
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 583: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 639: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 639: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 95
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Vajadzetu uzfilmet uzravienu lidz kadiem 160. Butu interesanti redzet vai ir verts tādu sex ar jaudas celsanu taisit 

Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Beidzot pēc ilgas saņemšanas līdz kaut kādai stadijai ir uztaisits sifteris, pirmā versija nebij veiksmīga, nācās otro piegājienu taisīt, bet šim vēl būs modifikācija, uzlabojumi.
Pirmo reizi šim zemāk redzamajam alumīnija kankaram to kvadrataino caurumu biju uztaisījis par lielu, tā kā kopā ar trolli ienāca vēlviens, tad nācās pēc ilgas saņemšanas pačakarēties ap to
Pirmo reizi šim zemāk redzamajam alumīnija kankaram to kvadrataino caurumu biju uztaisījis par lielu, tā kā kopā ar trolli ienāca vēlviens, tad nācās pēc ilgas saņemšanas pačakarēties ap to

Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Šodien stāsts par bremzēm, aizmugurē nekas īpašs, standarta Aero 300 mm, atjaunoti bremzu suporti, sakrāsoti ar jauniem remkomplektiem.
Priekšā ir sadabūti par izdevīgu darījumu 314mm bremzu suporti ar skavām, tos var dabūt no jebkura opel signum, vai vectra 3.0 dīzeļa vai arī saab 9-3 ttid, jo stupicas šiem lūžņiem visiem vienādas, noskruveji, pieskruveji un brauc tālāk
Protams pēc ex hirsch gribētos 345mm bet tās nereāli atrast lv tad ir jābrauc zagt tiem kuriem ir virsū.
Priekšas suporti jaucas divas daļas, metāla daļas tika iedotas nokrāsot kopa ar aizmugures suportiem.
Alumīnija daļa, jeb cilindra māja, tika satīrīta, sakopta.
Priekšā ir sadabūti par izdevīgu darījumu 314mm bremzu suporti ar skavām, tos var dabūt no jebkura opel signum, vai vectra 3.0 dīzeļa vai arī saab 9-3 ttid, jo stupicas šiem lūžņiem visiem vienādas, noskruveji, pieskruveji un brauc tālāk

Protams pēc ex hirsch gribētos 345mm bet tās nereāli atrast lv tad ir jābrauc zagt tiem kuriem ir virsū.
Priekšas suporti jaucas divas daļas, metāla daļas tika iedotas nokrāsot kopa ar aizmugures suportiem.
Alumīnija daļa, jeb cilindra māja, tika satīrīta, sakopta.
Last edited by Vilcins on Wed Feb 06, 2019 11:46 pm, edited 1 time in total.
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
TTiD ne visiem nāk 314mm bremzes. Tiaki Aero modeļiem. Manam "Viktoram" bija 302mm priekā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag 
9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'03 SE LPT Vert

9-3'99 "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'03 SE LPT Vert
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Tie, kuri tam nav gājuši cauri vienmēr teiks priekskam tas vajadzīgsNight panel wrote: ↑Thu Jan 31, 2019 9:56 pmVajadzetu uzfilmet uzravienu lidz kadiem 160. Butu interesanti redzet vai ir verts tādu sex ar jaudas celsanu taisit![]()

Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Un filmēt ir bezjēdzīgi, tas jābauda ar pēcpusi! 

Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Tas vis sūc.
Labāk uztaisi man automātam šortšifteri
Labāk uztaisi man automātam šortšifteri

9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Es šitādu no biksēm velku, lai pačurātu 

9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Paldies Hofmakam par aizmugures tilta bikšu sagādi. Tikai Krievi viņas ražojot ir aizmirsuši tekniskaja informācija arī Latviju pieminēt 
