Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


Pavils S
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 54
Joined: Tue Sep 06, 2016 8:19 am
Location: Jelgava

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Pavils S » Fri Apr 07, 2017 12:13 pm

KoreFun wrote:Stulbs jautājums par salona filtriem:
Ar ko atšķirās filtrs ar ogli, no filtra ar ogli un polifenoli? Nu, izņemot cenu, protams?
Otrs tevis nosauktais - vairāk domāts alerģiskiem braucējiem. Polifenoli - dabīgas izcelsmes komponenti. Šis filtrs neitralizē sīkās alergena daļiņas. Dabīgi polifenola komponenti tos uzreiz uzņem un neitralizē. Vēl klāt skaiti visas oglekļa filtra priekšrocības.
SAAB 9-5 AERO universāls, 2001 facelift, melns. Bez gāzes iekārtas.

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7614
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun » Fri Apr 07, 2017 1:41 pm

O, paldies par izsmalcinātu atbildi!
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert

User avatar
saab21
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab21 » Fri Apr 07, 2017 4:55 pm

Pavils S wrote:
KoreFun wrote:Stulbs jautājums par salona filtriem:
Ar ko atšķirās filtrs ar ogli, no filtra ar ogli un polifenoli? Nu, izņemot cenu, protams?
Otrs tevis nosauktais - vairāk domāts alerģiskiem braucējiem. Polifenoli - dabīgas izcelsmes komponenti. Šis filtrs neitralizē sīkās alergena daļiņas. Dabīgi polifenola komponenti tos uzreiz uzņem un neitralizē. Vēl klāt skaiti visas oglekļa filtra priekšrocības.

Man lielie speciālisti teica, ka pa lielam jau īstenībā tie polifenoli lielu efektu dzīvē nedod. Galvenais tikai lai filtrs vispār būtu ogli. Un pa lielam salona filtrs ir pa lielam vienīgais, ko var arī ņemt lētāko, galvenais tikai lai būtu ar ogli. Tas tā kārtējais subjektīvais viedoklis, un pagaidām es arī vēl neesmu saskatījis atšķirību no lēta un dārga ogļu filtra :think:
SAAB 9³ SW 1.9 Biturbo Aero MT
SAAB 9000 2.0t Amethyst Violet Powered by KoreFunStg1.5
SAAB 9³ OG Convertible 1999 2.0 in b234R process
EX SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis ~>250Hp; ~365Nm
EX SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT Stg1

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7614
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun » Sat Apr 08, 2017 12:33 am

Pret ko Tev ir alerģija?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert

User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 438
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by intervall » Sun Apr 09, 2017 12:15 am

Kādi būtu labākie varianti sint. eļļai 2.2 TiD(D223L) dzinējam?
GM Dexos2 Longlife 5W-30 būs laba?
Mainu pēc katriem 8K.
Ja ir kādi konkrēti vai labāki ieteikumi - rakstiet.

User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1217
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Highlander » Sun Apr 09, 2017 8:54 am

intervall wrote:Kādi būtu labākie varianti sint. eļļai 2.2 TiD(D223L) dzinējam?
GM Dexos2 Longlife 5W-30 būs laba?
Mainu pēc katriem 8K.
Ja ir kādi konkrēti vai labāki ieteikumi - rakstiet.
Es savam biju ielejis, to ko veikala man ieteica, Mobil to kas prieksh bembjiem :) bija vel akcija uz vinu. Pedejaja reize nemaz neatceros, ko man tur Vilcins iegaza. Laikam ari Mobil sintetiku
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm
SAAB BANDA

User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7962
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by lawyer » Sun Apr 09, 2017 11:59 am

Manā traktorā visu laiku tika lieta GM Dexos 2, LL025 šķiet :think:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)

User avatar
intervall
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 438
Joined: Sun Jan 03, 2016 4:47 am
Location: Pļaviņas

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by intervall » Sun Apr 09, 2017 12:49 pm

Tā būs tā pati, par kuru jautāju. Būs jāpamēģina.

User avatar
Yukki
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2448
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:19 pm
Location: Teika

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Yukki » Sun Apr 09, 2017 11:22 pm

Ha, iepriekšējiem modelīšiem šitās lietas sāka birt kādus 100000km vēlāk un toreiz bija redzams iemesls: rūsa, bet tagad mistika!
Man vajag 9-3 SC aizmugures vāka atslēgu. Sāk čakarēties, vāks neturas ciet, izjaucu, izbira arī kautkas ārā, darbības principu un iemeslu ģībšanai līdz galam nesapratu! :D
Pieļauju, bet neesmu pārliecināts, ka der no citiem modeļiem un virsbūvēm
IMG_20170409_221007.jpg
IMG_20170409_222402.jpg

Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me » Tue Apr 18, 2017 4:51 pm

Klau, ir baigā problēma, kaut ko iekraujot, aizmugurē, tā nejēgā nosēžas. Rekur bilde:

Image
http://i.imgur.com/bRpzXvU.jpg

Konkrētajā gadījumā te ir iekrautas granulas 320Kg svarā, kas it kā nav maz, bet no otras puses - tie ir trīs normāla izmēra vīri, kuriem teorētiski būtu jāvar sasēsties aizmugurē un auto vajadzētu palikt braucamam, nevis uzmanīgi rāpojamam kā šajā gadījumā.

Kas par vainu - atsperes nogurušas un jāmaina? Vai arī te neko izdarīt nevar? Bez kravas it kā puslīdz līdzeni (ar priekšu) stāv.

Riteņi, protams, nav baigi lielie, taču ārējais izmērs ir gandrīz tāds pats kā R17 vasarenēm, un ja būtu lielāki, tad vēl dziļāk arkās ielīstu.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image

User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2562
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by envoy » Tue Apr 18, 2017 5:42 pm

Kad vedu 360kg flīzes, man turējās drusku augstāk, bet nu arī bija baigi zemu. Nomainīju atsperes. Otrajā flīžu vešanas piegājienā šķiet bija vēl lielāks svars, bet turējās augstāk, nemaz nerunājot par to, ka arī ikdienā tagad ir normāls augstums un farkopa konstrukcija pie mājas parkojoties nesēžas uz apmales.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH

User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3014
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Ainars » Tue Apr 18, 2017 7:54 pm

Cik starpiba starp pashmasu un pilnu masu?
Pieskaiti gazes balonu un gaazi ja taada ir, sanaak vel mazaaka starpiba..
Es savaa iekrameju 200kg briketes, pilns salons ar sikajiem un dirsa pa zemi tik taa vien.
Atsperes ari nogurst ar laiku..
SAAB 9-3 Aero 2.0t
SAAB 9-5 Troll 2.3t
SAAB 9-3 Aero 2.0t

Autokrāsošana

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12768
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo » Thu Apr 20, 2017 9:36 am

Man izskatās ka gan atsperes, gan amortiņi jau saguruši!

User avatar
Grunchis
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 7
Joined: Wed Dec 26, 2012 1:47 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Grunchis » Fri Apr 21, 2017 6:27 pm


User avatar
foxtrot_kilo
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 282
Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by foxtrot_kilo » Fri Apr 21, 2017 7:02 pm

Grunchis wrote:Kāds kauko nezin par šo? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... bcemi.html
2007 gads, kuzovs vecs, iekšas jaunas. Jāskatās dzīvē kas un kā. Cena diezgan lēta. :think:
9-3 SS 1.9 TiD 2006 MT
Locomotive
315HP 610NM
Z19 custom solutions
EDC16 C9/C39 Saab/Opel Remapping

Post Reply