Perk Saab 9-5 (97'-...)

User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Perk Saab 9-5 (97'-...)

Post by Nils »

Nekas, jūtu, ka Nils drīz izies no rāmjiem, paķers c900 turbo un izliks piedāvājumā savu itāli! :laugh:
Es ar šo domu jau kādu laiku cīnos, bet katreiz izejot un paskatoties uz viņu, saprotu, ka tam vēl neesmu gatavs psiholoģiski.
Drīzāk sāku zīmēt, kur atrast līdzekļus vēl vienam auto, lai gan ar pašreizējiem vēl nav tikts galā.
Šī slimība lēnām un spēcīgi mani pārņem savā varā...
Offtop!
Bet par tēmu, gandrīz pats uzkāpu uz šitā grābekļa, labi, ka prātīgi cilvēki atrunāja!
Principā jāpriekrīt pāris postiem atpakaļ par to kāda situācija ir izveidojusies ar 9-5 lēto galu līdz ~2500ls. Cilvēki par salīdzinoši lētu naudu iepirkuši ļoti labu auto, kurš noteikti izskatās dārgāk un sagādā daudz lielāku komfortu nekā vairums konkurentu par šādu cenu. Pie kam ar samērīgu patēriņu, labu dinamiku un bla, bla, bla, savējie tāpat zin par ko iet runa.
Bet, problēmas sākas pie remontiem vai pie nezināšanas, kur un ko labāk darīt. Kā arī naudas žēlošana pie elementārām lietām.
Labi, naudas žēlošana cita lieta, otra, kad viņas nav, bet gribas braukt glaunā auto. Un šeit arī parādās esošā tirgus situācija, ka cilvēki papriecājas, labākajā gadījumā uz ķep ļep kaut ko sataisa un ir ar mieru kratīties vaļā par ļoti saldām cenām. Protams, šajā pat laikā izbojājot visu to tirgu, kas piedāvā labus auto, bet par dārgāku cenu. Un ko ielais vairums? Lielais vairums saka kā reklāmās - "kāpēc maksāt vairāk?"
Protams, neiet runa par visiem, bet tie, kuriem šis nebūtu jāskaidro nemeklētu 9-5 līdz! 2k EUR! Pa 2k EUR vēl labu 9k ir jāpameklē un šeit neiet runa pat par normālu airi.
Arī ierastais scenārijs jau visiem ir skaidrs, nopirka, iegrābās, ienāca forumā, parunājās, ieraudzīja remonta izmaksas nekoptam exemplāram [visas ķēdes, izslavētie karteri u.c. sīkumi], nobijās, sataisīja, pārdeva, tad izblamēja draugiem, radiem un paziņām kāds briesmīgs auto tas ir un iekāpa atpakaļ savā uzticamajā VW Passat.
Starpcitu, kad ieraudzīju tēva B5 Passat priekšējo piekari, apsēdos, bet kad uzzināju izslavētās alumīnija piekares izmaksas, apsēdos un necēlos vēl kādu brīdi! :woohoo:
Pieci šarnīri katrā pusē + čupa ar buksēm.
Un es viņam tā arī paprasīju - "Kurš teica, ka Saab ir dārgs uzturēšanā?"
Lai dzīvo mans itālis, par Ansi vispār bez komentāriem. :silly:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Perk Saab 9-5 (97'-...)

Post by edijs »

Mans tēvs arī pēdējos nez cik gadus ir kratījies vecā pasātā un slavējis, ka tas ir viens labs un uzticams auto. Tagad viņš palūrēja, kā notiekās Saabam priekšā sailentu maiņa un noteica: "Va vellos, šitam gan visu ātri var nomainīt.. pasātam būtu trīs reizes ilgāk jāčakarējās!". Un, ja viņš kaut ko atzinīgu par ne savu auto saka, tad tas kaut ko nozīmē. Tad es vēl iedevu viņam pavizināties un nu jau viņš par Saabiem ir stipri citādās domās kā savulaik, kad es Saabu pirku. Bet lielākā daļa jau spītīgi turās pie saviem pasātiem/rauģikiem/utt un nemaz tā konkrēti nepainteresējās, cik maksā nomainīt to un to, cik tas ir sarežģīti, cik bieži tas jādara. Vadās tikai pēc baumām un nostāstiem. Un, taisnības labad, jāteic, ka pats jau es neesmu labāks - manā izpratnē kaut kādi renaulti un citroeni ir ierindojami klasē "turiet viņus labāk tālāk no manis", viņiem tur viss ir neforši, tizlas mizkastes un pasargdies`, ja kaut kas nobrūk. Bet būtībā jau es ne nu baigi esmu braukājies ar dažādiem renaultiem un citroeniem, lai tādus spriedumus izteiktu, ne arī esmu labojis kādu. Vai kaut painteresējies konkrēti par to, kas mēdz nobrukt un cik tas maksā, cik bieži tā gadās, utt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
nordic
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 9
Joined: Sat Apr 10, 2010 12:21 pm

Re:Perk Saab 9-5 (97'-...)

Post by nordic »

Iepriekšējo 9-5 98g atdevu par 2700eur gadu atpakaļ, bija ideālā kārtībā. Tā neveiksmīgā kartera ventilācijas uzlabošana beidzās
tikai 2004 gada vidū. Saabu nav viegli pārdot un ja kāds grib nomainīt modeli un reāli pārdot ātri, tad cena jānomet un ne jau vienmēr tas var gadīties mēsls.
Post Reply