iAuto rallijs.
Re:iAuto rallijs.
Paldies! Šoreiz gan vairāk gribu būt reālists ;) Ja RSos pirmās piecas ekipāžas sabrauc 10 sek, tad pasaki - kā lai vinnē?:ohmy:
Bet OZ - tas jau ir reāli! Tie nav nekādi kluba mači, kur regulāri sabraucu auzās :D
Bet OZ - tas jau ir reāli! Tie nav nekādi kluba mači, kur regulāri sabraucu auzās :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:iAuto rallijs.
Otstavitj razgavori :D
Visiem uz nākamo sezonu uz saviem auto uzstādīt foršo krievu brīnumu TVERTRIP 69 :)
Tikko palasīju instrukciju un iespējas un nezinu kādēļ būtu vajadzīgs vēl kas cits :)
Saprogrammēt var 2 dienas pirms starta, ja ir vidējie ātrumi doti (pēdējā laikā ir) :)
Cena krievzemē 6000 Rubļu jeb ap 120 Ls plus sūtīšana un plus kādi vipendroni kā pārslēgšanas pedālis vai papildus displejs pilotam.
Atkrīt PDA iegāde un speciāla GPS uztvērēja iegāde.
Kalibrējas uz jebkura auto atkarībā no tā kur tiek ņemts signāls.
GPS signāla aizture var būt 5 sek. it sevišķi meža ceļos. a 5 sek pie vidējā ātruma 65 km/h ir jau gandrīz 100 m.
Plus vēl PDA ir ar Microsoft programmatūru plus vēl vajadzīgs Iera softs, kas kopumā rada padaudz vājo posmu kuri var nobrukt.
Savukārt tvertrips darbojas no vienas mikrenes.
Nu tas tā jauniņā ieskats visā tajā virtuvē no cita skatu punkta :)
Vajadzēs kopā ar Arniju aplūkot to viņa auto uzstādīto zvēru un saprast kas un kā tur darās.
Visiem uz nākamo sezonu uz saviem auto uzstādīt foršo krievu brīnumu TVERTRIP 69 :)
Tikko palasīju instrukciju un iespējas un nezinu kādēļ būtu vajadzīgs vēl kas cits :)
Saprogrammēt var 2 dienas pirms starta, ja ir vidējie ātrumi doti (pēdējā laikā ir) :)
Cena krievzemē 6000 Rubļu jeb ap 120 Ls plus sūtīšana un plus kādi vipendroni kā pārslēgšanas pedālis vai papildus displejs pilotam.
Atkrīt PDA iegāde un speciāla GPS uztvērēja iegāde.
Kalibrējas uz jebkura auto atkarībā no tā kur tiek ņemts signāls.
GPS signāla aizture var būt 5 sek. it sevišķi meža ceļos. a 5 sek pie vidējā ātruma 65 km/h ir jau gandrīz 100 m.
Plus vēl PDA ir ar Microsoft programmatūru plus vēl vajadzīgs Iera softs, kas kopumā rada padaudz vājo posmu kuri var nobrukt.
Savukārt tvertrips darbojas no vienas mikrenes.
Nu tas tā jauniņā ieskats visā tajā virtuvē no cita skatu punkta :)
Vajadzēs kopā ar Arniju aplūkot to viņa auto uzstādīto zvēru un saprast kas un kā tur darās.
Re:iAuto rallijs.
Otstavitj par Tvertripu! :D Saprogrammēt tur diemžēl maz ko var :( Var ielikt vienu vidējo ātrumu, kuru savukārt nevar piesaitīt pie noskrējiena garuma. Jā - Fantastiskas lietas, kas darbojas, ir automātiskais starts hronometram, tiklīdz auto izkustas, bet - ja noguļ startu, vai auto startā noslāpst? tad vēl rādījumu iesaldēšana, lai RSā vari brīvi pierakstīt pamanīto LK uz nākošo SRS (ar ko gan Reds vairs neaizraujas)
Pie trūkumiem varētu pieskaitīt arī ne pārāk precīzās kalibrēšanas iespējas, jo - ja ir 4 m kļūda uz 1km, tad to ne ar kādiem līdzekļiem likvidēt nevar, jo ar nākošo koeficientu tā kļūda būs jau 6m.
Man patīk, ka perfekti skaita 10m, ka iet hronometrs un reālais laiks, ka var resetot un piedzīt kilometrāžu (bet tikai tad, ja rāda vairāk!) Būtībā visas iespējas nemaz neesmu izpētījis kā nākas. Gan jau ir arī kkas, ko neizmantojam.
Sīkāks saits šeit:http://www.lebedushka.tver.ru/tvertrip/
Jānim Caunem gan variet droši nezvanīt. Nenodarbojas viņš vairāk ar piegādēm.
Pie trūkumiem varētu pieskaitīt arī ne pārāk precīzās kalibrēšanas iespējas, jo - ja ir 4 m kļūda uz 1km, tad to ne ar kādiem līdzekļiem likvidēt nevar, jo ar nākošo koeficientu tā kļūda būs jau 6m.
Man patīk, ka perfekti skaita 10m, ka iet hronometrs un reālais laiks, ka var resetot un piedzīt kilometrāžu (bet tikai tad, ja rāda vairāk!) Būtībā visas iespējas nemaz neesmu izpētījis kā nākas. Gan jau ir arī kkas, ko neizmantojam.
Sīkāks saits šeit:http://www.lebedushka.tver.ru/tvertrip/
Jānim Caunem gan variet droši nezvanīt. Nenodarbojas viņš vairāk ar piegādēm.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:iAuto rallijs.
Tas verķis ir neaizvietojams komplektā ar labu excelīti. Ceru, ka Mix vēl pilnveidos savu tabeli. Būtu man pāris ieteikumi uzlabojumiem, bet nu tas uz nākošsezonu. Bet patestēt un paspēlēties ar Tvertripa iespējām varam sarunāt, kad vien ir brīvs laiciņš! :)
šeit vēl otrs saits: http://www.tver4x4.ru/school.html?publi ... lications7
šeit vēl otrs saits: http://www.tver4x4.ru/school.html?publi ... lications7
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:iAuto rallijs.
Es jau šitos abus saitus skatos :)
Bet par to precizitāti man ir jautājums pēc kāda principa ABS devējs dod šo te signālu?
Jo tur jau var pieslēgt 2 devējus :)
Bet par to precizitāti man ir jautājums pēc kāda principa ABS devējs dod šo te signālu?
Jo tur jau var pieslēgt 2 devējus :)
Re:iAuto rallijs.
Divus devējus var pieslēgt, jo ir divas ieejas! Bet izmantot var tikai vienu. Otru ieeju var nokalibrēt uz citu riepu komplektu, vai arī atstāt kā rezerves. Es signālu ņemu no ABS bloka, jau pārveidotu - tādu , kuru saprot pārējā auto elektronika. Tur ir divas iespējas. ECU bloks infu saņem no pr. labā riteņa, spido - no aizm. kreisā. Tās abas izejas tad arī var izmantot. Spido tā ir A1, blokam A7mixeris wrote:Es jau šitos abus saitus skatos :)
Bet par to precizitāti man ir jautājums pēc kāda principa ABS devējs dod šo te signālu?
Jo tur jau var pieslēgt 2 devējus :)
No paša ABS devēja tur neko pa taisno paņemt nevar, jo devējs ražo voltus, nevis pārtrauktos impulsus. Vajadzīgs jau bloka pārveidots signāls, vai arī jāizmanto Tvertipa ieteiktie holi. Bet - kāpēc gan čakarēties ar holu, ja ir no kurienes paņemt. :)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:iAuto rallijs.
Vēl kas! Tvertrip saitā ir nepareizs pieslēguma marķējums. Es pēc viņu ieteikumiem dabūju dūmus no tās kastes. Par laimi - tur nodeg tikai viena pretestība no polaritātes aizsardzības. Bet jaunam visiem vadiem klāt ir marķējums, kas manā gadījumā nebija.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:iAuto rallijs.
Odnako te čaļi ne pa jokam ņemās!:woohoo:
Es joprojām nesaprotu, kā tie pārējie brauc - ar PDA, bez PDA, ar laptop un terratripiem, bet viņiem sanāk precīzāk kā mums!:blink: Mums šoreiz īpašu kļūdu nebija, mēs pat nevienu anekdoti pa ceļam neizstāstījām viens otram! Sekundi pie sekundes vienalga sakrājām:( OK, OZ mēs pārrēķinājāmies,- tā kā parasti kavējam, tad šoreiz atbraucām ar rezervi. Man jau pašam sāk gribēties pasēdēt Arnija pakaļbeņķī un apskatīties, kur mēs zaudējam - stratēģiski plānojot OZ, neveiksmīgi ilgi meklējot KP, braucot pārāk lēni vai viss kopā...:blush: Moška tas garais OZ jāmauc ar 9-5, tam uz puslīdz normāla ceļa taisnēs un līkumos tomēr ir cita vadāmība un ātrums, vienīgi stipri zaudētu meža ceļos uz sirdsāpju rēķina:evil:
Es joprojām nesaprotu, kā tie pārējie brauc - ar PDA, bez PDA, ar laptop un terratripiem, bet viņiem sanāk precīzāk kā mums!:blink: Mums šoreiz īpašu kļūdu nebija, mēs pat nevienu anekdoti pa ceļam neizstāstījām viens otram! Sekundi pie sekundes vienalga sakrājām:( OK, OZ mēs pārrēķinājāmies,- tā kā parasti kavējam, tad šoreiz atbraucām ar rezervi. Man jau pašam sāk gribēties pasēdēt Arnija pakaļbeņķī un apskatīties, kur mēs zaudējam - stratēģiski plānojot OZ, neveiksmīgi ilgi meklējot KP, braucot pārāk lēni vai viss kopā...:blush: Moška tas garais OZ jāmauc ar 9-5, tam uz puslīdz normāla ceļa taisnēs un līkumos tomēr ir cita vadāmība un ātrums, vienīgi stipri zaudētu meža ceļos uz sirdsāpju rēķina:evil:
Re:iAuto rallijs.
Varbūt tomēr sastiķējam vienu Audi vai Golfiņu uz diviem? :huh:Yukki wrote:Odnako te čaļi ne pa jokam ņemās!:woohoo:
Es joprojām nesaprotu, kā tie pārējie brauc - ar .....Moška tas garais OZ jāmauc ar 9-5, tam uz puslīdz normāla ceļa taisnēs un līkumos tomēr ir cita vadāmība un ātrums, vienīgi stipri zaudētu meža ceļos uz sirdsāpju rēķina:evil:
Re:iAuto rallijs.
aha, vai varbūt tomēr nododam pārpalikumu no OG Tolmetam un par iegūto (~Ls 50) sastiķējam vienu nelielu rautiņu un izbeidzam šito sevis un skudru apdraudēšanu? :evil::S :woohoo: :side:FunnyFox wrote:Varbūt tomēr sastiķējam vienu Audi vai Golfiņu uz diviem? :huh:Yukki wrote:Odnako te čaļi ne pa jokam ņemās!:woohoo:
Es joprojām nesaprotu, kā tie pārējie brauc - ar .....Moška tas garais OZ jāmauc ar 9-5, tam uz puslīdz normāla ceļa taisnēs un līkumos tomēr ir cita vadāmība un ātrums, vienīgi stipri zaudētu meža ceļos uz sirdsāpju rēķina:evil:
Re:iAuto rallijs.
Yukki... Varam "uzražot" vienu treniņnometni OZ sakarā! ;) Bet īpašu noslēpumu tur nav! Viens plāno - otrs brauc! Un tas jādara ātri abiem. Tad ir arī rezultāts.
Cik var saprast pēc Reda pēdējiem labojumiem, tad Bebra 3LK ir aizsutīta mārrutkos :woohoo:... un mūsu komandas pirmā vieta arī, jo D-faktoram pie Bebra bij fiksētas lielākas auzas par Bebra loģisko kļūdu :evil: jau vakar šķirstot savu log failu, atradu, ka nobīde ir 235m pret vietu, kur leģendā vajadzētu tikt ņemtam laikam. Jo laikam bija jāņemas pēc leģendas uz mainīgā ātruma vietu, tātad orientieri. Bet tur bija taisne. Sareizinot ar 15m/sek, tad arī ieguvu savas 15 sek reģitrēto kļūdu:ohmy: Jā - un ja pirmo no sestās vietas šķir 8 sek :evil: Un zinu, ka pēdējās 8 bij tieši Tvertripa nelielās nobīdes pēc. Uz 40 km salasījās aptuveni 80m. Nedaudz jau braucām kavējot, tomēr izrādījās - kavēt vajadzēja vēl vairāk! Kā arī - ir nedaudz jāpārskata un jāpilnveido Tvertripa lasīšanas iesspējas. Ja ir "resets", tad summārajai kļūdai līdz vilkties nevajadzētu. Tas nozīmē, ka excelī ir jārēķina atsevišķi arī starpattālumi orientierī no nulles līdz nākošajam orientierim.
Cik var saprast pēc Reda pēdējiem labojumiem, tad Bebra 3LK ir aizsutīta mārrutkos :woohoo:... un mūsu komandas pirmā vieta arī, jo D-faktoram pie Bebra bij fiksētas lielākas auzas par Bebra loģisko kļūdu :evil: jau vakar šķirstot savu log failu, atradu, ka nobīde ir 235m pret vietu, kur leģendā vajadzētu tikt ņemtam laikam. Jo laikam bija jāņemas pēc leģendas uz mainīgā ātruma vietu, tātad orientieri. Bet tur bija taisne. Sareizinot ar 15m/sek, tad arī ieguvu savas 15 sek reģitrēto kļūdu:ohmy: Jā - un ja pirmo no sestās vietas šķir 8 sek :evil: Un zinu, ka pēdējās 8 bij tieši Tvertripa nelielās nobīdes pēc. Uz 40 km salasījās aptuveni 80m. Nedaudz jau braucām kavējot, tomēr izrādījās - kavēt vajadzēja vēl vairāk! Kā arī - ir nedaudz jāpārskata un jāpilnveido Tvertripa lasīšanas iesspējas. Ja ir "resets", tad summārajai kļūdai līdz vilkties nevajadzētu. Tas nozīmē, ka excelī ir jārēķina atsevišķi arī starpattālumi orientierī no nulles līdz nākošajam orientierim.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:iAuto rallijs.
Ņe djorgaj za boļnoje mesto!!! Vispirms mums jāuzražo sacīkšu auto. Manu pilotu lūdzu nekaitināt!:angry: Barot drīkst. :)Arnijs wrote:Yukki... Varam "uzražot" vienu treniņnometni OZ sakarā!
Re:iAuto rallijs.
Ehhh..... Arī man tā ir sāpīga tēma pašlaik :( It kā ir no kā, bet - nav kur! Un arī melnītis vēl nav gluži zemē metams. Paniķojās Sēlijā, bet mājās atveda! Bet nu - gribas jau vairāk, jo šamējā zirdziņi pēc pelēča tādi kleperi vien liekas! :whistle: :evil: Un nav jau lieta visu OZ neizņemt no trešā, jo ar 4-to viņš līkumus ārā nevelk:(FunnyFox wrote:Ņe djorgaj za boļnoje mesto!!! Vispirms mums jāuzražo sacīkšu auto. Manu pilotu lūdzu nekaitināt!:angry: Barot drīkst. :)Arnijs wrote:Yukki... Varam "uzražot" vienu treniņnometni OZ sakarā!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:iAuto rallijs.
Incants pasāciens briest! (Ja vēl kāds nav pamanījis) Piedalīties var jebkurš interesents ;) http://www.iauto.lv/article.php?sid=14965&id=523&str=
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 308
- Joined: Fri Jun 29, 2007 3:06 am
- Location: 56 54.752'N 24 06.714'E
Re:iAuto rallijs.
Interesantākais šajā gadā !!!
Spriežot pēc dalībnieku saraksta - rezultātu apstrīdēšanas un tālākās izmaiņas / kooeficientu pielietošanas būs ne pa jokam :D
Spriežot pēc dalībnieku saraksta - rezultātu apstrīdēšanas un tālākās izmaiņas / kooeficientu pielietošanas būs ne pa jokam :D