Ralfa Airis

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Ralfa Airis

Post by rzmzr »

Runājot par pašu bloku - Honējums vēl bija ļoti skaists, un pats bloks nebija dikti netīrs un piedzedzis.
Balansieru vāles ir izravētas, un līdz ar to, liekie eļļas kanāli noslēgti. 9k virzuļi, 9k klaņi, 9k blīve.
Vāles vēl pagaidām tiek atsātas no Aero, bet esmu B234i vāļu meklējumos, tas tā, tuvākajai nākotnei.

Noslēdzošais posms, kurš nebija tik attēliem bagāts, bet pārītis ir:
Viss, kas nepieciešams
e0.jpg
Ķēdes process
e1.jpg
e2.jpg
Un te jau gatavs.
e3.jpg

Un līdz ar to galerija ir beigusies, un vairs bilžu īsti nav.
Auto rūc, auto brauc, auto eļļu neēd.
Neliels reviews par pašu "smago iekšu swapu":

Personīgi, man patīk. Jā, apgriezieni krīt lēnāk, jā, motors nedaudz lēnāk iegriežas, bet sajūta, ka strādā mīkstāk.
Bez balansieru vālēm gan dižas izmaiņas nejūtu, tik vien, cik jūtams lielāks "feedbacks" un ir sajūtas, ka tur priekšā ir motors, kas man arī, patīk! :mrgreen:

Kaut kā tā, pagaidām. Tuvākajā laikā tiks novērsts neveiksmīgais atgadījums uz Merķeļa ielas un salocītajām durvīm, un tad jau varēs sākt domāt tālāk :twisted:

Liels paldies, Vilciņam, par darbu, nu cita dzīve, cits auto, jebšu cita diršana, kad to biksi novelk :mrgreen::dance:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Ralfa Airis

Post by rzmzr »

Brīvidenās, beidzot, nomedīta 3.0TID kārba ar 140k noskrējienu.
FM57 B02:
box.jpeg
Par sviestmaizi, līdzi savākta arī komplektējošā kulise (vecā tipa):
linkage.jpeg
Centrālajai asij brīvkustības praktiski nav, kas nozīmē, ka gultņi vēl savu uzdevumu veic, kā vajag.
Kārba gara, ļoti, bet tas ir tas, pēc kā eju.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
Henry
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 880
Joined: Wed Dec 17, 2014 11:16 am

Re: Ralfa Airis

Post by Henry »

rzmzr wrote: Mon Jan 22, 2018 2:25 pm Brīvidenās, beidzot, nomedīta 3.0TID kārba ar 140k noskrējienu.
FM57 B02:
box.jpeg
Par sviestmaizi, līdzi savākta arī komplektējošā kulise (vecā tipa):
linkage.jpeg

Centrālajai asij brīvkustības praktiski nav, kas nozīmē, ka gultņi vēl savu uzdevumu veic, kā vajag.
Kārba gara, ļoti, bet tas ir tas, pēc kā eju.
nu baigi esi iekarsis uz TOP Zustand stāvokli :clap::clap::clap:

tas ka gara kārba, tas jau labi - nezaudēs laiku uz štepselēšanu un pa šoseju varēs ekonomiski braukt nevis ar 2.5k-3k rpm apgriezieniem zāģēt.
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Night panel
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm

Re: Ralfa Airis

Post by Night panel »

Man 9-3 1-9 traktoram 6. Atruma 1.5 apgriezieni uz 100 braucot.
User avatar
Highlander
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1264
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm

Re: Ralfa Airis

Post by Highlander »

Night panel wrote: Mon Jan 22, 2018 6:05 pm Man 9-3 1-9 traktoram 6. Atruma 1.5 apgriezieni uz 100 braucot.
Tur jau tas suns! :) Tev traktors, a vinam benzins. Tur jau savadaka dzive pavisam :)
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Night panel
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm

Re: Ralfa Airis

Post by Night panel »

Tas nozime ka degvielas paterinu var dabut zem 18 l uz simts cik saprotu. Ar manu smago kaju tas bija man standarta minimalais paterins pilsetas režīmā vismaz
Night panel
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm

Re: Ralfa Airis

Post by Night panel »

2.3 benzinam
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Ralfa Airis

Post by hofmaks »

Kādi plusi un mīnusi fm57 kārbai? Vai braucot 90 km/h pie apdzīšanas neprasās mest 3 robā? Cik apgriezienu dzinējam kruizējot tos pašus atļautos 90?
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re: Ralfa Airis

Post by Arnijs »

rzmzr wrote: Mon Jan 22, 2018 2:25 pm Brīvidenās, beidzot, nomedīta 3.0TID kārba ar 140k noskrējienu.
FM57 B02:
box.jpeg
Par sviestmaizi, līdzi savākta arī komplektējošā kulise (vecā tipa):
linkage.jpeg

Centrālajai asij brīvkustības praktiski nav, kas nozīmē, ka gultņi vēl savu uzdevumu veic, kā vajag.
Kārba gara, ļoti, bet tas ir tas, pēc kā eju.
Ja kāds vēl "iekarst" uz šādu kārbu - arī man viena tāda ir. Noskrējiens bija ap 160tk.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Ralfa Airis

Post by rzmzr »

Atbildot Hofmakam:
Nu, kruīzs uz 90km/h būs eksperiments, jo konkrētus motora apgriezienus neesmu rēķinājis. Fakts, ka Youtubē ir video ar šo pašu kārbu, trešais robs atdurās ap ~170km/h :mrgreen:
Auto noteikti, uz neilgu laika periodu, paliks turlāks, gala attiecības atšķiras, ja atmiņa neviļ - Aero - 4.05, un šai kārbai - 3.8~.
Apdzīšanās lieku ceturtajā, ne jau tāpēc, ka vajag, bet tāpēc, ka gribās :mrgreen:

Necik stiprākas tās kārbas nav, gan Aero gan 3.0TID nāk Aero sajūgs, šis viss būs viens liels eksperiments. Jāsaka, ka ar 9-3OG biju pieradis pie garajiem pārnesumiem, domāju, ka sliktāk nebūs. Ideāls variants ir atrast revīziju B10, bet par tām prasa kosmosu, tas ir iemesls, kāpēc meklēju no 3.0TID, un <2005, mazi noskrējieni, un var lēti dabūt. Aero 2006+ kārbas, ar līdzvērtīgiem noskrējieniem, Ebayos tirgojas pa 400+ Eur, tādu ciparu atstāt par, salīdzinoši, labi palietotu mantu, roka necēlās.

Degvielas patēriņš neinteresē, Saabam tas nav svarīgi, dīzeļa kārba vai nē, viņš to degvielu tāpat kūpina ļoti ātri :mrgreen:

Mainu tāpēc, ka manai kārbai gaudo pirmais robs, kas mani šausmīgi tracina, un arī no ārpuses, var dzirdēt kārbas darbību, auto stāvot uz vietas. Varbūt kādreiz saņemšos atrestaurēt.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Ralfa Airis

Post by hofmaks »

Garai atvilkšanai ta skaidrs! Gaidam rezumē- kruīzā!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
Druvis
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 306
Joined: Sat Nov 29, 2014 10:54 pm

Re: Ralfa Airis

Post by Druvis »

rzmzr wrote: Mon Jan 22, 2018 9:32 pm Atbildot Hofmakam:
Nu, kruīzs uz 90km/h būs eksperiments, jo konkrētus motora apgriezienus neesmu rēķinājis. Fakts, ka Youtubē ir video ar šo pašu kārbu, trešais robs atdurās ap ~170km/h :mrgreen:
Auto noteikti, uz neilgu laika periodu, paliks turlāks, gala attiecības atšķiras, ja atmiņa neviļ - Aero - 4.05, un šai kārbai - 3.8~.
Apdzīšanās lieku ceturtajā, ne jau tāpēc, ka vajag, bet tāpēc, ka gribās :mrgreen:

Necik stiprākas tās kārbas nav, gan Aero gan 3.0TID nāk Aero sajūgs, šis viss būs viens liels eksperiments. Jāsaka, ka ar 9-3OG biju pieradis pie garajiem pārnesumiem, domāju, ka sliktāk nebūs. Ideāls variants ir atrast revīziju B10, bet par tām prasa kosmosu, tas ir iemesls, kāpēc meklēju no 3.0TID, un <2005, mazi noskrējieni, un var lēti dabūt. Aero 2006+ kārbas, ar līdzvērtīgiem noskrējieniem, Ebayos tirgojas pa 400+ Eur, tādu ciparu atstāt par, salīdzinoši, labi palietotu mantu, roka necēlās.

Degvielas patēriņš neinteresē, Saabam tas nav svarīgi, dīzeļa kārba vai nē, viņš to degvielu tāpat kūpina ļoti ātri :mrgreen:

Mainu tāpēc, ka manai kārbai gaudo pirmais robs, kas mani šausmīgi tracina, un arī no ārpuses, var dzirdēt kārbas darbību, auto stāvot uz vietas. Varbūt kādreiz saņemšos atrestaurēt.
Gaidu testa braucienu... :twisted:
Nu es jau gribētu atrast no 9-5 2.2d sešinieci kārbu, bet cik pa netu tagad meklēju liekas nereāli, jo atrod tik jau uz kāda 9-5 projektauto.... :cry:
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Ralfa Airis

Post by elmo »

Tad tāpēc aiz tevis šorīt bija sastrēgums? :D:lol:
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Ralfa Airis

Post by Vilcins »

Gaidu testa braucienu... :twisted: Druvi

Tev ir griffins, kuram. Ir divas DI kasetes :mrgreen: tam arī vari likt virsū manualo karbu un testēt no rīta līdz vakaram :wink:
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Ralfa Airis

Post by KoreFun »

elmo wrote: Tue Jan 23, 2018 8:37 pm Tad tāpēc aiz tevis šorīt bija sastrēgums? :D:lol:
jo veca kārba vēl ir virsū
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Post Reply