Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by mrpinkeyes » Thu Aug 22, 2019 11:36 am

Sveiciens!

Gribu apjautāties par 9-5 Aero (stock 260zs) turbobedri! Man iepriekš bijuši saabi ar HOT 900 og T8 un 9-5 Aero (230zs), kuri bija ļoti labi un turbobedre tur vispār nebija jūtama. Šis 2006.g. eksemplārs arī rūpīgi kopts un lolots ir labs auto, bet nu ar nereālu turbobedri, tādu kā aizturi gandrīz, ka sāku domāt vai tas ir normāli? Piemēram, uz šosejas, ja pēkšņi ir zīme 70 tad, nometot ātrumu, pēc tam iespiežot grīdā, liekas, ka brauc ar kādu vw 1.6 :( Tik lēnām un negribīgi uzņem ātrumu... pēc tam, kad turbīna atveras, protams, aizlido, bet nu... uz šosejas gandrīz jāzina, kā tas auto darbojas, lai apdzītu fūres! Bieži jāliek zemākā pārnesumā, lai apdzītu, kas iepriekšējiem 9-5 un 900 og, nebija iedomājami :(

Sorry, par diletantisko izklāstu, bet esmu norūpējies :think: Kaut kas jādara?

Auto ar manuālo kārbu!

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1540
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by hofmaks » Thu Aug 22, 2019 11:57 am

Gāze ir? Kļūdas? Vienvirziena vārsti veseli? Šļauciņas mainītas?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,lightweight flywheel powered by Jancis :D

User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by mrpinkeyes » Thu Aug 22, 2019 12:25 pm

ups! ne tajā topikā :( Nav gāzes un kļūdas nemet!

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12768
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by elmo » Thu Aug 22, 2019 1:31 pm

mrpinkeyes wrote:
Thu Aug 22, 2019 11:36 am
Sveiciens!

Gribu apjautāties par 9-5 Aero (stock 260zs) turbobedri! Man iepriekš bijuši saabi ar HOT 900 og T8 un 9-5 Aero (230zs), kuri bija ļoti labi un turbobedre tur vispār nebija jūtama. Šis 2006.g. eksemplārs arī rūpīgi kopts un lolots ir labs auto, bet nu ar nereālu turbobedri, tādu kā aizturi gandrīz, ka sāku domāt vai tas ir normāli? Piemēram, uz šosejas, ja pēkšņi ir zīme 70 tad, nometot ātrumu, pēc tam iespiežot grīdā, liekas, ka brauc ar kādu vw 1.6 :( Tik lēnām un negribīgi uzņem ātrumu... pēc tam, kad turbīna atveras, protams, aizlido, bet nu... uz šosejas gandrīz jāzina, kā tas auto darbojas, lai apdzītu fūres! Bieži jāliek zemākā pārnesumā, lai apdzītu, kas iepriekšējiem 9-5 un 900 og, nebija iedomājami :(

Sorry, par diletantisko izklāstu, bet esmu norūpējies :think: Kaut kas jādara?

Auto ar manuālo kārbu!
Izklausās normāli! Līdz 70 Aero ar baigo dinamiku neizceļas. Un vispār, boosta meklēšana Aero saabam ir nebeidzamais stāsts! Labi ja 3 dienas gadā iet kā vajag, pārējā laikā meklē boostu. :)

User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1540
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by hofmaks » Thu Aug 22, 2019 3:29 pm

Iespējams pirmais katiņš izdedzis( sakusis) kas štopē normālu gaisa plūsmu. Atlaid skrūves downpaipam,tā lai brīvas un izbrauc.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,lightweight flywheel powered by Jancis :D

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7614
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun » Sun Aug 25, 2019 1:02 am

Būšu ārkārtīgi pateicīgs cilvēkam, kurš nobildēs no apakšas savu 2.2TiD 9-3 OG (MY'99-02). Konkrēti gribu redzēt labās pusasis saļņiku uz kārbas un kulises stiprinājumus.

P.S. Ja vajag pspildus motivāciju - varam sarunāt kopistīsgo aliņa ieraušanu "zem dīzeļa" ))
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7614
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun » Sun Aug 25, 2019 2:46 pm

Liels paldies Fimbaram, viss ir skaidrs tagad. :clap:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert

Yust
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 38
Joined: Sun Apr 22, 2018 10:43 am

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Yust » Sun Sep 15, 2019 5:40 pm

Pieslēdzu txsuite, parāda vislielāku detonu nelielos apgriezienos pie mazas mg/c.
Uz hermētiskumu vel nepārbaudīju.
Attachments
IMG_20190915_173840.jpg
IMG_20190915_173822.jpg
2007 SAAB 9-3 1.8t Biopower 5MT

User avatar
saab21
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab21 » Tue Sep 24, 2019 9:15 pm

Jautājums pazinējiem. Vai 9-3NG facelifti (2008+ gadi) dīzeļi oroģināli ar Aero paku nāca tikai biturbo versijas, vai nāca arī uz single turbo versijām??? :think:
SAAB 9³ SW 1.9 Biturbo Aero MT
SAAB 9000 2.0t Amethyst Violet Powered by KoreFunStg1.5
SAAB 9³ OG Convertible 1999 2.0 in b234R process
EX SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis ~>250Hp; ~365Nm
EX SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT Stg1

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7614
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun » Wed Sep 25, 2019 11:16 am

Aero dīzelis tikai un vienīgi 132kW TTiD.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert

User avatar
eriks1531
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 96
Joined: Wed Jul 06, 2011 12:05 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by eriks1531 » Wed Sep 25, 2019 11:40 am

Nopirki Aero ar vienu turbo ? :)

User avatar
OSC
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 603
Joined: Wed Jul 29, 2015 11:20 am
Location: Planet Earth

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by OSC » Wed Sep 25, 2019 11:52 am

Brūnais ss.lv ir ar mainītu bamperu priekšējo, cilvēks pats teica. Zvanīju, prasīju, interesējos vienam draugam par to auto. Ja Tas ir tas :mrgreen:
1.9 TID
230 HP
505 NM

Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv

User avatar
saab21
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by saab21 » Wed Sep 25, 2019 1:24 pm

eriks1531 wrote:
Wed Sep 25, 2019 11:40 am
Nopirki Aero ar vienu turbo ? :)
Labprāt, tik re ka no rūpnīcas tādi negāja :(
SAAB 9³ SW 1.9 Biturbo Aero MT
SAAB 9000 2.0t Amethyst Violet Powered by KoreFunStg1.5
SAAB 9³ OG Convertible 1999 2.0 in b234R process
EX SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis ~>250Hp; ~365Nm
EX SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT Stg1

User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7614
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun » Wed Sep 25, 2019 8:22 pm

Bet kā rāda prakse, var vienu "atšūt" :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert

Post Reply