Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jautājums spečukiem:
Dzesēšanas škidruma radiatora ventilatoram apdega vadu izolācija pie paša štekera un drusku termokembrika iekšā. Ventilators pagaidām strādā, bet vadi šur tur ir pilnīgi kaili. Ar ko noizolēt vadus, ņemot vērā, ka vasarā, ventilatoram strādājot, pie tiem vadiem ir tāda temperatūra, ka rokas pat tuvu nevar pienest klāt?
Dzesēšanas škidruma radiatora ventilatoram apdega vadu izolācija pie paša štekera un drusku termokembrika iekšā. Ventilators pagaidām strādā, bet vadi šur tur ir pilnīgi kaili. Ar ko noizolēt vadus, ņemot vērā, ka vasarā, ventilatoram strādājot, pie tiem vadiem ir tāda temperatūra, ka rokas pat tuvu nevar pienest klāt?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nomaini vadus no ventilatora motora,līdz konektoram...Tas ir izdarāms,jo ventilatora galā var tikt pielodēties pie kontaktiem,bet otrā galā,jaunas klemmes un viss ir oki-doki..KoreFun wrote:Jautājums spečukiem:
Dzesēšanas škidruma radiatora ventilatoram apdega vadu izolācija pie paša štekera un drusku termokembrika iekšā. Ventilators pagaidām strādā, bet vadi šur tur ir pilnīgi kaili. Ar ko noizolēt vadus, ņemot vērā, ka vasarā, ventilatoram strādājot, pie tiem vadiem ir tāda temperatūra, ka rokas pat tuvu nevar pienest klāt?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tātad pašus dzlezs kontaktus jāizņem no plastmasas štekera? Vai viss štekeris pārdodas "sborā"? pirkt - gan jau, ka Vikingos, jo citur visdrīzāk, ka nebūs, vai ne?
Paliek jautājums par vadu termo izolāciju..
Paliek jautājums par vadu termo izolāciju..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kad atbrauksi pēc trubas,tad arī parunāsim...KoreFun wrote:Tātad pašus dzlezs kontaktus jāizņem no plastmasas štekera? Vai viss štekeris pārdodas "sborā"? pirkt - gan jau, ka Vikingos, jo citur visdrīzāk, ka nebūs, vai ne?
Paliek jautājums par vadu termo izolāciju..
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ok, paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiki, stulbs jautajums, pienacis laiks mainit motora ellu, kads pateiks cik litri ir vajadzigi? man 9-3 1999 2,0T
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nebaidies saņemt tādu pašu atbildi :) , bet ja nopietni tad 4.0 litri ;)Djux wrote:Sveiki, stulbs jautajums, pienacis laiks mainit motora ellu, kads pateiks cik litri ir vajadzigi? man 9-3 1999 2,0T
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Šķiet, ka kādreiz ir bijusi runa, bet nevarēju tomēr atrast kur par to ir runāts.
Kā jaucas laukā 9-3 priekšējais panelis, lai varētu piekļūt klāt spidometru blokam un nomainīt tam lampiņas?
Vai ir jāņem nost stūre?
Kā jaucas laukā 9-3 priekšējais panelis, lai varētu piekļūt klāt spidometru blokam un nomainīt tam lampiņas?
Vai ir jāņem nost stūre?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Un zinu, ka bija runa par īpašajām lampiņām kuras nevar dabūt un kurām visi parasti ir likuši bildītes bez kāda īpaša koda.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
es njemu nost spidometru. Sture nav janjem nost,tilai izvelc lidz galam uz sevi. Labak atvieno akumu, jo atsledzot spido iesledzas ventilators )) spuldziti paarliku no automata un tcs(laikam) iedalijuma, 100% OE un par velti :d pirms likt atpakalj paarbaudi vai visas lampinjas deg,jo dazhiem meedz pazuust kontakts (jaapagroza patronus)
Lampinjus prieksh sleedzhiem pirku Argusaa.
Lampinjus prieksh sleedzhiem pirku Argusaa.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
A no kurienes ir jāsāk skrūvēties?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Lampiņām būtu jābūt standarta 1,2w(kodu nezinu),bet paraugu visātrāk atradīsi gaismu slēdzī.Ieteiktu mainīt visas instrumentu paneļa spuldzes(~8),jo var pēc mēneša nodzist nākamā.mixeris wrote:Un zinu, ka bija runa par īpašajām lampiņām kuras nevar dabūt un kurām visi parasti ir likuši bildītes bez kāda īpaša koda.
Nopirkt vari jebkurā autoveikalā,jeb benzīntankā.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Izņem no paneļa audio,sid,slēdžus,kā arī metāla rāmi ap sid.mixeris wrote:A no kurienes ir jāsāk skrūvēties?
Tad jau atklāsies skrūves,kas tur paneļa uzliku...
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Lielais paldies :)