Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3014
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Ainars » Sat Mar 31, 2018 8:49 pm

cik robu, hvz, vadiba T7
SAAB 9-3 Aero 2.0t
SAAB 9-5 Troll 2.3t
SAAB 9-3 Aero 2.0t

Autokrāsošana

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2644
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Vilcins » Sat Mar 31, 2018 9:18 pm

Dienas gaismā paskaties uz karbas augšpusē ir kods, Aisin tāda un tāda karba. Pēc tā Google iemetot dabusi saderību

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7045
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs » Sat Mar 31, 2018 10:41 pm

9-3OG ar 9-5 98-01 nav vienādas. (stiprinājums pie kuzova) Iekšas, iespējams kādās versijās arī sapas.
Un arī 9-5 savstarpēji nav vienādas.
FA 47C03 aero(230Zs) pastiprināta
FA 47A01 se(170Zs. 185Zs ) un V6
FA 47A06 (150Zs)
FA 47A03 (150Zs)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2644
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Vilcins » Sat Mar 31, 2018 10:50 pm

Nu bet savstarpēji mainīt var, tik jautājums cik kura ilgi tūres :violin:

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7045
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs » Sat Mar 31, 2018 10:57 pm

Vilcins wrote:
Sat Mar 31, 2018 10:50 pm
Nu bet savstarpēji mainīt var, tik jautājums cik kura ilgi tūres :violin:
Arī pārnesumattiecības, šķiet 2,0 un 2,3 ir dažādas (reduktora daļa) 4,05 un 3,82. Daudz tas nav, bet - ja attiecīgi maina kārbas, būtu jāpārprogrammē arī ECU softs
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2644
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Vilcins » Sat Mar 31, 2018 11:02 pm

Vēl jo labāk 2.0 garāka karba :mrgreen:

User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7045
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs » Sat Mar 31, 2018 11:16 pm

Vilcins wrote:
Sat Mar 31, 2018 11:02 pm
Vēl jo labāk 2.0 garāka karba :mrgreen:
Garāka ir mazākais cipars. Lai ritenis apgrieztos 1x, šneka zobratam jāapgriežas 4,05x, attiecīgi dzinējam jāstrādā ar lielākiem apgriezieniem, nekā, ja pārnesums ir 3,82
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629

User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 409
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by rzmzr » Sun Apr 01, 2018 12:13 am

Kārbas garums jau vairāk ietekmē sajūtas. 0.20 ir minimāla starpība, bet fakts, ka 4.05 ir daudz asāka, salīdzinot ar 3.82, tīri dēļ tā, ka līdz riteņiem, ar 4.05, nonāk vairāk griezes, kā ar 3.82. 9-5 gadījumā (5mt) pārnesumi ir identiski, atšķiras tikai gala attiecība.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Procesā :twisted:
2002 E39 530d AT

User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3014
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Ainars » Sun Apr 01, 2018 10:25 pm

Jautaums par katalozatoru.. ja man atminja nevilj, peec 2001.g jaabuut. Tatad menejam 2002.g ir izdedzis. Atgazes stipri smird peec seera.
Ja izgriezh pavisam un vieta neieliek neko, Ta iziet var? Auto ir ar gaazi aprikots.
SAAB 9-3 Aero 2.0t
SAAB 9-5 Troll 2.3t
SAAB 9-3 Aero 2.0t

Autokrāsošana

User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2644
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Vilcins » Sun Apr 01, 2018 10:59 pm

Neizies TA vajag rezerves cat, jo pēc 01 gada mainās normas.

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12768
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo » Mon Apr 02, 2018 7:38 am

Ainars wrote:
Sun Apr 01, 2018 10:25 pm
Jautaums par katalozatoru.. ja man atminja nevilj, peec 2001.g jaabuut. Tatad menejam 2002.g ir izdedzis. Atgazes stipri smird peec seera.
Ja izgriezh pavisam un vieta neieliek neko, Ta iziet var? Auto ir ar gaazi aprikots.
Ja gāze ir noregulēta tā lai auto iet kā nākas, tad iziet skati ir jau izaicinājums ar dzīvu katalizatoru! :)

User avatar
saab21
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab21 » Mon Apr 02, 2018 3:46 pm

Kāds varbūt zina kur Latvijā (no interneta dzīlēm ilgi jāgaida 🙁🙁) var iegādāties tos plastmasas ielikņus priekš logu tīrāmo mehānisma sviru šarnīriem, kuri kad izlūzt, tad izjūk mehānisms.
Piemēram šāds te komplektiņš:
https://www.dormanproducts.com/p-17896-49447.aspx
P. S. Video kuru parādīts, kur viņus pielietot (skatīt apmēram no 10 min): https://youtu.be/DlvOu2TkBbY
SAAB 9³ SW 1.9 Biturbo Aero MT
SAAB 9000 2.0t Amethyst Violet Powered by KoreFunStg1.5
SAAB 9³ OG Convertible 1999 2.0 in b234R process
EX SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis ~>250Hp; ~365Nm
EX SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT Stg1

User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 244
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by maa » Mon Apr 02, 2018 8:29 pm

elmo wrote:
Mon Apr 02, 2018 7:38 am
Ainars wrote:
Sun Apr 01, 2018 10:25 pm
Jautaums par katalozatoru.. ja man atminja nevilj, peec 2001.g jaabuut. Tatad menejam 2002.g ir izdedzis. Atgazes stipri smird peec seera.
Ja izgriezh pavisam un vieta neieliek neko, Ta iziet var? Auto ir ar gaazi aprikots.
Ja gāze ir noregulēta tā lai auto iet kā nākas, tad iziet skati ir jau izaicinājums ar dzīvu katalizatoru! :)
Nu nu, tu laikam nezini ka notiek saab degvielas adaptacijas. Bet pa temu, viens ejoš katalizators bus vajadzigs pec 2001g lai TA dabutu.
9-5 Aero 02g 2.3T stage1
9-5 arc 02g 2.0t troll turbo
9-5 Griffin 99g v6 3.0t stock
9-5 Frankijs 99g 2.3T stage1
volvo v70xc 2.4T WinterBeater

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12768
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo » Mon Apr 02, 2018 9:42 pm

Maa, stock mopēdu saregulēt nav liela māksla! ;)

User avatar
maa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 244
Joined: Fri Jan 09, 2015 3:17 pm
Location: Ogre

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by maa » Mon Apr 02, 2018 11:16 pm

elmo wrote:
Mon Apr 02, 2018 9:42 pm
Maa, stock mopēdu saregulēt nav liela māksla! ;)
Stock un ne vairs stock adaptacijas vienadi notiek. Adaptacijas sledz nost tik konkretiem draga aparatiem, bet tur ari pa gazi neiet vairs runas... Var redzet ka tu tai procesa neesi piedalijies :)
9-5 Aero 02g 2.3T stage1
9-5 arc 02g 2.0t troll turbo
9-5 Griffin 99g v6 3.0t stock
9-5 Frankijs 99g 2.3T stage1
volvo v70xc 2.4T WinterBeater

Post Reply