Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ieliec CD Changer bagāžniekā un nemocies!
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
elmo - pasaki vēl, ka tur viss jau ir sagatvots - tik liec klāt un klausies?
Nopietns jautājums, ja kas - nebūtu slikti čendžeru ielikt.
Nopietns jautājums, ja kas - nebūtu slikti čendžeru ielikt.
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu Griffinam, bagāžniekā jau bija visi vadi!
Tik vien kā Arteh saprecināja Changeri ar auto.
Tik vien kā Arteh saprecināja Changeri ar auto.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
doma ir laba, bet, lai tā darītu, man jāatrisina mistērija par ūdens ceļiem uz bagāžnieku...elmo wrote:Ieliec CD Changer bagāžniekā un nemocies!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kad gribēju sev uzlikt, tad pēc izpētes sanāca, ka vajag vilkt vadus no ~ vadītāja rajona.
P.S. varu pārdot savu OE magnetolu.
P.S. varu pārdot savu OE magnetolu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiciens Saabistiem!
Gribeeju uzzinaat cik un ko tagad maksaa kjeedes mainja motoram.B207R motoric. Aizdoma ir uz kjeedi jo reizeem skan kaa diizelis it seviskji kad karsts un pieskjiljot.
Vienkaarshiu gatavoju sevi ljaunaakajam scenaarijam.
Paldies.
Gribeeju uzzinaat cik un ko tagad maksaa kjeedes mainja motoram.B207R motoric. Aizdoma ir uz kjeedi jo reizeem skan kaa diizelis it seviskji kad karsts un pieskjiljot.
Vienkaarshiu gatavoju sevi ljaunaakajam scenaarijam.
Paldies.
SAAB 9-3 2.0T Aero Cabrio
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
3 000 euro!
Viens tūkstotis man, viens tev un viens tam meistaram kas skrūvēt!
Viens tūkstotis man, viens tev un viens tam meistaram kas skrūvēt!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
klau man patiik tavs chigaanu biznees bet ja nopietni, jo jauns engine maksaa 1200 no neo braaljiem.elmo wrote:3 000 euro!
Viens tūkstotis man, viens tev un viens tam meistaram kas skrūvēt!
SAAB 9-3 2.0T Aero Cabrio
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nemācēšu atbildēt par ķēdes izmaksām, to es domāju Arteh var gan diagnosticēt, gan pateikt, vai tas patiešām ir pie vainas, jo B207* dzinējiem ķēdes problēmas ir reta parādība, vismaz pēc maniem info.ingusp wrote:klau man patiik tavs chigaanu biznees bet ja nopietni, jo jauns engine maksaa 1200 no neo braaljiem.elmo wrote:3 000 euro!
Viens tūkstotis man, viens tev un viens tam meistaram kas skrūvēt!
Ar jaunajiem dzinējiem atkal ir jautājums - kurā gadā tie ir ražoti un vai šos dzinējus neskars 2008+ B207 dzinēju slavenā vārstu problēma, un vai tas jau ir novērsts, ja ir 08+.
EX SAAB 9³ SS , šobrīd divi X3 "bavāriešu dīzeļbobiki"
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu tuvu tam jau vien būs, jo ja jau reiz dzinējs uz galda, tad tak vajag sadarīt visu, kas darāms, nevis tikai ķēdi nomainīt!ingusp wrote:klau man patiik tavs chigaanu biznees bet ja nopietni, jo jauns engine maksaa 1200 no neo braaljiem.elmo wrote:3 000 euro!
Viens tūkstotis man, viens tev un viens tam meistaram kas skrūvēt!
Bet izmaksas atkarīgas no dzinēja kopējā stāvokļa.
Ja man būtu iespēja tikt pie jauna dzinēja par 1200 Euro, es ņemtu jaunu.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
1200 anglju naudas eiro sanaaks vairaak. http://www.neobrothers.co.uk/bare-b207r ... c41e6aff1f" onclick="window.open(this.href);return false;
Bet nu redzees shodien sitiis valjaa jo varbuut ka nav tik traki jo aizdomiigi viss tas izskataas vareetu buut ka ar kjeedi viss bumbaas.
Jo kaa jau teicu skanjas saak paraadiities tikai karstaa laikaa un paaris sekundes pieskjiljoties.
Var jau buut ka tikai kaads rulliitis. Veel variants ir par kondicioniera suukni. Bet nu nav ko ziileet riit redzeesim.
Bet nu redzees shodien sitiis valjaa jo varbuut ka nav tik traki jo aizdomiigi viss tas izskataas vareetu buut ka ar kjeedi viss bumbaas.
Jo kaa jau teicu skanjas saak paraadiities tikai karstaa laikaa un paaris sekundes pieskjiljoties.
Var jau buut ka tikai kaads rulliitis. Veel variants ir par kondicioniera suukni. Bet nu nav ko ziileet riit redzeesim.
SAAB 9-3 2.0T Aero Cabrio
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Taatad auto saremonteets mazs feedbacks. Pie vainas bija nezinu kaa latviski bet angliski chain tensioner.Kjeedes izstiepums tika paarbaudiits 8mm taakaa nemainiiju veel diezgan varees braukt. Nebija tik liels iebrauciens kaa domaaju. Galvenais troksnis ir prom un motors atkal kluss.
SAAB 9-3 2.0T Aero Cabrio
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
8mm ķēdes izstiepums izklausās pasakaini! Varbūt 18mm nevis 8?
Lai nu kā, viss labs, kas labi beidzas!
Lai nu kā, viss labs, kas labi beidzas!
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Lasi no sākuma. Tas ir B207 motoram. Šiem ķēdes praktiski nejūk,pārsvarā tikai spriegotāja problēmas.HforU wrote:8mm ķēdes izstiepums izklausās pasakaini! Varbūt 18mm nevis 8?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Saab 9-3: gāja uz beigām logu mazgāšanas škidrums. Faktiski jau bija beidzies - motoriņš tur putas pūta jau laukā. Nu pielēju klāt šķidrumu līdz pašai augšai, bet nez kāpēc neaiziet kaut kur - motoriņš strādā un izmisīgi pūš tās pašas putas ārā par sprauslām, bet kas noticis, ka šķidrums neaiziet? šitas notika tagad, pielejot jauno šķidrumu. Pirms tam, visu laiku līdz pat pēdējam vecā šķidruma pilienam viss gāja, kur vajag. Motors, tātad it kā strādā. Kaut kas kaut kur aizsprostojies?