Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)


User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 453
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Kabrio »

Šodien pamanīju, ka SAABiņš pirms startēšanas rāda mirgoošu CHECK ENGINE lapmiņu - tas ir - ielieku atslēgu, pagriežu līdz ON, tad gaidu CHECK OK displejā, parādās, bet panelī CHECK ENGINE mirgo. Ir viens ilgāks brīdis kamēr deg, tad 7x nomirgo, tad nedeg, tad viss no sākuma. Ir kāds manual pēc, kura var noteikt, kas par vainu?
Paldies jau iepriekš.

P.S. SAAB 9-3 OG AT 113kw
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by martinnos »

Mirgojošs Check Engine, ja nemaldos, bija par misfairiem...
Ņemot vērā, ka tas parādās startējot - problēmas ar aizdedzi, DI?

Par noteikšanu - kāds tur vairs manual - jāslēdz pie kompja un jālasa kļūdas...
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 453
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Kabrio »

Paldies par atbildi.

Mirgo tikai pirms startēšanas, tad kad motors rūc, check engine nedeg un nemirgo, un arī nenovēroju nekādas citas novirzes no normas (pagaidām). Google saka, ka problēma ar Lamdu. Viens SAAB jau servisā, ar kādu taču arī jābrauc!
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by martinnos »

Saprotu, ka jābrauc, bet tomēr labāk zināt kas par bēdu - nu vismaz pie kompja pieslēgt un paskatīties cik nopietna ir problēma... Varbūt kaut kāds sīkums, ko var sataisīt vēlāk... Bet ja nu kaut kas nopietnāks un, laicīgi nesataisot, remonts pa dārgo?

P.S.
Biju iegādājies OBD Bluetooth adapteri, bet diemžēl atdevu to tālākai lietošanai. CEL varēja nolasīt un vismaz mierīgu sirdi varēja braukt.
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
Kabrio
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 453
Joined: Wed Jan 16, 2008 12:29 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Kabrio »

Ja degtu braucot, tad noteikti taisnā ceļā uz servisu un, lai gaida savu kārtu. Šajā gadījumā it kā mirgo, bet piedarbinot nedeg. Nezinu, kā darbojas kļūdu nolasīšana, bet vai tad tās lasa pie izslēgtas aizdedzes? Tagad neatceros vai check engine lampiņa nodziest vai paliek degot kamēr gaida check ok uzrakstu - katrā ziņā kaut kas ar to notiek.. Domāju, ka varbūt ir uzreiz iespējams zināt, ko nozīmē tieši 7x iemirdzēšanās?.. Pagaidām domāju, ka varbūt nekvalitatīva degviela trāpījusies - jāpabrauc, jāsakatās ko saka panelis un jāielej svaigs 98E, ja līdz tam var tikt, jo 3 nedēļas atpakaļ ielēju pilnu Nestē, un tad 2 nedēļas nostāvēja, un pēdējās nedēļas laikā 2x izbraucu pa 10km.
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Kkas te ir:
http://www.saablink.net/forum/general-9 ... pics/17941" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by martinnos »

Kļūdas var nolasīt gan ar piedarbinātu motoru, gan tikai ON pozīcijā. Un nav jāmēģina noķert tas mirgošanas moments. Jebkurš CEL tiek ierakstīts auto kompja atmiņā - ja tas ir bijis vienreizējs (tas neatkārtojas/nav visu laiku), tad tas uz kādu laiku būs piefiksēts un atzīmēts kā PENDING (teiksim tā - ne līdz galam aptirprināts).
Tā vismaz ir ar T7.
SAAB 9-5 Aero 2006
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

Sveiciens!

Esmu kļuvis par laimīgo 2005. gada Opel 9-3 īpašnieku. :mrgreen:

Bišķi šķībi stāv stūre un riepas kaut kā arī ēdas nost, tāpēc gribēju uztaisīt savirzi, bet tur pateica, ka citu detaļu starpā ir jāmaina aizmugurējā tilta garensviras bukses (protams, šie jau sen auto bija nolaiduši zemē un ar pirkstu iebakstīt, kuras tās ir, vairs nevarēja), tad vēl biju piebraucis pie ArTEH un tur pateica, ka aizmugurē jāmana lodbukses. Tas ir viens un tas pats?

Garenvirzienā es tur redzu tikai vienu sviru katrā pusē, un galā situācija ir šāda:

Image

Tā ir tā īstā?

Un ja jā, tad vai tā ir šī - https://www.eparts.lv/catalog/#detail:T ... 7W/type:10" onclick="window.open(this.href);return false;

Otrs variants - https://www.eparts.lv/catalog/#detail:T ... 20/type:10" onclick="window.open(this.href);return false;

Nekādas citas tur īsti nepiedāvājas.

Vizuāli šķiet vislīdzīgākā.

Paldies!
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Tas nav viens un tas pats, bet tas ir jāredz dabā - kuras tur īsti vajag mainīt. Lodbukses ir kas cits un tās nāk vienā galā tā saucamajiem "bumerangiem"
Shematiski visu to var aplūkot šeit
Lodbukse stiprinās detaļā Nr6 un to ir iespējams nomainīt atsevišķi.
Šķērssviras sailentbloks būs detaļa Nr 20A
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

Paldies!

Tā jau man likās, ka tur kaut kas nav. :)

Tās lodbukses tad būtu šādas - https://www.eparts.lv/catalog/?hash=0.3 ... W_89/tab:2" onclick="window.open(this.href);return false;

Bildē pa labi, ja?

Image

Viņām kaut kāda reāla ietekme uz savirzi ir vai arī var tomēr to regulēt un šīs nomainīt kaut kad bišķi vēlāk arī?
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Arnijs »

Jā - tās pašas. Tikai - tad, kad maina, jāskatās, kādā stāvoklī arī pretējās. Ja ir nosēdušās, tad ,iespējams, izdevīgāk ir mainīt visu sviru, jo pārpresēšana arī kaut ko maksā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Reinis_me
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 71
Joined: Tue Jul 28, 2015 8:23 am
Location: LV-5012

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Reinis_me »

Ok, paldies.

Nākamais jautājums. :mrgreen: Kondicioniera saldētais gaiss tik padots tikai uz uz vienu lūku - to, kas pie vadītāja durvīm - centrā un pasažiera pusē pūšas parasts gaiss (vai varbūt nedaudz vēsāks par apkārtējo). Ko darīt? :)

Ja tas ko maina, recirklulācijas vārsts vaļā (uz režīmu, kad ņem āra gaisu) taisās ar kaut kādiem ritmiskiem klakšķiem.

Vēl man nestrādā viena spoguļa regulēšana, centrālā atslēga vienās durvīs un aizmugurējā loga tīrītājs. Pieņemu, ka te vaina varētu būt cauros vadiņos uz durvīm, kas, ja pareizi atceros, bija bieža opeļu slimība.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P

Image
User avatar
vjdzonny
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Sat Mar 17, 2012 8:51 am
Location: Latvia

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by vjdzonny »

Reinis_me wrote:Ok, paldies.

Nākamais jautājums. :mrgreen: Kondicioniera saldētais gaiss tik padots tikai uz uz vienu lūku - to, kas pie vadītāja durvīm - centrā un pasažiera pusē pūšas parasts gaiss (vai varbūt nedaudz vēsāks par apkārtējo). Ko darīt? :)

Ja tas ko maina, recirklulācijas vārsts vaļā (uz režīmu, kad ņem āra gaisu) taisās ar kaut kādiem ritmiskiem klakšķiem.

Vēl man nestrādā viena spoguļa regulēšana, centrālā atslēga vienās durvīs un aizmugurējā loga tīrītājs. Pieņemu, ka te vaina varētu būt cauros vadiņos uz durvīm, kas, ja pareizi atceros, bija bieža opeļu slimība.

Uzpildi kondicionieri! Man bija tieši tāda pat situācija, jau sāku ķidāt un pētīt pečkas mazos motorīšus.

Šogad pārlasīju visu aizm. ritošo laicīgi nenomainīta lodbukse sāka trokšņot.
User avatar
uzraugs
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: Sat Apr 25, 2015 5:06 pm

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by uzraugs »

Sveiki!

No aprīļa esmu Saab 9-3 īpašnieks un esmu ļoti priecīgs atrasties Saab saimē.

Tikai mazs bet. Man ir 2006. gada (decembris) 1.9 TDI kuram ik pa laikam braukšanas laikā parādās vibrācija un pazūd jauda. Biežāk tas notiek, ja mēģinu uzņemt ātrumu un tikai tad kad esmu 4-6 "ātrumā". Reizēm tas notiek arī vienkārši pārvietojoties pa lielceļu ar vienmērīgu ātrumu. Esmu vedis uz servisu, ir labotas dažādas lietas, bet tā īstā un vienīgā vaina nav atradusies. Reizēm var nobraukt arī kādas 3-5 dienas bez vibrācijas un tad vienā dienā tā atgriežas. No tās var atkratīties atlaižot gāzes pedāli uz kādu brīdi un paripojot brīvgaitā.

Ir nomainīts spara rats (pa dārgo), samainīta viena sprausla, nomainīts vakuumsūknis, turbīnai viss esot ok. Varbūt tika vēl kkas darīts, bet tagad neatminos. Varbūt kādam vēl kkas līdzīgs ir gadījies un zina, kas par vainu?
SAAB 9-3 1.9 TDI saimnieks
User avatar
Edgars86
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 98
Joined: Wed Jul 02, 2008 3:55 am
Location: Rīga

Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)

Post by Edgars86 »

ArTEH servisā biji iebraucis?
Post Reply