Jāpalūr savējam.. otrā rindā grīdā bija vairāk stiprinājumi nekā reāli priekš diviem beņķiem vajag. Ir aizdomas, ka var trešās rindas trīsvietīgo krēslu ielikt otrā rindā. Bet riteņu ielikšanai nav obligāti jāņem ārā abus aizmugurējos krēslus, pietiek ar vienu. Attiecīgi paliek piecvietīgs, ne četrvietīgs auto.andrejsb wrote:Tur jau tas āķis ka palielā minivenā, grand vojager (de fakto vienīgais variants), otrajā rindā ir divas vietas un lai varētu iemest velo u.c. mantību, milzīgs auto jāpadara par 4vietīgu transporta līdzekli.
Par tiem 30k - priekš vidusmēra Latvijas algas kosmoss, piekrītu, taču, ja alga normāla un cilvēks nobriedis ieķert, piemēram, to pašu Multivanu, MB Viano vai varbūt kādu XC90 aptuveni 15 kilo vērtībā, tad viela pārdomām, vai tiešām nullīte no salona par 30k ilgtermiņā nemaksās tikpat. Ciparu izteiksmē varbūt arī nē.. Bet, ja pierēķina potenciālas galvassāpes par tālā zemē nobrukušu Multivana tomātkārbu un tamlīdzīgas nebūšanas, tad ko zin.. Nevaru spriest, neesmu jaunu auto tirgu kādu laiku pētījis. Tomēr arvien vairāk galvā nostabilizējas doma, ka, ja reiz ņemt krītu, tad par kaut ko jaunu vai tiešām minimāli lietotu. Varbūt pārmaksāt, bet savs ir savs. Uz doto brīdi traki patīk sajūta, ka nav nekādu bankas saistību. Jā, objektīvi skatoties, braucu ar vecām lamatām, tomēr brīvības sajūta ir kolosāla.