Ko tik netā nevar atrast.
Re:Ko tik netā nevar atrast.
Nu par 99% esu parliecinats,ka no rupnicas vins ar dibenu silditaju nav bijis.Un ja tam ir tada fica,tad visticamak,ka apsilde ir iebuveta pec tam...
Re:Ko tik netā nevar atrast.
Topiks tacu par, to,ko tik nevar atrast neta. Tad luk, atradu :laugh:, varbut kadam noder, bez motora, tacu ar labu virsbuvi =http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19441348 1ls : 8noki
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Ko tik netā nevar atrast.
800 kr = 800 ls? + atvešana un no Normunda motors= ap 2 k Ls šujmašīna ziemai?
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 590
- Joined: Mon Feb 25, 2008 2:00 pm
- Location: Rīga,Imanta
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Ko tik netā nevar atrast.
shitas specialistiem jautajams..
Re:Ko tik netā nevar atrast.
Cena ir OK, tomēr, vai vienīgo 96 visā SAAB klāstā būtu vērts izmantot kā ziemas auto?
Re:Ko tik netā nevar atrast.
Sorry par vēl nedaudz offtopu.Nils/carlorossi wrote:Nevajag pārsteigties ar apgalvojumiem, ja nekad neesi redzējis to kā es ar viņiem braucu.uculs wrote:Vispār jau es arī brīnot, ka tev tās kārbas iet. Standata Aero jaudai kārba ir pilnīgi pietiekama, ja to nelauž. Piedot, bet es saprotu, ka vaina ir pilota. Nu nemāki tu braukt ar SAAB Aero.
Un es arī nenoliedzu, ka tādas pusjātas es tās kārbas jau esmu paņēmis.
Un jau minēju, tad kāda velna pēc tu domā, ka es tāds esmu vienīgais? Tad jau sanāk, ka vairums, kam birst kārbas nejēdz ar viņiem braukt? Nu jau Tu pļauj zāli, mazliet un šitais mani mazliet aizvainoja.
Ja reiz esi tik pārliecināts ar saviem apgalvojumiem, tad pasaki Edijam, Raimondam, Bizenājam, manam kaimiņam, manam Ventspils paziņam, ka viņi visi tak nejēdz braukt un arī visiem pārējiem, kas forumā ik pa laikam uzpeld ar jautājumiem, kur izrakt 9k aero garo kārbu, jo viņi visi brauc ar manis iepriekš minētajiem 9k +200hp.
Un tad vienreiz pasaki kā tad tur īsti ir jābrauc?
Es, protams nesaku, ka mana braukšanas pieredze ir mērāma desmitiem gadu, jo īpaši ar Saab un mans braukšanas stils ir pats saudzējošākais, bet šitajā lietā es +/- esmu iebraucis, ka šī ir viņu vājākā vieta. Un nestāsti man, ka tas ir normāli un vainigs ir tikai braukšanas stils. Protams, es nenoliedzu, ka tā ir daļa vainas, bet tāpēc nav jāpārsteidzas ar pieņēmumiem, kas es, redz, ar 9k aero neprotot braukt.
Vienīgais 9k aero ar ko līdz šim biju braucis un kuram nebija nekādu kārbu problēmu, ir Gustava jubilejnieks. Man domāt, ka pirmkārt tāpēc, ka visu laiku bijis labās rokās, cik dzirdēts, exNato autiņš, lai gan tas neizslēdz to, ka ar viņu vilkts, otrs, nobraukums un tas, tomēr ir 98.g.
Manās rokā nomira divas 9k Aero kārbas(braukšanas stila problēma :)), viena garā un viena kkāda vidējā. Lūzšanas epopeja beidzās(moš sagadīšanās, bet moš nē) pēc tam kad tika uzstādīts ta saucamais sporta difers kārbā un parastas eļļas vietā saliets Liqui Moly izstrādājums ar molibdēnu un papildus piedeva kkāds metala atjaunotajs no ta paša izstrādātāja, kā arī pats remonts veikts Vikingos. Iespejams kādam kuram kārba uz robežas palīdzēs izvairīties no remonta.
Re:Ko tik netā nevar atrast.
Tieši tas sporta difers arī ir tas par ko vērts padomāt, jo cik lasīts un dzirdēts, kalpo ilgāk.
To man arī savā laikā viens čalis no Alfa Motors pastāstīja, kad iegriezos uzjautāt cik manam toreizējam sarkanajam maksā reduktors.
Ciparus labāk nesaukšu, pie kam izteicās, ka jaunu uz to brīdi pasūtīt nemaz nevarot, šaubos, ka ir kas mainījies...
Pie kam tas pats čalis man teica, ka laikā, kad braucis ar 9k aero, nobraucis divas kārbas un šitās nedienas beigušās tikai tad, kad uzlicis bloķējošo sporta diferi.
Un, ja atmiņa neviļ, tas pasākums ar uzlabotu reduktoru sanāca ap 200ls [ieskaitot kārbas uzlikšanu, noņemšanu], to pat man stāstīja kāds no foruma, šķiet, ka pat Ārnijs, lai gan drošs neesmu. :)
To man arī savā laikā viens čalis no Alfa Motors pastāstīja, kad iegriezos uzjautāt cik manam toreizējam sarkanajam maksā reduktors.
Ciparus labāk nesaukšu, pie kam izteicās, ka jaunu uz to brīdi pasūtīt nemaz nevarot, šaubos, ka ir kas mainījies...
Pie kam tas pats čalis man teica, ka laikā, kad braucis ar 9k aero, nobraucis divas kārbas un šitās nedienas beigušās tikai tad, kad uzlicis bloķējošo sporta diferi.
Un, ja atmiņa neviļ, tas pasākums ar uzlabotu reduktoru sanāca ap 200ls [ieskaitot kārbas uzlikšanu, noņemšanu], to pat man stāstīja kāds no foruma, šķiet, ka pat Ārnijs, lai gan drošs neesmu. :)
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Ko tik netā nevar atrast.
Par labu smieklīgi maz. Bet kas kuram ir labs, es pieļauju, ka man tā vērtējuma latiņa ir krietni virs vidējā.Viensjaanis wrote:2K par labu 96to ir daudz vai maz?:blush:
900aero clubsport #8
Re:Ko tik netā nevar atrast.
Bet 2k nav arī cena par kaut kādu sarūsējušu lūzni :)ziedoniz wrote:Par labu smieklīgi maz. Bet kas kuram ir labs, es pieļauju, ka man tā vērtējuma latiņa ir krietni virs vidējā.Viensjaanis wrote:2K par labu 96to ir daudz vai maz?:blush:
Jums ar Normundu ir savādāk, jo esat redzējuši ko nozīmē 2k auto un ticamāk ka negribas čakarēties, bet kā pirmais auto tas domāju ka būtu pietiekami OK, jo nav jau jēgas nopirkt sev pirmo 96 un braukt un braukt un tā, ka nekas nav jādara :D
Re:Ko tik netā nevar atrast.
Labi, labi, negribēju tevi aizskart, es tikai faktu konstatēju. Pilnīgu pieļauju, ka kāds no iepriekšējiem kārbas saimniekiem nemācēja to lietot. Zinu vismaz trīs reizes vairāk Aero, kuriem nav bijušas problēmas ar kārbu. Jāsaka, ka tas gan bija sen, un uz šo brīdi es vairs nezinu kādā stāvoklī tie ir, jo man zināmie cilvēki ar tiem vairs nebrauc. Tas ka bizenajam kārba netur ir saprotams, jo tādam stilam tā arī nav domāta, kā brauc pārējie tevis nosauktie nezinu. Ir jāsaprot taču, ka šī mašīna ir vienkārša ielas mašīna, kurai jaudas ir vairāk nekā braucējiem saprašanas. Es varu piekrist, ka tās kārbas tomēr ir vājā vieta, bet tāpēc tev vajadzētu pielāgoties kārbai, bet var jau arī mainīt, tā kā to darīja soms :) Tikai viņam, laikam, bija lielas rezerves.Nils/carlorossi wrote:Nevajag pārsteigties ar apgalvojumiem, ja nekad neesi redzējis to kā es ar viņiem braucu.uculs wrote:Vispār jau es arī brīnot, ka tev tās kārbas iet. Standata Aero jaudai kārba ir pilnīgi pietiekama, ja to nelauž. Piedot, bet es saprotu, ka vaina ir pilota. Nu nemāki tu braukt ar SAAB Aero.
Un es arī nenoliedzu, ka tādas pusjātas es tās kārbas jau esmu paņēmis.
Un jau minēju, tad kāda velna pēc tu domā, ka es tāds esmu vienīgais? Tad jau sanāk, ka vairums, kam birst kārbas nejēdz ar viņiem braukt? Nu jau Tu pļauj zāli, mazliet un šitais mani mazliet aizvainoja.
Ja reiz esi tik pārliecināts ar saviem apgalvojumiem, tad pasaki Edijam, Raimondam, Bizenājam, manam kaimiņam, manam Ventspils paziņam, ka viņi visi tak nejēdz braukt un arī visiem pārējiem, kas forumā ik pa laikam uzpeld ar jautājumiem, kur izrakt 9k aero garo kārbu, jo viņi visi brauc ar manis iepriekš minētajiem 9k +200hp.
Un tad vienreiz pasaki kā tad tur īsti ir jābrauc?
Es, protams nesaku, ka mana braukšanas pieredze ir mērāma desmitiem gadu, jo īpaši ar Saab un mans braukšanas stils ir pats saudzējošākais, bet šitajā lietā es +/- esmu iebraucis, ka šī ir viņu vājākā vieta. Un nestāsti man, ka tas ir normāli un vainigs ir tikai braukšanas stils. Protams, es nenoliedzu, ka tā ir daļa vainas, bet tāpēc nav jāpārsteidzas ar pieņēmumiem, kas es, redz, ar 9k aero neprotot braukt.
Vienīgais 9k aero ar ko līdz šim biju braucis un kuram nebija nekādu kārbu problēmu, ir Gustava jubilejnieks. Man domāt, ka pirmkārt tāpēc, ka visu laiku bijis labās rokās, cik dzirdēts, exNato autiņš, lai gan tas neizslēdz to, ka ar viņu vilkts, otrs, nobraukums un tas, tomēr ir 98.g.
Re:Ko tik netā nevar atrast.
Parādi man to zelta bedri, kur viņas tā var dabūt un mēs kopa uztaisīsim labu biznesu. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Ko tik netā nevar atrast.
Nu jau tev tiešām ir tik lielas problēmas, tad vienkārši iekrāj naudu un uzliec 9-5 kārbu. Laba atpazīstamība pasaulē 100% garantēta. Dīvaini, jo parasti 9000 problēmas ar kārbām nav līdz saviem 400hp, tik uzliek bloķi un miers.Nils/carlorossi wrote:Parādi man to zelta bedri, kur viņas tā var dabūt un mēs kopa uztaisīsim labu biznesu. :laugh:
900aero clubsport #8
Re:Ko tik netā nevar atrast.
Iet jau runa par kārbām bez modifikācijām. :)ziedoniz wrote:Nu jau tev tiešām ir tik lielas problēmas, tad vienkārši iekrāj naudu un uzliec 9-5 kārbu. Laba atpazīstamība pasaulē 100% garantēta. Dīvaini, jo parasti 9000 problēmas ar kārbām nav līdz saviem 400hp, tik uzliek bloķi un miers.Nils/carlorossi wrote:Parādi man to zelta bedri, kur viņas tā var dabūt un mēs kopa uztaisīsim labu biznesu. :laugh:
Johaidī, tiešam sāk likties, ka es vienīgais tāds nelaimīgais, kam birst tās kārbas. :laugh:
Saab 900 Turbo '81