Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
Silver
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 724
Joined: Fri Mar 15, 2013 12:22 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Silver »

MARKUSS tagad braukā uz Toyota Yaris :)
9-5 Silver Aero 2001 for sale
9-5 Silver Griffin
eeKa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 289
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:16 am
Location: Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by eeKa »

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

eeKa wrote:Kādam nav kas zināms par šo:
ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/dm ... dmlcp.html
Tu taču teici, ka tev automāti neinteresē! :P

Manuprāt 13litri gāzes pa pilsētu un 8 uz šoseja ir pārāk optimistiski! Ja tas ir benzīns, nu tad iespējams, ka tuvāk patiesībai! :mrgreen:
eeKa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 289
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:16 am
Location: Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by eeKa »

manējam uz gāzi vidējais ir 12.5-13.0L
tā ka varētu būt tuvu patiesībai

Es arī teicu, ka nevar atrast nevienu 9-5 no 2004 ar manuāli - varbūt tā ir zīme, ka pienācis laiks iepazīt ko jaunu :?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

eeKa wrote:manējam uz gāzi vidējais ir 12.5-13.0L
tā ka varētu būt tuvu patiesībai

Es arī teicu, ka nevar atrast nevienu 9-5 no 2004 ar manuāli - varbūt tā ir zīme, ka pienācis laiks iepazīt ko jaunu :?

Uz šosejas tev tiešām ar gāzi sanāk 8,0!?
Pilsēta laikam nav rādītājs, jo katrs ar pislētu saprot kaut ko citu, man tie ir centra korķi, citam slaids brauciens pa dienvidu tiltu prom uz ķekavu! :mrgreen:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by edijs »

Silver wrote:MARKUSS tagad braukā uz Toyota Yaris :)
Katram pienāk brīdis, kad rokas maķenīt nolaidušās un uznāk vēlme braukt ar auto, kas vienkārši iet un nav jāremontē. :D Nuu, t.i. gadījumā, ja tiek vietā ieķerts kāds jauns mazmotors, nevis jau nodzīts.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Gac »

edijs wrote:
Silver wrote:MARKUSS tagad braukā uz Toyota Yaris :)
Katram pienāk brīdis, kad rokas maķenīt nolaidušās un uznāk vēlme braukt ar auto, kas vienkārši iet un nav jāremontē. :D Nuu, t.i. gadījumā, ja tiek vietā ieķerts kāds jauns mazmotors, nevis jau nodzīts.
Un, tad, kad to mazmotoru ieķer, tad uznāk nostaļģija un ilgošanās pēc vecā labā jaudīgā un remontējamā saaba (līdzīgi kā man šobrīd). Un tad dzīvs cilvēks atkal pārsēžas uz remontējamo saabu, pēc laika atkal pieriebjas un gribas ko tādu, kas vienkārši iet un nav jāremontē un atkal pārsēžas uz jaunu mazmotoru. Un tā pa riņķi...
eeKa
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 289
Joined: Wed Jan 16, 2008 1:16 am
Location: Riga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by eeKa »

elmo wrote: Uz šosejas tev tiešām ar gāzi sanāk 8,0!?
Pilsēta laikam nav rādītājs, jo katrs ar pislētu saprot kaut ko citu, man tie ir centra korķi, citam slaids brauciens pa dienvidu tiltu prom uz ķekavu! :mrgreen:
Mazākais, kāds man ir bijis 10.2l braucot uz pāķiem ne jau uz 100
User avatar
Diks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 766
Joined: Fri Oct 31, 2008 3:55 am
Location: Ventspils

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Diks »

Kopš es no visādiem mazmotoriem (ja tā var teikt arī par 2,0-2,4l motoriem) pārsēdos uz SAABu, tad citu marku vairs negribu :hand: Nu jau man ir ceturtais, ar kuru nobraukts gads un negatavojos no tā drīzumā šķirties :D Ar iepriekšējiem trīs SAABiem (divi 9k un viens 9-5) esmu nobraucis vidēji 4,5 gadus ar katru. Starp citu, nevienu no tiem pirms pirkšanas neesmu vedis uz diagnostiku :whistle:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Jebkurš lietots auto ir loterija, neatkarīgi no tā, vai tu viņu diagnosticē, vai nē!

Kaut gan to pašu var teikt arī par jauniem auto! Viens čoms bija iepircis veselu jaunu VW auto parku! un Ja visi VW touran brauca godam, tad viens visu laiku plīsa, juka un bruka! Kāpēc tā, neviens īsti nezin! :mrgreen:

Vēl viens bija iepircis jaunu Citroen C4 Picasso un visu garantijas laiku pa servisiem vien dzīvojās! Tiesa gan pēc garantijas termiņa beigām auto ir sācis braukt kā tam pienākas! :mrgreen:
aero
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Tue Apr 01, 2014 7:03 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by aero »

edijs wrote:
aero wrote:principā var teikt, ka pa disku cenu atdeva mašīnu, jo tie abi disku/riepu komplekti maksā ap 1000€ :D
To tev pārdevējs teica? :) Es teiktu, ka tomēr nedaudz pārspīlēti - Super Aero diski varētu maksāt 200-250 eiras, atkarībā no stāvokļa. Tie 18'nieki - izskatās jau pa pirmo, bet nav jau daudzi, kas ar tādiem gribētu braukt, jo īpaši starp 9k lietotājiem, kas pieraduši pie komforta. Varētu mēģināt tirgot kādam audistam/fordistam/utt. Es teiktu, ka reālais cipars tirgošanai būtu uz kādām 300, nu varbūt 400 eirām. Bet 1000 tur kopā nesavācas (ja vien nav jaunas riepas uz 18'niekiem).

Krist, vai tad tu šo neesi dzīvē redzējis?

Image
Nē, pārdevējs neko neteica, pats izsecināju. Uz aero diskiem ļoti labas riepas un uz 18'niekiem gandrīz jaunas. Nu gan jau ka 1000€ nedabūtu, bet stipri tuvu tam, bet uz rezerves daļām šitais neies :P
aero
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Tue Apr 01, 2014 7:03 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by aero »

Gregers wrote:Aha, tatad jaudīgakais gāzētais saab iekš LV nu ir klubā. Nice!
Nenokauj lūdzu viņu, jo tur tiešām ir mežonīgi salikts viņā.
NEKĀDU 95 degvielu, NEKĀDU LĒTO EĻĻU tikai Redline, Liqui Moly utt līdzīgās, nekādā gadijumā neslāpēt uzreiz pēc braukšanas,
dieva dēļ negriez kamēr nav PILNĪGI uzsilis līdz darba temp!
Kgan kopuma dēļ kaltajiem virzuļiem jau tāpāt neko ilgak par gadu, pusotru nenobrauksi :(

Fck, kā es savulaik kļančiju viņu lai man pārdod, bet toreiz ni un ni :cry:
Nevar būt tas jaudīgākais saabs LV....
Nokaut nedomāju, jo meklēju jaunu saimnieku viņam, kurš uzcels to autiņu (negribu apčakarēt Markuss'u, jo apsoliju uzcelt), bet izrādās ka tomēr uz BMW M3 skatos.
A ko tam kumeļam barot 98? un kā ir ar gāzi, tā jau arī nav labākā barība?
Un ja runājam par naudu kas ir sagrūsta šitanī autiņā, tad tā ir vnk astranomiska, jo motora bloks tur labi ja ir palicis stock. :shock:
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by edijs »

Nu redz, tad jau Gregeram ir iespēja nogrūst savu bēdu ieleju un lekt jaunā avantūrā, ja reiz tu pats neesi gatavs to auto celt augšā. :) Vai tev jau ir nojausma, par kādu summu būtu gatavs šķirties, ja nākamais īpašnieks zvērētu pie visiem saviem saabiem pacelt šo eksemplāru atkal saulītē, nevis izjaukt? Man sēta liela, vēl vienam aparātam vieta atrastos pilnīgi noteikti. Un skrūvēties patīk.

Jaudīgākais varētu arī nebūt, šķiet vienam ir kaut kas ap 500hp, vismaz īpašnieks tā apgalvo. Bet tur ir atkal nākamā sāpe - motors jaudīgs, bet pārējās komponentes netur to slodzi. :) Tāpēc ar jaudas celšanu vien aizrauties nevajag.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Troll
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 162
Joined: Wed Mar 24, 2010 4:12 pm
Location: Rīga

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Troll »

Heh, šis sarkanais jau vairākkārt pa šiem gadiem ticis aprunāts un licis dažiem siekaloties. Pirms Markuss viņu paņēma, viņš laikam ar 315 zirgiem tirgojās. Pēc tam viņš esot viņu tur kārtīgi pārtaisījis/sataisījis. Vajadzētu tīri labi vērties...

Edijs vēl ar mani nav uzskrējies, bet jau izaicina citus :mrgreen: Tad jau jātaisa 3-way :D
aero
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 32
Joined: Tue Apr 01, 2014 7:03 pm

Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by aero »

edijs wrote:Nu redz, tad jau Gregeram ir iespēja nogrūst savu bēdu ieleju un lekt jaunā avantūrā, ja reiz tu pats neesi gatavs to auto celt augšā. :) Vai tev jau ir nojausma, par kādu summu būtu gatavs šķirties, ja nākamais īpašnieks zvērētu pie visiem saviem saabiem pacelt šo eksemplāru atkal saulītē, nevis izjaukt? Man sēta liela, vēl vienam aparātam vieta atrastos pilnīgi noteikti. Un skrūvēties patīk.

Jaudīgākais varētu arī nebūt, šķiet vienam ir kaut kas ap 500hp, vismaz īpašnieks tā apgalvo. Bet tur ir atkal nākamā sāpe - motors jaudīgs, bet pārējās komponentes netur to slodzi. :) Tāpēc ar jaudas celšanu vien aizrauties nevajag.
pats es neesmu gatavs, bundža prasa pieķeršanos, un tagad ir iesākts viens bmw e36 un līdz ar to vissas nopelnītās monētas aiziet tam un saabiņam nekas neatliek. Atlikt jau kkā varētu, bet jēga, ja nav pa kurieni īsti braukt ar viņu.
Cenu man ir pagrūti nosaukt, bet cik skatijos vācijā, tad tur stock aero maksā ap 2k €, nezinu cik šī cena ir adekvāda, kkad kad sanāks laiks, doma ir pastudēt Zviedru interneta pasauli un saprast aptuveno cenu. Protams savu roku arī jāpieliek, lai kaut nedaudz uzfrišinātu, jo salons ir aizdirst un jāsaliek viss atpakaļ kā ir bijis un tas pats ir jādara arī ārpusē, to visu domāju savest +/- kārtībā un tad sist gaisā, jo tagad savādāk izskatās nebaudāmi. :think:
Post Reply