Nu baigi nespiedu. Biju ar sievu un bērniem, vairāk par 160 nemēģināju. Par patēriņu.. Nu kamēr pa bāņiem uz 150 četri cilvēki mašīnā un vēl pilns bagažnieks ar mantām, kompī bija 7,5. Dzīvē rēķināju 8. Vācijā vēl tā biodīzeļa piedeva 7%.. Nu nez, man likās ok.OSC wrote:Cik patēriņš ceļojuma laikā?
Uz bāņa max izspiedi?
SAAB 9 3 MY2008 AERO TTiD
Re: SAAB 9 3 MY2008 AERO TTiD
Re: SAAB 9 3 MY2008 AERO TTiD
Ar savu SS četratā vasarā LV-HR-LV (~5k km) ~6.5 litri bija, 2.2 (simtus nevis litrus) izspiest varēja.
9-3 SS Aero TTiD MT (2008)
Re: SAAB 9 3 MY2008 AERO TTiD
A ko checks deg?
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: SAAB 9 3 MY2008 AERO TTiD
Gati, nepazorijies... gribi pirkt shito, njem ciet..
Mashina nav iedarbinata... taho uz nulles... vot i deg
Mashina nav iedarbinata... taho uz nulles... vot i deg
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: SAAB 9 3 MY2008 AERO TTiD
Kamēr čunčinājām pa LV, LT un Poliju (līdz Varšavai) ar vidējo ap 100kmh, tikmēr viss bija kolosāli, 5,9 pat rādīja. Bet kad pavēru vaļā, tad sāka palielināties patēriņš. Manā skatījumā nekā pārsteidzoša tajā nebija. Laikam to sauc par fiziku...Edgars86 wrote:Ar savu SS četratā vasarā LV-HR-LV (~5k km) ~6.5 litri bija, 2.2 (simtus nevis litrus) izspiest varēja.
Re: SAAB 9 3 MY2008 AERO TTiD
Laikam arī jādomā par otrā auto iegādi, kas iet uz dīzeļa.
Pa bāni 160 - 180 12l ēd. kad spied 200 un uz augšu pat patēriņu vairs negribas skatīties, bet dīzeļ bmw var pakaitināt.
(līdz cik max iet tā ari neesmu izmēģinājis, jo šobrīd gaidu jaunu turbīnu)
Pa bāni 160 - 180 12l ēd. kad spied 200 un uz augšu pat patēriņu vairs negribas skatīties, bet dīzeļ bmw var pakaitināt.
(līdz cik max iet tā ari neesmu izmēģinājis, jo šobrīd gaidu jaunu turbīnu)
SAAB 9-5 2.3t Aero '02
VW Crafter dīzeļmopēds
VW Crafter dīzeļmopēds
Re: SAAB 9 3 MY2008 AERO TTiD
Ou, jopcik... šitā lohanutsja...Ainars wrote:Gati, nepazorijies... gribi pirkt shito, njem ciet..
Mashina nav iedarbinata... taho uz nulles... vot i deg
Par pirkšanu runājot - ja meklētu šodien, noteikti apskatītu, bet nākamo auto maiņu plānoju gada otrajā pusē... un, cerams, uz to brīdi būs kāds sakarīgs piedāvājums, lai atgrieztos pie saaba...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: SAAB 9 3 MY2008 AERO TTiD
Es ar Aero uz Viļņas bāņa izspiedu 220. Gāja vēl, bet bija bail...armandsB wrote:Laikam arī jādomā par otrā auto iegādi, kas iet uz dīzeļa.
Pa bāni 160 - 180 12l ēd. kad spied 200 un uz augšu pat patēriņu vairs negribas skatīties, bet dīzeļ bmw var pakaitināt.
(līdz cik max iet tā ari neesmu izmēģinājis, jo šobrīd gaidu jaunu turbīnu)
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: SAAB 9 3 MY2008 AERO TTiD
Es ar saabu vairāk par 230 neesmu spiedis, ne jau tāpēc, ka neiet, bet vienkārši uz Dienvidnieka pietrūka drosmes!armandsB wrote:Laikam arī jādomā par otrā auto iegādi, kas iet uz dīzeļa.
Pa bāni 160 - 180 12l ēd. kad spied 200 un uz augšu pat patēriņu vairs negribas skatīties, bet dīzeļ bmw var pakaitināt.
(līdz cik max iet tā ari neesmu izmēģinājis, jo šobrīd gaidu jaunu turbīnu)
Visur citur tādas bedres, ka žēl mašīnu.
Dīzelim jau protams cits patēriņš!
Re: SAAB 9 3 MY2008 AERO TTiD
Paldies visiem par ladomiem un diskusijām.
Pārdots!
Pārdots!
Re: SAAB 9 3 MY2008 AERO TTiD
Man bija tas gods šo nodrošināt. Pircējs izrādījās radinieks vienam manam klientam.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.