Koklētāja 9-5

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Koklētāja 9-5

Post by hofmaks »

Pieļaut kļūdas ir cilvēciski! Nu nekas traks! Citu virzuli iekšā un aiziet! Skrāpējumus ar laiku nolīdzinās
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Koklētāja 9-5

Post by martinnos »

Mani vairāk interesē, naheram netika saregulēta tā gāze?! 5k km nav mazs laiks...
SAAB 9-5 Aero 2006
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: Koklētāja 9-5

Post by ZaZZ99 »

martinnos wrote: Tue Jan 23, 2018 4:12 pm Mani vairāk interesē, naheram netika saregulēta tā gāze?! 5k km nav mazs laiks...
Njā. Es nopirku, kad 4k jau bija noskrieti. Uzreiz pieteicos, bet dažu dienu laikā saskrēja vēl ap 1000km.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Koklētāja 9-5

Post by Vilcins »

Auto ir salikts, ruc, brauc, bus dzīvotājs :violin:
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Koklētāja 9-5

Post by hofmaks »

:clap::clap::clap:
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: Koklētāja 9-5

Post by ZaZZ99 »

Paldies Vilkam! :clap: Aizvakar pieķērās, vakar gatavs: priecē.
Šodien aizgādāšu saregulēt sprauslas.
Tad kādu mēnesi atkopšos no jaunā gada tēriņiem (auto ir tikai viens no šī brīža daudziem). Tad jau uz priekšu.
Plāns: pagaidām savest līdz tip-top. Tad pa mierīgo.. Aero netaisīšu. Piekare ērta. Jaudas gana. Sliekšņi, lūpa, mazais spoilerītis gan uz priekšdienām ceru, ka priecēs šo auto!
+Pēc iespējas ātrāk gribu ierīkot Aux ieeju. Vēl gan neesmu sācis interesēties, kurā vietā tādas lietas dara. :think:
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: Koklētāja 9-5

Post by ZaZZ99 »

Šodien atkal ciemos pie gāzes džekiem. Šoreiz autogāze.lv tikai labākās atsauksmes. Divas stundas ņēmās, regulēja sprauslas, reduktoru, pirmajā bija cilindrā misfire. Nomainīja sveces. Divreiz braukājāmies apkārt. Par visu samaksāju 41. Eiro.
Misfire Paldies Dievam pagaidām atrisināta vien ar svecēm. Bet reduktors gan ejot uz galu.
Pārbaudīju 0-100 laiku. 8,4s. Esmu apmierināts.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
User avatar
hofmaks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1744
Joined: Mon Dec 01, 2008 5:15 am

Re: Koklētāja 9-5

Post by hofmaks »

Reduktors kas iet uz beigām var salaist visu grīstē. Un draudzīgs ieteikums - uz gāzes pārvietojamies, bet ar benzīnu braucam- minam! Noteikti arī vajag vismaz open sid, lai redzētu kā gāzes regulējums ietekmē adaptācijas. Ja tev būs + 1200, tad tas ir ļoti slikti pat pārslëdzot uz naftu!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV

Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis :D
ZaZZ99
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 136
Joined: Fri Jan 27, 2017 5:06 pm

Re: Koklētāja 9-5

Post by ZaZZ99 »

hofmaks wrote: Fri Feb 09, 2018 12:22 am Reduktors kas iet uz beigām var salaist visu grīstē. Un draudzīgs ieteikums - uz gāzes pārvietojamies, bet ar benzīnu braucam- minam! Noteikti arī vajag vismaz open sid, lai redzētu kā gāzes regulējums ietekmē adaptācijas. Ja tev būs + 1200, tad tas ir ļoti slikti pat pārslëdzot uz naftu!
Paldies par brīdinājumu, par reduktoru. Pirmdien tiks nomainīts. Ar gāzi nevālēju un apdzenu miermīlīgi.
Man ir OpenSID (cik saprotu, tad manām 1998 gadam viņš ir skopāks), bet lasīšanai un saprašanai man zināšanas nepavelk. Vari paskaidrot par adaptācijām?
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Koklētāja 9-5

Post by martinnos »

hofmaks wrote: Fri Feb 09, 2018 12:22 am Un draudzīgs ieteikums - uz gāzes pārvietojamies, bet ar benzīnu braucam- minam!
Tas specifiski šim konkrētajam eksemplāram vai "in general" ?
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Koklētāja 9-5

Post by Vilcins »

Ja vēlies nokausēt virzulus, saliekt klani, tad drīkst arī uz gāzes.
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Koklētāja 9-5

Post by martinnos »

Ar 9-3 OG trīs gadus tā darīju - viss ok. Varbūt kaut ko ietekmē tas, ka no 4k rpm tika benzīns papildus padots?
SAAB 9-5 Aero 2006
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Koklētāja 9-5

Post by Aigars »

Paga, paga! Tagad uzreiz prasās paskaidrojums - kad beidzas "pārvietojamies" un, kad sākas "braucam-minam"?
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Koklētāja 9-5

Post by Ainars »

Domaju ka tas nav shii topika uzdevums, to noskaidrot
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Aigars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 988
Joined: Fri Nov 28, 2008 3:23 pm
Location: Jeekabpils

Re: Koklētāja 9-5

Post by Aigars »

Droši vien te
Ainars wrote: Fri Feb 09, 2018 1:08 pm Domaju ka tas nav shii topika uzdevums, to noskaidrot
Droši vien tev taisnība, bet ja nu aiziet aktuāla tēma, tad uz kurieni viņu pārcelt, lai nepazustu? :)
Post Reply