9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Sveiki!
Ar smagu sirdi pienācis laiks šķirties no mana 2002. gada 9-5 Aero. Īsumā:
2002. gada Aero sedans AT, benzīns/gāze, 244000 km, ar 2004. gada motoru un ātrumkārbu no 2004. gada Linear ar 185000km, gāzes iekārta uzstādīta Arteh (to ir darījis iepriekšējais īpašnieks), pirms manis auto ir ticis apkopts arī arteh, pie manis auto nonāca no Jēkabpils.
Garāks stāsts:
Auto iegādājos 2015. gada decembrī, par iedvesmu ņemot paziņas pirms fl Aero wagonu, kurš man ļoti patika pilnīgi visos aspektos.
Tika atrasts auto kurš nebija lētākais tirgū, ar šķietami vismazāk problēmām, pie pirkšanas veicot pilnu diagnostiku un uzreiz izejot apskati, kurā bija tikai 1 divnieks par šarnīru, kas stundas laikā tika nomainīts un auto skati izgāja, kā mēdz teikt, pa 0. Kopumā ar auto biju ļoti apmierināts, laimīgi braucu, bet 2016. gada Jāņos notika motora skāde, pārlūza 3. klanis pie ātruma ap 70 km/h, pēc kā tika implantēts motors un kārba no sasista 2004. gada Linear, kas tika atrasts Beļģijā, kam bija caurskatāma vēsture un veiktas visas nepieciešamās apkopes, tajā skaitā ķēdes maiņa.
No izdarītajiem darbiem:
231000 - jauni bremžu kluči, šķiet, ka bija TRW, neatrodu pavadzīmi
233000 - jauna (lietota) DI kasete, 500 km vēlāk cita lietota kasete, sagādāta no zināma dīlera Zviedrijā
236000 - jauni Febi Bilstein priekšējie šarnīri un stabilizatora stieņi
236000 - jauna ārējā miroņgalva šofera pusē
236000 - jauns pasažiera puses priekšējais gultnis
236500 - uzpildīta un pārbaudīta kondicioniera sistēma
236500 - gāzes iekārtas diagnostika pie LPG Tech
237000 - Mobil 0W40 eļļas maiņa + filtri
237000 - izpūtēja vidējās rezonatora nomaiņa
239000 - motora defekts, ielikts jau minētais motors ar kārbu, atrasts Beļģijā ar garantijām, pie motora maiņas:
galvas, vārstu vāka blīves, iztīrīts karteris, jaunas sveces, jauni filtri no Mann Filter un/vai Knecht (vairs neatceros), jauns termostats, jauns Nissins radiators, pārbaudīta turbīna pie kolēģiem Lietuvā, atzīta par labu esam, pie Arteh salikta PCV sistēma kā jaunajiem dzinējiem, svaiga Mobil 0W40 eļļa dzinējā, svaiga Mobil 3309 eļļa kārbā, pārbaudīts ķēdes izstiepums, drosele no jaunā tipa dzinēja (iztīrīta), saliktas jaunas silikona vakuuma šļauciņas, nomainītas šāles, nomainīts eļļas sūknis, jauna celiņsiksna Continental, jauni sensori, nomainīti daži masas vadi, jaunas kolektoru blīves, dažas špiļkas, iztīrīts ieplūdes kolektors, MAFs, pie viena nomainītas spuldzes, un vēl gūzma ar sīkumiem
240500 - pēc dzinēja iebraukšanas jauna Mobil 0W40 eļļa, novērstas dažas eļļas un tosola noplūdes pēc dzinēja maiņas
242000 - nomainīts hidrauliskais dzinēja spilvens pret labu lietotu
242000 - lietots ģenerators 130Ah, pārbaudīts ģeneratoru atjaunotāju darbnīcā
242000 - jauns Sznajder 80Ah, 700A akumulators
243500 - nomainītas priekšējā pusrāmja bukses pie Vilciņa, uzlikta kaut kāda aftermarket panna (mazā), uzlikts cits lietots paspārnis
Pie visa šī vēl daudz visādu ikdienas sīkumu, kā salona spuldzītes, bremžu un stūŗes pastiprinātāja šķidrumu maiņa u.c.
Kas pašlaik jāizdara:
Aizmugurējās "trailing arm" bukses - rati stāv nedaudz šķībi
Šofera puses priekšējam gultnim ir neliela brīvkustība
Jāpieregulē (varbūt pie viena arī jāapkopj) gāzes iekārta - rāda nepareizu atlikumu, jo vairāk gāzes, jo mazāk rāda, kā arī uz gāzi ir nedaudz gausāks, pēc regulācijas LPG Tech džeki iešuvuši nepareizu karti, nevainoju, viņi ar Saab maz darbojas, kā arī varētu ieslēgšanās mirkli noregulēt nedaudz lielāku.
Ekstras/kasjaki:
Melnais ādas salons ļoti labā stāvoklī, visi beņķi ir veseli, bez izdiluma, apsilde priekšā/aizmugurē, atmiņa
Harmann Kardon sistēma ar 9 skaļruņiem, neviens negrab un skan ļoti labi
Lietus sensors, strādājošs, ja kādam ko maina, tad Valeo slotiņas
Nokia Handsfree sistēma (strādā ar Samsung un iPhone, ar LG G3 negribēja pāroties), audio kvalitāte laba
17" aero diski (gribētos nokrāsot, pašam bija plāns pēc ziemas, bet laikam nebūs )
Koni dzeltenie amortizatori vizuāli aprūsējuši, bet funkciju pilda (biju domājis, ka standarts, bet izrādās tādus Arteh kādreiz izplatīja)
Xenon ar Philips spuldzēm
Saab Becker Online Pro galva, itkā ar MP3, bet lasa ne visus diskus, reizēm zūd ekrāna kontakts
SID bez izdegušiem pikseļiem
Pilnībā strādājoša klimatkontrole, bet ekrānam ir izdeguši daži pikseļi
Labas ziemas riepas Greenbull 225/45R17 ~7-8 mm (zinu, ka nav dzirdētas, ražotas Itālijā, pats šīs izplatu, tāpēc ar pilnu pārliecību uzliku savam auto, sniegā un lietū turas ļoti labi, uz ledus kā jebkura vidējās klases riepa)
Rūsas praktiski nav, izņemot vienā vitā nolupušu krāsu uz priekšējā spārna, tīri virspusēji, arī plānā bija krāsot pēc ziemas
Dabiskas buktes no Rīgas stāvlaukumiem uz šofera puses durvīm (visu var redzēt foto)
Ar akmentiņiem apdauzīts kapots
Nedaudz samīcīta priekšējā numurzīme, vainīgā jaunkundze tika pieķerta parkojoties atpakaļgaitā Rīgas centrā
Krāsas defekti uz priekšējā bampera un šofera spoguļa, tika krāsoti bet nekvalitatīvi, automazgātuves ķīmija atstāja pleķus
Trūkst Aero lūpa
Noņemti uzraksti no bagažnieka vāka, bet ir saglabāti, ja vajag atdošu līdzi
Kad uzsilst bremzes, tad mēdz čīkstēt pie lēnas bremzēšanas
Skate līdz 2017. gada 03.01., bet izņemot minētās bukses un gultni problēmām nevajadzētu būt, šīs lietas, iespējams, pats mainīšu decembrī un iešu skati.
Lielāko daļu darbu esmu darījis pats, jo ir gan tehniskā iespēja, gan zināšanas, izmantoju tikai augstas kaviltātes rezerves daļas.
Papildu visam nāk pāris lietas, kas palika no lielā remonta - pāris litri antifrīza, divi litri Mobil 3309 ATF, iekšējās miroņgalvas putekļu sargs, degvielas filtrs.
Šis tas noteikti vēl, ja ir interese, jautājiet, atbildēšu pilnīgi godīgi uz visiem jautājumiem.
Pārdodu, jo pašlaik nepieciešamas finanses savas veselības saremontēšanai un citiem sadzīviskiem jautājumiem, nākamais auto plānojas universāls ar MT, bet tāds kurā nav žēl vest visādas netīŗas lietas, Saab 9-5 sedanu neuzskatu par atbilstošu tādam mērķim. Lai gan auto ļoti mīlu, zinu, ka pēc pāris mēnešiem nevarēšu atļauties to uzturēt un negribu, lai auto paliktu novārtā.
Cena 2850.00 EUR, nodokli par šo gadu maksāšu es pats, sludinājumu tuvākās 2 nedēļas izvietoju tikai šeit, jo vēlētos, lai nākamais saimnieks ir Saab cienītājs un dod auto tikpat, vai vairāk kā es. Ja ir nepieciešamība vajadzīgās detaļas varu sagādāt par autoservisu pašizmaksas cenām.
Atvainojos par garo penteri, bet vēlējos visu izstāstīt detalizēti un godīgi, lai nepiesārņotu topic vēl vairāk, papildu foto failiem.lv:
https://failiem.lv/u/9ff9zzjx
Paldies!
P.S. Tikko bildēs pamanīju, ka bagažnieks izskatas krimināli netīrs, to nepieciešams iztīrīt ar kādu tīrāmo līdzekli.
Ar smagu sirdi pienācis laiks šķirties no mana 2002. gada 9-5 Aero. Īsumā:
2002. gada Aero sedans AT, benzīns/gāze, 244000 km, ar 2004. gada motoru un ātrumkārbu no 2004. gada Linear ar 185000km, gāzes iekārta uzstādīta Arteh (to ir darījis iepriekšējais īpašnieks), pirms manis auto ir ticis apkopts arī arteh, pie manis auto nonāca no Jēkabpils.
Garāks stāsts:
Auto iegādājos 2015. gada decembrī, par iedvesmu ņemot paziņas pirms fl Aero wagonu, kurš man ļoti patika pilnīgi visos aspektos.
Tika atrasts auto kurš nebija lētākais tirgū, ar šķietami vismazāk problēmām, pie pirkšanas veicot pilnu diagnostiku un uzreiz izejot apskati, kurā bija tikai 1 divnieks par šarnīru, kas stundas laikā tika nomainīts un auto skati izgāja, kā mēdz teikt, pa 0. Kopumā ar auto biju ļoti apmierināts, laimīgi braucu, bet 2016. gada Jāņos notika motora skāde, pārlūza 3. klanis pie ātruma ap 70 km/h, pēc kā tika implantēts motors un kārba no sasista 2004. gada Linear, kas tika atrasts Beļģijā, kam bija caurskatāma vēsture un veiktas visas nepieciešamās apkopes, tajā skaitā ķēdes maiņa.
No izdarītajiem darbiem:
231000 - jauni bremžu kluči, šķiet, ka bija TRW, neatrodu pavadzīmi
233000 - jauna (lietota) DI kasete, 500 km vēlāk cita lietota kasete, sagādāta no zināma dīlera Zviedrijā
236000 - jauni Febi Bilstein priekšējie šarnīri un stabilizatora stieņi
236000 - jauna ārējā miroņgalva šofera pusē
236000 - jauns pasažiera puses priekšējais gultnis
236500 - uzpildīta un pārbaudīta kondicioniera sistēma
236500 - gāzes iekārtas diagnostika pie LPG Tech
237000 - Mobil 0W40 eļļas maiņa + filtri
237000 - izpūtēja vidējās rezonatora nomaiņa
239000 - motora defekts, ielikts jau minētais motors ar kārbu, atrasts Beļģijā ar garantijām, pie motora maiņas:
galvas, vārstu vāka blīves, iztīrīts karteris, jaunas sveces, jauni filtri no Mann Filter un/vai Knecht (vairs neatceros), jauns termostats, jauns Nissins radiators, pārbaudīta turbīna pie kolēģiem Lietuvā, atzīta par labu esam, pie Arteh salikta PCV sistēma kā jaunajiem dzinējiem, svaiga Mobil 0W40 eļļa dzinējā, svaiga Mobil 3309 eļļa kārbā, pārbaudīts ķēdes izstiepums, drosele no jaunā tipa dzinēja (iztīrīta), saliktas jaunas silikona vakuuma šļauciņas, nomainītas šāles, nomainīts eļļas sūknis, jauna celiņsiksna Continental, jauni sensori, nomainīti daži masas vadi, jaunas kolektoru blīves, dažas špiļkas, iztīrīts ieplūdes kolektors, MAFs, pie viena nomainītas spuldzes, un vēl gūzma ar sīkumiem
240500 - pēc dzinēja iebraukšanas jauna Mobil 0W40 eļļa, novērstas dažas eļļas un tosola noplūdes pēc dzinēja maiņas
242000 - nomainīts hidrauliskais dzinēja spilvens pret labu lietotu
242000 - lietots ģenerators 130Ah, pārbaudīts ģeneratoru atjaunotāju darbnīcā
242000 - jauns Sznajder 80Ah, 700A akumulators
243500 - nomainītas priekšējā pusrāmja bukses pie Vilciņa, uzlikta kaut kāda aftermarket panna (mazā), uzlikts cits lietots paspārnis
Pie visa šī vēl daudz visādu ikdienas sīkumu, kā salona spuldzītes, bremžu un stūŗes pastiprinātāja šķidrumu maiņa u.c.
Kas pašlaik jāizdara:
Aizmugurējās "trailing arm" bukses - rati stāv nedaudz šķībi
Šofera puses priekšējam gultnim ir neliela brīvkustība
Jāpieregulē (varbūt pie viena arī jāapkopj) gāzes iekārta - rāda nepareizu atlikumu, jo vairāk gāzes, jo mazāk rāda, kā arī uz gāzi ir nedaudz gausāks, pēc regulācijas LPG Tech džeki iešuvuši nepareizu karti, nevainoju, viņi ar Saab maz darbojas, kā arī varētu ieslēgšanās mirkli noregulēt nedaudz lielāku.
Ekstras/kasjaki:
Melnais ādas salons ļoti labā stāvoklī, visi beņķi ir veseli, bez izdiluma, apsilde priekšā/aizmugurē, atmiņa
Harmann Kardon sistēma ar 9 skaļruņiem, neviens negrab un skan ļoti labi
Lietus sensors, strādājošs, ja kādam ko maina, tad Valeo slotiņas
Nokia Handsfree sistēma (strādā ar Samsung un iPhone, ar LG G3 negribēja pāroties), audio kvalitāte laba
17" aero diski (gribētos nokrāsot, pašam bija plāns pēc ziemas, bet laikam nebūs )
Koni dzeltenie amortizatori vizuāli aprūsējuši, bet funkciju pilda (biju domājis, ka standarts, bet izrādās tādus Arteh kādreiz izplatīja)
Xenon ar Philips spuldzēm
Saab Becker Online Pro galva, itkā ar MP3, bet lasa ne visus diskus, reizēm zūd ekrāna kontakts
SID bez izdegušiem pikseļiem
Pilnībā strādājoša klimatkontrole, bet ekrānam ir izdeguši daži pikseļi
Labas ziemas riepas Greenbull 225/45R17 ~7-8 mm (zinu, ka nav dzirdētas, ražotas Itālijā, pats šīs izplatu, tāpēc ar pilnu pārliecību uzliku savam auto, sniegā un lietū turas ļoti labi, uz ledus kā jebkura vidējās klases riepa)
Rūsas praktiski nav, izņemot vienā vitā nolupušu krāsu uz priekšējā spārna, tīri virspusēji, arī plānā bija krāsot pēc ziemas
Dabiskas buktes no Rīgas stāvlaukumiem uz šofera puses durvīm (visu var redzēt foto)
Ar akmentiņiem apdauzīts kapots
Nedaudz samīcīta priekšējā numurzīme, vainīgā jaunkundze tika pieķerta parkojoties atpakaļgaitā Rīgas centrā
Krāsas defekti uz priekšējā bampera un šofera spoguļa, tika krāsoti bet nekvalitatīvi, automazgātuves ķīmija atstāja pleķus
Trūkst Aero lūpa
Noņemti uzraksti no bagažnieka vāka, bet ir saglabāti, ja vajag atdošu līdzi
Kad uzsilst bremzes, tad mēdz čīkstēt pie lēnas bremzēšanas
Skate līdz 2017. gada 03.01., bet izņemot minētās bukses un gultni problēmām nevajadzētu būt, šīs lietas, iespējams, pats mainīšu decembrī un iešu skati.
Lielāko daļu darbu esmu darījis pats, jo ir gan tehniskā iespēja, gan zināšanas, izmantoju tikai augstas kaviltātes rezerves daļas.
Papildu visam nāk pāris lietas, kas palika no lielā remonta - pāris litri antifrīza, divi litri Mobil 3309 ATF, iekšējās miroņgalvas putekļu sargs, degvielas filtrs.
Šis tas noteikti vēl, ja ir interese, jautājiet, atbildēšu pilnīgi godīgi uz visiem jautājumiem.
Pārdodu, jo pašlaik nepieciešamas finanses savas veselības saremontēšanai un citiem sadzīviskiem jautājumiem, nākamais auto plānojas universāls ar MT, bet tāds kurā nav žēl vest visādas netīŗas lietas, Saab 9-5 sedanu neuzskatu par atbilstošu tādam mērķim. Lai gan auto ļoti mīlu, zinu, ka pēc pāris mēnešiem nevarēšu atļauties to uzturēt un negribu, lai auto paliktu novārtā.
Cena 2850.00 EUR, nodokli par šo gadu maksāšu es pats, sludinājumu tuvākās 2 nedēļas izvietoju tikai šeit, jo vēlētos, lai nākamais saimnieks ir Saab cienītājs un dod auto tikpat, vai vairāk kā es. Ja ir nepieciešamība vajadzīgās detaļas varu sagādāt par autoservisu pašizmaksas cenām.
Atvainojos par garo penteri, bet vēlējos visu izstāstīt detalizēti un godīgi, lai nepiesārņotu topic vēl vairāk, papildu foto failiem.lv:
https://failiem.lv/u/9ff9zzjx
Paldies!
P.S. Tikko bildēs pamanīju, ka bagažnieks izskatas krimināli netīrs, to nepieciešams iztīrīt ar kādu tīrāmo līdzekli.
Last edited by Uasis on Sun Nov 27, 2016 10:28 pm, edited 1 time in total.
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Tiešām bija aizklīdis līdz Daugavpilij, vai arī sajauci ar Jēkabpili?
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Foršs apraksts, sakarīga cena!
Ticu, ka normāli notirgosies.
Veiksmi!
Ticu, ka normāli notirgosies.
Veiksmi!
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Citiem būtu jāņem piemērs no autora kā jānoformē sludinājums.
Offtopic: kkāds trakums, visi tirgo savus benzīna saabus, biedrs no Ogres arī ielicis savu airi...
2 dienu laikā 4 biedri
Offtopic: kkāds trakums, visi tirgo savus benzīna saabus, biedrs no Ogres arī ielicis savu airi...
2 dienu laikā 4 biedri
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Taisnība, Jēkabpils, paldies, ka pamanīji, topikā izlabots.Aigars wrote:Tiešām bija aizklīdis līdz Daugavpilij, vai arī sajauci ar Jēkabpili?
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Apliecinu, ka šis auto visu laiku ir bijis apčubināts - neatceros, ka kādreiz būtu to redzējis daudz maz netīru
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Visi eklektronikas sīkumi arī ir savesti kārtībā?
Pirms Tu šo auto iegādājies, es arī biju paspējis aizdzīt to uz ArTeh uz diagnostiku... Elektriķis vien sarakstīja vienu A4 lapas pusi.
Pirms Tu šo auto iegādājies, es arī biju paspējis aizdzīt to uz ArTeh uz diagnostiku... Elektriķis vien sarakstīja vienu A4 lapas pusi.
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Nekādas elektroniskas problēmas auto nav novērotas, izņemot jau minēto mainīto DI kaseti, kā arī sen nomainītu ABS devēju.martinnos wrote:Visi eklektronikas sīkumi arī ir savesti kārtībā?
Pirms Tu šo auto iegādājies, es arī biju paspējis aizdzīt to uz ArTeh uz diagnostiku... Elektriķis vien sarakstīja vienu A4 lapas pusi.
Kā izpaudās šīs problēmas?
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Es neteicu problēmas - sīkumi
Nu, cik atceros, tad nestrādāja šofera puses spoguļa atmiņa, grabēja/tikšķēja kaut kas apsildē, u.t.t. Sīkumi.
Nu, cik atceros, tad nestrādāja šofera puses spoguļa atmiņa, grabēja/tikšķēja kaut kas apsildē, u.t.t. Sīkumi.
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Ja neatceries, ieskaties A4 lapā.martinnos wrote:Es neteicu problēmas - sīkumi
Nu, cik atceros, tad nestrādāja šofera puses spoguļa atmiņa, grabēja/tikšķēja kaut kas apsildē, u.t.t. Sīkumi.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Atmiņa strādā, apsilde netikšķ, negrab, visi sēdekļi silda, spoguļi silda, aptumšošana strādā, u.t.t.martinnos wrote:Es neteicu problēmas - sīkumi
Nu, cik atceros, tad nestrādāja šofera puses spoguļa atmiņa, grabēja/tikšķēja kaut kas apsildē, u.t.t. Sīkumi.
Nenāk nekas prātā, kas nestrādātu.
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Pēc elektriķa saraksta un ķēdes izstiepuma izmērīšanas diagnostiku kancelēju.andrejsb wrote:Ja neatceries, ieskaties A4 lapā.
Ne man tas auto bija vajadzīgs, ne tā lapa vairs interesēja
SAAB 9-5 Aero 2006
- martinnos
- Forums - otrās mājas
- Posts: 425
- Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
- Location: Rīga, Pļavnieki
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Tad esi pielicis roku tam un savedis kārtībāUasis wrote:Nenāk nekas prātā, kas nestrādātu.
SAAB 9-5 Aero 2006
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Bump.
Auto izieta svaiga TA līdz 18.01.2018. ar atkārtoto pārbaudi.
Pamatpārbaudē aizrādījumi bija par putekļu gumiju, miglas luktura staru un ugunsdzēšamo aparātu.
Nedēļu atpakaļ nomainīta šofera puses pusass un gultnis, pirms skates nomainīta vajadzīgā putekļu gumija.
Pašlaik no problēmām ir neliela graboņa pasažiera puses priekšējā piekarē, vēl nezinu kas tas ir, kā arī skatē novērotā nelielā eļļas noplūde no kartera ventilācijas trubiņas, auto tuvākajās dienās dosies pie daktera šī novēršanai. Pašlaik izņemti priekšējie miglas lukturi, gaidam jaunu piegādi.
Cena ir apspriežama.
P.S. Laimīgu jau atnākušo 2017.!
Auto izieta svaiga TA līdz 18.01.2018. ar atkārtoto pārbaudi.
Pamatpārbaudē aizrādījumi bija par putekļu gumiju, miglas luktura staru un ugunsdzēšamo aparātu.
Nedēļu atpakaļ nomainīta šofera puses pusass un gultnis, pirms skates nomainīta vajadzīgā putekļu gumija.
Pašlaik no problēmām ir neliela graboņa pasažiera puses priekšējā piekarē, vēl nezinu kas tas ir, kā arī skatē novērotā nelielā eļļas noplūde no kartera ventilācijas trubiņas, auto tuvākajās dienās dosies pie daktera šī novēršanai. Pašlaik izņemti priekšējie miglas lukturi, gaidam jaunu piegādi.
Cena ir apspriežama.
P.S. Laimīgu jau atnākušo 2017.!
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Re: 9-5 Aero 2002. gada sedans, benzīns/gāze, AT
Bump x2.
Ņemot vērā, ka apstākļi sāk aizvien vairāk spiest un drīzumā nepieciešamas palielas naudas summas esmu nolēmis cenu nolaist vēl zemāk - pircējam caur saabclub.lv 2650 EUR.
Ņemot vērā, ka apstākļi sāk aizvien vairāk spiest un drīzumā nepieciešamas palielas naudas summas esmu nolēmis cenu nolaist vēl zemāk - pircējam caur saabclub.lv 2650 EUR.
2002. 9-5 Aero - Vairs nav, braucu ar Volvo, bet šeit esmu intereses pēc.
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767
Industriālās tehnikas riepas, kāpurķēdes, rezerves daļas.
+371 276.20.767