Nesataisīju, tikai sliekšnus, lai auto var droši pacelt servisā, pārējo nopūta
Lai pēc manām velmēm tur visu sataisītu, aizietu vairākas nedēļas un 2k+ EUR vismaz, kas ilgtermiņā man nelikās prātīgi
Nesataisīju, tikai sliekšnus, lai auto var droši pacelt servisā, pārējo nopūta
Vispār, man jau ir divi SAABi, un vēl trešais lietošanā pagaidām
No jaunajiem īsti neko negribas. Un līzingu ņemt būtu muļķīgi tagad. Ja auto jauns, tad nekas cits neatliek kā hibrīds, lai cena, nodokļi, vērtības kritums un dinamika būtu adekvāti ilgtermiņā. Mazie turbomotori galīgi neuzrunā.
Manuprāt, ja vēlies braukt ar premium brendu, jābūt gatavam atlocīties pa pilnu programmu. Ne jau tāpēc, ka tas obligāti būs s*ds un plīsīs, bet kaut vai dēļ augstākām detaļu un apkopju izmaksām. Nu un ja vēl sanāk iegrābiens, tad tas būs x reizes dārgāk kā ar kaut ko vienkāršāku, bet nu tas viss taču ir tikai likumsakarīgiedijs wrote: ↑Wed Dec 16, 2020 1:36 pmTu laikam neesi dzirdējis, cik jautra var būt dzīve un tukšs maciņš ar E60, ja nepaveicas ar pirkumu.Nopietni, labus vārdus neesmu dzirdējis no tiem, kas ilgāku laiku lietojuši un tad veiksmīgi vai ne tik veiksmīgi tikuši vaļā. Bet nu var jau būt, ka tāda informācija tikai manā burbulī grozās..
W211 izklausās labāk.. bet spriežu tik pēc Nila slavas dziesmām šim brendam, pašam pieredze tieši nekāda. Motors tātad 3.2 (5.0 nav diez ko bieži sastopams un laikam parasti 4matic), kas sašaurina izvēles iespējas dīzeļmīļu tirgū. Uz atru roku ss'ā plus mīnus budžetā atradu vien divus, un abus tādus, ko negribētos braukt skatīties.
SAAB 9000 (1985-1998) rezerves daļas pārdot/pirkt/atdot by ZZ_ZingZeng
Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) by Gunch*
Dienas snapšots 2. daļa by alpins
Liftback 9000, born in year 1997 by saab21
SAAB 9-5 (1997-2011) rezerves daļas pārdot/pirkt/atdot by maa
Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) by Rudolfs
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa) by Kokocrew
SAAB 90; 99; 900og (1968-1994) rezerves daļas pārdot/pirkt/atdot by ZZ_ZingZeng