OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
9³SS 2005 1.9TiD ~180hp, Swirl's OFF, DeCat
- foxtrot_kilo
- Zināms jau visiem
- Posts: 313
- Joined: Mon Aug 29, 2016 9:31 am
- Location: Riga
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
OSC 

Tagad šīs projekts ir līdzvertīgs gan vizuālā gan arī jaudas ziņā! Un visi tie upgraded parts ko esi licis iekšā pēdējo 4 gadu laikā šobrīd strādā pa pilno. Brauc auto ļoti labi, var griezt līdz 5k saglabājot jaudu. Kopsumā šīs projekts ir ļoti sabalansēts un saglabājot mazlitrāžas 4cyl degvielas ietaupijumu braucot mierīgi vai pa šoseju gan arī izmantojot visu jaudu tas tāpatās ir arī ļoti demokratisks saimnieka makam ja salīdzina ar šādas jaudas bendzīnu vai līdzīgas jaudas lielitražas dīzeļiem.. 

9-3 SS 1.9 TiD 2006 MT
Locomotive
315HP 610NM
Z19 custom solutions
EDC16 C9/C39 Saab/Opel Remapping
Locomotive
315HP 610NM
Z19 custom solutions
EDC16 C9/C39 Saab/Opel Remapping
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Tu jau zini, Osi, 


Bet ja mēs neaizbrauksim uz kādu trasi kopā ar savām tarateikām, es būšu bēdīgs
Bet ja mēs neaizbrauksim uz kādu trasi kopā ar savām tarateikām, es būšu bēdīgs
SAAB 9³ SW 1.9 Biturbo Aero MT
SAAB 9000 2.0t Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5
SAAB 9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
EX SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis
EX SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT Stg1
SAAB 9000 2.0t Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5
SAAB 9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
EX SAAB 9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis
EX SAAB 9³ SW 2008 1.9 Tid MT Stg1
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
gaidam, kad kārba padosies 

SellParts
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
+37128710049
9-5 '02 B235R /sold
9-5 '07 B235R /sold
9-3 '08 Z19DTH+
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Cik tur tā darba kārbu samainīt, nav jau pirmā un pēdējā
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Beidzot šis projekts ir ticis pie jaudas, kura ir nepieciešama pie tāda ārēja izskata! 
Es tikai vienu niansi nevaru saprast: Vai šī ir visu dīzelistu nianse, vai konkrētā īpašnieka
Aplūkojot Dyno grafiku - nevar nepiekrist, ka grieze ir 590Nm. Tas, protams, skan sexīgi. Bet kāpēc nekur nav pieminēts, ka grieze virs 550Nm ir tikai starpā ~2750-3050?
Un grieze 550Nm ir tikai diapazonā ~2750-3200rpm? Tad sanāk, ka griežot līdz, augstāk pieminētiem, 5k, un atņemot diapazonu 500rpm, visu laiku grieze ir ZEM 550Nm? 
Grafiks pielikts zemāk.
Es tikai vienu niansi nevaru saprast: Vai šī ir visu dīzelistu nianse, vai konkrētā īpašnieka
Grafiks pielikts zemāk.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag 
9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert
9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert
Re: OSC, Black Wagon version 2.0 - get older, plainer, saner
Un vēl interesanti būtu paskatīties pie cik RPM Tu pārslēdzies paātrinoties Full Throttle, un kādā griezes līknes punktā nonāc ieslēdzot nākamo ātrumu. Šķiet, ka tas varētu būt diapazonā starp 420-470Nm.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag 
9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert
9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE LPT Vert