Biju pirms tam nedēļu nobraucis ar nomas IS250, tas šķita tīri OK, kaut arī bija acīmredzami sists, airbagi bijuši izšauti. Bagāžnieks izturēja hokeja vārtsarga somas testu. Sīčiem vietas aizmugurē pietiekami. Jaudas gana visos ātrumos, komforts labs, arī uz bruģa ar 17" ripuļiem zobi neklaudz.
Izbraucot ar šo balto, secināju - tas ir jūtami labāks par nomas auto, klusāks, salons vispār pamatīgs kā klints. Bamperis gan arī aizmugurē ir bijis uzdauzīts, bet tas sīkums. Dzinējs arī dzirdams tikai pie augstākiem apgriezieniem. Kārba slēdzas vispār nemanāmi, uz pārslēgiem reaģē zibenīgi. Stereo gan nav Mark&Levinson, vienkārši "Lexus", bet tāpat skan ļoti labi. Ir 6cd mainītājs + AUX ieeja. Neko arī vairāk nevajag īsti. Sieviete pārdeva, jo bizness dēļ COVID-19 praktiski apstājies. 6000 EUR. Nokaulēju 500 EUR par riepām
Priekšējās riepas bija bēdīgas, tādēļ tās ARTEHā vakar nomainīju pret jaunām - General Tyre Altimax One 235/45/17, esot labas. Virsū ir oriģinālie diski, baigi platie gan - 8.0J, aizmugurē stāv vispār 245/45 ripuļi
Pirmais, ko izdarīju, pasūtīju gumijas paklājiņu komplektu pa 39 EUR. Nākamnedēļ dosimies uz TUF apkopties. Dēļ keylessGo ir papildus imobilaizers uzstādīts, pēc izskata vai nu skybrake vai black bug. Bet pults diemžēl tikai viena, būs jāuztaisa otra.
Kādēļ tieši Lexus? Gribēju lielāku komfortu - tādēļ tikai RWD ar vismaz sešcilindru benzīnu, japāņu kvalitāte un uzticamība bija ļoti nozīmīgs aspekts. No ārpuses ļoti glīts tas ir. Iekšpusē viss labi, izņemot viduskonsoli, varēja būt glītāka, bet var pierast. GS likās pārāk liels un sarežģīts. Gribējās jau BMW f10 vai f11, bet tiem labi sešcilindrinieki maksā kosmosu vēl. e60/61 ir vienkārši pretīgs. e90 sešcilindrinieki parasti nāk tikai ar to riebīgo paneli, kurā ir tas izaugušais displejs pa vidu - vēmiens nāk, uz to skatoties, to es nespētu. Un arī neticu gluži tiem e90, paziņām ir bijušas dīvainas problēmas ar tiem (barošanas vads no AKB pārtrūkst, centrālais panelis atņirdzas utml.)