo pētot, piem 2.8 V6, tad viņam ir niknās bremzes un var uzlikt 19 collas ar ET35!
Diska iznesums (jeb offsets) ir attālums milimetros starp diska centru un vietu, kur pieskrūvējas riteņa rumbas. Respektīvi jo lielāks ET jo vairāk diska iekšējā kante būs tuvāk bremžu suportiem, un ja iznesums būs pa lielu tad vienkārši nespēsi uzlikt disku,jo viņš sistītīsies suportos (glābiņš tad būs flanči). Par beršanos pret arkām ir jāuztraucas tad kad iznesums ir negatīvs, vai arī diska platums J, kas ir collās ir stipri lielāk nekā stock. (ja atšķiras gan paltums J, gan iznesums ET, tad tur vēl jāparēķina starpības, kas mainās savā starpā starp šiem rādītājiem)

Rekur būs ar kāda bildīte: Image

Manuprāt ar ET35 dabūsi virsū, jo pēc šī linka tabulas: http://www.wheel-fitment.com/car/Saab/9 ... 2012).html (un pagaidām šī mājas lapa nav pievīlusi ar nevienu izmēru) var pat uzbāzt no kaut kāda opel Adam S, kam ir ET55, kas no stock atšķiras pa 14 mm, bet no ET35 vispār atšķiras pa 20 mm. Nu vienīgi ja tavi jauni suporti stāvēs platāk pa 2 cm attiecībā pret vecajiem, tad var arī šaubīties :think:
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
User avatar
janis.ziedins
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 29
Joined: Mon May 23, 2016 6:50 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by janis.ziedins »

Čau!
Manam 9-3ss EHU sāk taisīt brīnumus, vajag paņemt kaut ko vietā no šrota, bet atduros pret to, ka kodi pārsvarā dažādi, ko teiksim var ietekmēt, ka mans kods ir 12799471, bet piedāvājumā ir 12799470 vai 12761502.
Attachments
12799470_1.jpg
Post Reply