lawyer wrote: ↑Wed Apr 17, 2019 10:28 am c900 8l/100km var dabūt tikai uz šosejas mierīgi braucot uz 90-100 km/h, pilsētā - padsmit litri stabili, karburatorniekiem pat virs 15
Un vispār - pavisam zaļi ir nebraukt ar auto vispār, vai braukt ar velo vai tramvaju
P.S. 96-tais nevar būt ikdienas auto, ja pats neesi mehāniķis vai mazohists Tādēļ nav īsti korekti ar to salīdzināt. Turklāt, kādi gan tam ir izmeši? Varu derēt, ka CO2 ir vismaz 200-300g/100km, kur moderniem maziem benzīnniekiem ir ap 100-150 g/100 km.
Tev kaut kāda smaga kāja tad ir. Ar manu 900o šoseja sanāk 10, pilsēta smagi stiepjot ir 13-14. Un tas viss tikai tāpēc, ka ir atslēgts trionicā viss, ko vien var un ecu domā, ka mašīna stāv uz vietas, jo nav ātruma signāla.
96ais tieši ir visvienkāršākais, prastāk vairs nav kur - tieši no uzticamības viedokļa. Tur vienkārši nav kam salūzt. Pieļauju, ka nopērkot 96o pakota e39 cenā, servisos būsi 10x mazāk un summas galā arī atstāsi krietni mazākas. Bet tie ir pliki skaitļi, neņemot vērā jaudas, komfortu un besi uz tiem miljons sīkumiem, kas ikdienā tracinās.
Es sen jau biju aizdomājies par šo tēmu, ka visekoloģiskāk vienkārši ir neražot neko no jaunu, otrreizējā izmantošana. Pat pie pilnas restaurācijas 50 gadīga mašīna mazāk patērēs resursus kā viens jauns ekonomklases treš.