bendzina paterinji
Re:bendzina paterinji
Kā jau teicu, visu summu ~500km garā distāncē man atpelnīt neizdevās, dažus latus bija jāpieliek klāt no maka!:laugh:
Re:bendzina paterinji
Nē nu šitais ir perversi :D Lūk šitā uz ielām uzvedās svētdienas braucēji:Pmundrais wrote:tad bija āķis lūpā un atlikušos 80 km nobraucu uz 70-80 km/h
Re:bendzina paterinji
Nu svētdiena toč bija :Dalpins wrote:]Nē nu šitais ir perversi :D Lūk šitā uz ielām uzvedās svētdienas braucēji:P
Taču satiksmes nebija, tāpēc ar savu pētniecisko darbību nevienam iztraucēt nevarēju B)
Re:bendzina paterinji
Līdzīgu triku es arī biju izmēģinājis ar sarkano airi, nakts no svētdienas uz pirmdienu, šoseja pilnīgi tukša, maršuts Tukums-Rīga, ātrums 80-85km/h, Reset uz kompi un rezultātā vidējais 5.5l/100km.mundrais wrote:Nu svētdiena toč bija :Dalpins wrote:]Nē nu šitais ir perversi :D Lūk šitā uz ielām uzvedās svētdienas braucēji:P
Taču satiksmes nebija, tāpēc ar savu pētniecisko darbību nevienam iztraucēt nevarēju B)
Auto - Saab 9000 Aero, 2.3Turbo.
Protams, distance ir par īsu, lai būtu drošs, ka patēriņš tāds arī ir, ~70-80km.
Pie kam tas viss notika bez cruise un ne pēc visu filtru maiņas. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:bendzina paterinji
Man atkal pēc visiem saviem eksperimentiem ir salicies, ka tieši ar kruīzu sanāk par pāris cipariem aiz komata vairāk, nekā vienmērīgi darbojoties ar kāju. Jo kompis jau neredz, ka priekšā ir kalniņš un prātīgāk ir nedaudz palielināt ātrumu pirms tam un skriet kalnā ar inerci, tādējādi patērējot mazāk, kā gāzēt vairāk pirms paša kalna. Nez, varbūt tā tik tāda ilūzija.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:bendzina paterinji
Pilnībā piekrītu! Kompis arī bremzē, ripojot no kalna un līdz ar to neizmanto inerci :angry: . Tā ir arī viena no lietām, kas man nepatīk automātiem :( - netiek izmantota uzkrātā enerģija, un tā ir diezgan liela ņemot vērā, ka SAABs nav mazauto ;)edijs wrote:Man atkal pēc visiem saviem eksperimentiem ir salicies, ka tieši ar kruīzu sanāk par pāris cipariem aiz komata vairāk, nekā vienmērīgi darbojoties ar kāju. Jo kompis jau neredz, ka priekšā ir kalniņš un prātīgāk ir nedaudz palielināt ātrumu pirms tam un skriet kalnā ar inerci, tādējādi patērējot mazāk, kā gāzēt vairāk pirms paša kalna. Nez, varbūt tā tik tāda ilūzija.
Re:bendzina paterinji
Izmanto, izmanto! Slīdot no kalna lejā ja D režīmā atlaid gāzi automāts atlaiž frikcionus un auto slīd tā itkā būtu nospiests sajūgs manuālim! Kā arī automāts pārslēdzās vienmēr pareizajā brīdī un rezultata sanāk vel nedaudz ekonomija. Kā esmu noverojis izskatas, ka ja esi tendēts uz ekonomiju tad ar automātu to ir vieglāk un vienkāršāk sasniegt( protamsja runājam par auto ar normālu jauda svars attiecību) Cita lieta protams tadēļ, ka automāts nozog to uzrāviena sajūtu parasti spiežam dziļāk grīdā nekā to darītu ar manuāli
Re:bendzina paterinji
Diemžēl kruīzā autiņš tiek bremzēts :(Gregers wrote:Izmanto, izmanto! Slīdot no kalna lejā ja D režīmā atlaid gāzi automāts atlaiž frikcionus un auto slīd tā itkā būtu nospiests sajūgs manuālim!
Re:bendzina paterinji
Es kā sertificēts ekobraucējs varu teikt, ka no kalna ir jāripo ar maksimāli augstāko pārnesumu, nevis liekot neitrālajā! Vispār jāripinās ir liekot augstākajā pārnesumā un jāštepselē neitrālajā, kad auto jau sāk rīstīties pie zemiem ātrumiem.
Bet tas tā, ja nopietni plānojat nodarboties ar eko-sportu!
Kas netic, var pats doties uz drošas braukšanas skolu pavizināties!
Bet tas tā, ja nopietni plānojat nodarboties ar eko-sportu!
Kas netic, var pats doties uz drošas braukšanas skolu pavizināties!
Re:bendzina paterinji
Nu, bet kruīzs vispār nav ekonomijai, bet komfortam! :)Diks wrote:Diemžēl kruīzā autiņš tiek bremzēts :(Gregers wrote:Izmanto, izmanto! Slīdot no kalna lejā ja D režīmā atlaid gāzi automāts atlaiž frikcionus un auto slīd tā itkā būtu nospiests sajūgs manuālim!
Ai, nu ko vispār ņemamies ar tiem patēriņiem- nomainiet 16-17/215/55 uz 15/185/65, iemācamies braukt plūdeni un ar apdomu, beidzam niekoties ar nevajadzīgiem uzrāvieniem un tad jau var runāt par ekonomiju, bet līdz tam tāda pusliekuļošana vien sanāk :) labāk parēķiniek cik iztērējam uz nevajadzīgi lielajām riepām(gan pašu gumiju iegade, gan ar to sastītie piekares remonti) cik visadus liekus musarus vadājam līdzi, cik apēd klimats, cik laikus nenomainītas sveces un filtri, cik ne pārāk kvalitatīvā eļļa, cik paša vadītāja liekais svars(:laugh: utt- savs litrs pusotrs sapilēs(piemēram kad biju izmetis rezerves riteni, iztīrijis bagāžnieku un visu dienu braucu 100% pēc CSN un uzmanīgi vērojus ceļa situāciju mūsdienu Rīgā brīvi iekļāvos 9,5 litros parasto 12 vietā!))
Re:bendzina paterinji
Nu ja svētdienā kruīzē pa ulmaņa gatvi, vai Biķernieku ielu, gan jau ka var iekļauties 9,5 litros, bet ne jau nu pa centru mīcoties! :D
Dajoš man mehānisko kārbu griffinam un 9,5 būs vidējais patēriņš jauktā ciklā pilsēta/ārpilsēta!;)
PS: man ierastie ir 14,7 pa pilsētu.
Dajoš man mehānisko kārbu griffinam un 9,5 būs vidējais patēriņš jauktā ciklā pilsēta/ārpilsēta!;)
PS: man ierastie ir 14,7 pa pilsētu.
Re:bendzina paterinji
Tu ko, dienas vidū pa Avotu ielu vizinies?:laugh:elmo wrote:Nu ja svētdienā kruīzē pa ulmaņa gatvi, vai Biķernieku ielu, gan jau ka var iekļauties 9,5 litros, bet ne jau nu pa centru mīcoties! :D
Dajoš man mehānisko kārbu griffinam un 9,5 būs vidējais patēriņš jauktā ciklā pilsēta/ārpilsēta!;)
PS: man ierastie ir 14,7 pa pilsētu.
Re:bendzina paterinji
chippy wrote:Tu ko, dienas vidū pa Avotu ielu vizinies?:laugh:elmo wrote:
Nē, SAABam laikam autopilots ieslēdzies! Es darbdienās pārvietojos ar uzticamo korejieti. :laugh: :laugh: :laugh:
Re:bendzina paterinji
Ne visiem auto būs tāds efekts - tas ir atkarīgs no katra auto ECU ;)elmo wrote:Es kā sertificēts ekobraucējs varu teikt, ka no kalna ir jāripo ar maksimāli augstāko pārnesumu, nevis liekot neitrālajā! Vispār jāripinās ir liekot augstākajā pārnesumā un jāštepselē neitrālajā, kad auto jau sāk rīstīties pie zemiem ātrumiem.
Bet tas tā, ja nopietni plānojat nodarboties ar eko-sportu!
Kas netic, var pats doties uz drošas braukšanas skolu pavizināties!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:bendzina paterinji
Auto iegādāts nesen. Pa pilsētu pagājušo mēnesi sanāca 15 l/100km (nonullējot kompi pēc uzpildes un nobraucot vairāk kā 40l), īpaši nepiedomājot, kā brauc (bet pārāk arī negāzējot). Braukts tika tīri pa pilsētu, stumjoties pa mērenām probkām no rīta un vakarā. Rādījums bija aptuveni līdzīgs gan kompim, gan mērot pēc nobrauktiem km uz pilnu bāku. Šomēnes patēriņš pie uzpildes atkal tika nonullēts un pievēršot uzmanību kompja rādījumam tika braukts uzsvērti mierīgi. :) un atkal jau patēriņš aug, aug, jau pāri 13l/100km.
Modelis: 9-3SS 2003.g. 2.0t (175hp)
Automātiskā kārba
Riepas: 225/45 R17
Lietais benzīns: Statoil 95 ultima
Vidējais pasažieru svars mašīnā: ~130kg
Mainīts gaisa filtrs tajā pašā mēnesī.
Atklāti sakot, sāku domāt, vai viss ir normāli, jo iepriekšējam īpašniekam patēriņš bija stipri mazāks (pa pilsētu vidēji 11-12l) un arī šajā topikā izskatās, ka cilvēki braucot vidēji pa pilsētu patērē mazāk degvielas. Biju rēķinājies pa tādām vidējām probkām nu max 13l/100km.
Vienīgais, ka pēc auto vēstures sanāk, ka autiņam kādu laiku nav mainītas sveces.
Vai ir pamats uztraukumam un ko vajadzētu pārbaudīt? Jeb arī es esmu paranoidāls santīmp***? :(
Modelis: 9-3SS 2003.g. 2.0t (175hp)
Automātiskā kārba
Riepas: 225/45 R17
Lietais benzīns: Statoil 95 ultima
Vidējais pasažieru svars mašīnā: ~130kg
Mainīts gaisa filtrs tajā pašā mēnesī.
Atklāti sakot, sāku domāt, vai viss ir normāli, jo iepriekšējam īpašniekam patēriņš bija stipri mazāks (pa pilsētu vidēji 11-12l) un arī šajā topikā izskatās, ka cilvēki braucot vidēji pa pilsētu patērē mazāk degvielas. Biju rēķinājies pa tādām vidējām probkām nu max 13l/100km.
Vienīgais, ka pēc auto vēstures sanāk, ka autiņam kādu laiku nav mainītas sveces.
Vai ir pamats uztraukumam un ko vajadzētu pārbaudīt? Jeb arī es esmu paranoidāls santīmp***? :(