Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nevajadzētu būt atšķirībai, 9-3SS 2003-2006 EHU būs visiem savstarpēji maināmi. Esmu par 99% drošs!
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki, saab 2.2tid jautajums ir vai pats kautka var parbaudīt vai degvielas sistēma notur vakumu?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Protams, ka var - tikai jautājums, vai Tev ir attiecīgie instrumenti un zināšanastomins_ wrote:Sveiki, saab 2.2tid jautajums ir vai pats kautka var parbaudīt vai degvielas sistēma notur vakumu?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kas butu nepieciesams?lawyer wrote:Protams, ka var - tikai jautājums, vai Tev ir attiecīgie instrumenti un zināšanastomins_ wrote:Sveiki, saab 2.2tid jautajums ir vai pats kautka var parbaudīt vai degvielas sistēma notur vakumu?
Aukstu var pielaist tikai ar starta gazi(svaki) vai ari ievelkot! Visa atplude tika parlikta, jaunas , kvelsveces, starteris, akumulators, vairs vienkarsi nav variantu kas varētu būt pie vainas.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es tikai esmu skatījies, kā dīzeļspeciālists to darīja manam traktoram - posmā starp sūkni un ieplūdes kolektoru tika ievietota stikla caurulīte, lai var redzēt, vai nav burbuļi, un darbināja dzinēju gan tukšgaitā, gan pie slodzes paralēli skatoties kompī, kā darbojas sprauslas. Tā kā tur viss bija kārtībā, tālāk rakts netika. Bet Tavs gadījums gan izklausās ekstrēms Tavā gadījumā vaina var būt arī pašā sūknī, nesen man džeks no Zasulauka ielas 2 skaidroja, kā un kādēļ noteiktās vietās tas sūknis var padilt un tad kļūst viss slikti, tikai detaļās vairs neatceros
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
bet vai tad nav tā ka sūknis vai nu strādā vai nestrādā?!lawyer wrote:Es tikai esmu skatījies, kā dīzeļspeciālists to darīja manam traktoram - posmā starp sūkni un ieplūdes kolektoru tika ievietota stikla caurulīte, lai var redzēt, vai nav burbuļi, un darbināja dzinēju gan tukšgaitā, gan pie slodzes paralēli skatoties kompī, kā darbojas sprauslas. Tā kā tur viss bija kārtībā, tālāk rakts netika. Bet Tavs gadījums gan izklausās ekstrēms Tavā gadījumā vaina var būt arī pašā sūknī, nesen man džeks no Zasulauka ielas 2 skaidroja, kā un kādēļ noteiktās vietās tas sūknis var padilt un tad kļūst viss slikti, tikai detaļās vairs neatceros
sprauslas baudija un tur viss arī bija ok!
Šad un tad kad iedarbina arī viens cilindrs no sākuma nestrādā!var būt arī variants ka pumpja smadzenē kautkas nav kā vajag?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Un vakar pamaniju ka ar pilnu baku viss darbojas un lec labi
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Elektroniskā daļa pa lielam jā - vai nu strādā vai nestrādā (arī ar retiem izņēmumiem - pašam tā bija), bet nu Tavs gadījums izskatās pēc sūkņa mehāniska izdiluma vai arī blīvītes ir izbeigušās - tās visas var samainīt, arī pie sprauslām
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Blivites ir tikai pie sprauslam, vai vel ir vietas kur vajadzetu samainīt?lawyer wrote:Elektroniskā daļa pa lielam jā - vai nu strādā vai nestrādā (arī ar retiem izņēmumiem - pašam tā bija), bet nu Tavs gadījums izskatās pēc sūkņa mehāniska izdiluma vai arī blīvītes ir izbeigušās - tās visas var samainīt, arī pie sprauslām
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jāņem un jāskatās, no galvas nepateikšu, kurējās un cik tur varēja būt pie vainastomins_ wrote:Blivites ir tikai pie sprauslam, vai vel ir vietas kur vajadzetu samainīt?lawyer wrote:Elektroniskā daļa pa lielam jā - vai nu strādā vai nestrādā (arī ar retiem izņēmumiem - pašam tā bija), bet nu Tavs gadījums izskatās pēc sūkņa mehāniska izdiluma vai arī blīvītes ir izbeigušās - tās visas var samainīt, arī pie sprauslām
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
mašīnai stāvot stūre stāv taisni, bet pieaugot atrumam sture sagriežas pa 30 gradiem apmeram, un sak mazliet peldēt, protektoru neēd, nesaprotu kas varētu būt pie vainas! varbūt kādam ir kādi varianti?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Riepu spiediens dažāds vai savērsums izregulējies.tomins_ wrote:mašīnai stāvot stūre stāv taisni, bet pieaugot atrumam sture sagriežas pa 30 gradiem apmeram, un sak mazliet peldēt, protektoru neēd, nesaprotu kas varētu būt pie vainas! varbūt kādam ir kādi varianti?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
FWDtomins_ wrote:mašīnai stāvot stūre stāv taisni, bet pieaugot atrumam sture sagriežas pa 30 gradiem apmeram, un sak mazliet peldēt, protektoru neēd, nesaprotu kas varētu būt pie vainas! varbūt kādam ir kādi varianti?
Ceļš arī var būt pie vainas
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Aizdod no kāda pāris riteņus. Lieku uz riepām.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Stulbs jautājums par salona filtriem:
Ar ko atšķirās filtrs ar ogli, no filtra ar ogli un polifenoli? Nu, izņemot cenu, protams?
Ar ko atšķirās filtrs ar ogli, no filtra ar ogli un polifenoli? Nu, izņemot cenu, protams?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible